خبرگزاری کار ایران

می دونستی اگه انتخاب سنتری شی بردی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۰۵

خرید لوازم خانگی نیاز به بررسی و مقایسه تعداد زیادی برند و محصولات متنوع دارد. برای خرید لوازم خانگی روش ‌‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد، از جمله خرید اقساطی و خرید نقدی و پیش خرید. انتخاب سنتر برای اولین بار در ایران طرح ویژه پیش خرید لوازم خانگی را برای شما فراهم نموده است تا شما توانایی این را داسشته باشید که کالاهای مورد نظرتان را با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنید.

خرید لوازم خانگی آنلاین، یکی از سخت ترین کارها برای بسیاری از افراد می باشد، چرا که علاوه بر دارا بودن کیفیت محصولی که قصد خریداری آن را دارید، هزینه و قیمت آن محصول نیز مهم می باشد. مهم ‌ترین لوازمی که در یک خانه استفاده می ‌شود، لوازم خانگی برقی است و معمولا کالاهای این دسته قیمت بالاتری نسبت‌ به دیگر لوازم منزل دارند.

یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوازم پخت ‌و پز برقی، لوازم آماده سازی غذا و بسیاری از کالاهای دیگر که می ‌توانند در این دسته قرار بگیرند. این روزها که افراد به علت دغدغه و مشغله ی کاری بسیار امکان مراجعه ی حضوری به فروشگاه های لوزام خانه و آشپزخانه را نداشته و به خرید از سایت های اینترنتی روی می آورند، مسلما اعتماد و اطمینان به سایت های آنلاین برای خرید هرگونه وسیله بخصوص لوازم خانه و آشپزخانه مهم می باشد.

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر با ویترینی کامل از همه برندهای لوازم خانگی و 5 شعبه فروشگاهی در  قلب بازار لوازم خانگی تهران، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان انجام می دهد. مشتریان محترم ساکن تهران می توانند در صورت تمایل از نزدیک کالاهای مورد نظرشان را مشاهده کنند و از مشاوره خرید تیم حرفه ای فروش انتخاب سنتر بهره ببرند.

تیم تخصصی مشاوره ما در انتخاب سنتر از ساعت 9 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات مشتریان هستند و در تلاشند که تا بهترین تجربه خرید اینترنتی را برای شما فراهم کنند. انتخاب سنتر دارای مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری می باشد. لازم به ذکر است که فروشگاه انتخاب سنتر، نماینده رسمی گروه صنعتی انتخاب در برندهای دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست نیز می باشد. شما می‌ توانید صحت این موضوع را از طریق سایت ‌های دوو و اسنوا از قسمت نمایندگی‌ ها بررسی و مشاهده کنید.

چرا باید از انتخاب سنتر خرید کنیم؟

  • قیمت پایین تر از قیمت روز بازار
  • ارسال رایگان محصولات پیش خرید
  • نگهداری محصول خریداری شده توسط شما
  • پیش خرید کردن کالاهای ناموجود در سایت انتخاب سنتر

می دونستی اگه انتخاب سنتری شی بردی!

مزایای طرح پیش خرید آنلاین انتخاب سنتر

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر در طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین یک پیشنهاد خارق العاده را برای کسانی که در حال خرید جهیزیه و محصولات بزرگ برقی هستند و دغدغه جا و مکان برای قرار گیری محصولاتشان دارند را فراهم نموده، که بدین صورت است که شما محصول را امروز به قیمتی پایین ‌تر از قیمت روز بازار خریداری می کنید و نهایتا تا دو ماه بعد تحویل می گیرید. بنابر این اگر در این دو ماه هر افزایش قیمتی در محصول خریداری شده توسط شما از سایت انتخاب سنتر اتفاق بیفتد، شما متضرر نمی شوید. فروشگاه تخصصی لوازم خانگی انتخاب سنتر سعی بر این داشته که در طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین، زمان تحویل محصولات انتخابی شما را بین 20 تا 60 روز کاری قرار دهد مزیت دیگر طرح پیش خرید لوازم خانگی برای شما این است که ارسال محصولات خریداری شده شما، به کل ایران رایگان است و همین طور امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل طرح پیش خرید لوازم خانگی هستند هم وجود دارد. این یک امکان فوق العاده برای کسانی است که به دنبال یک مدل خاص هستند که تو سایت ناموجود است.

نماینده فروش لوازم خانگی در انتخاب سنتر

در طرح نمایندگی فروش لوازم خانگی آنلاین، انتخاب سنتر یک فرصت فوق العاده برای فروشندگان عزیز فراهم کرده تا بتوانند انواع لوازم خانگی را به مشتریان در سراسر ایران به فروش برسانند و با توجه به میزان فروش خود، کمیسیون و حق الزحمه دریافت کنند. از مهم ترین ویژگی هایی که انتخاب سنتر را به یکی از مقاصد اصلی خرید لوازم خانگی تبدیل کرده می توان به مواردی همچون: تنوع کالایی بالا، ارائه خدمات مشاوره تخصصی خرید، پشتیبانی حرفه ای و شبکه حمل و نقل اختصاصی اشاره کرد. همچنین بیش از 15 هزار بازدید روزانه و حدود 10 هزار کالا از تمامی برندها در سایت، این امتیاز را برای نمایندگان فروش فراهم می کند تا بتوانند از این فرصت استفاده کنند و به درآمد فوق العاده ای دست پیدا کنند.

می دونستی اگه انتخاب سنتری شی بردی!

علت تمایز نمایندگی فروش انتخاب سنتر با طرح های مشابه همکاری در فروش

در طرح های مشابه تحت عنوان (همکاری در فروش) شما به عنوان فروشنده وظیفه تامین، معرفی، قیمت گذاری و ارسال کالا را بر عهده خواهید داشت اما در طرح نمایندگی فروش انتخاب سنتر برای اولین بار این امکان برای شما به وجود آمده که بدون داشتن دردسرهای تامین، معرفی و ارسال کالا و فقط با ثبت سفارش از طریق گوشی برای مشتری، کمیسیون بگیرید و درآمدتان را افزایش دهید. شما تنها با داشتن سابقه فروشندگی و توانایی جذب مشتری برای کالاهای سایت می توانید با ما همکاری داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز