خبرگزاری کار ایران

چگونه از قیمت مایع سفید کننده اطلاع پیدا کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۳۹۹

مایع سفید کننده یک محلول برای ضدعفونی کردن می باشد. با مراجعه کردن به مراکز خرید می توان از قیمت مایع سفید کننده اطلاع پیدا کنیم.

چگونه از قیمت مایع سفید کننده اطلاع پیدا کنیم؟

مایع سفید کننده با فرآیند اکسیداسیون یا تغییر یک ترکیب با وارد کردن مولکول های اکسیژن عمل می کند. لکه در اصل یک ترکیب شیمیایی است و افزودن سفید کننده مولکول ها را به عناصر کوچک تر تجزیه می کند تا از پارچه جدا شوند.

قیمت مایع سفید کننده به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع بسته بندی، تکنولوژی به کار رفته و نوع مواد اولیه از جمله مواردی است که در تعیین قیمت مایع سفید کننده نقش دارند.

امروزه اطلاع پیدا کردن از قیمت مایع سفید کننده بسیار آسان می باشد. شما می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروشگاه های اینترنتی از قیمت این محصول اطلاع پیدا کنید.

سفید کننده برای چه مواردی استفاده می شود؟

مایع سفید کننده چندین نسل است که برای ضدعفونی انواع سطوح محیطی، از بین بردن میکروب های آب آشامیدنی و سالم سازی استخرها استفاده شده است.

از آنجایی که مایع سفید کننده یکی از رایج ترین و مقرون به صرفه ترین ضدعفونی کننده ها در جهان است، نقش کلیدی در سلامت عمومی ایفا می کند. استفاده از محلول‌ های سفیدکننده روی سطوحی که اغلب لمس می ‌شوند (مانند دستگیره‌های در) می ‌تواند با از بین بردن عوامل بیماری‌ زا، از گسترش بیماری‌ ها جلوگیری کند. مایع سفیدکننده معمولا برای ضدعفونی سطوح در مراکز مراقبت از کودکان و بزرگسالان و در بیمارستان‌ هایی که خطر شیوع بیماری‌های عفونی و  مقاوم به ضد میکروبی وجود دارد، نیز استفاده می ‌شود.

یکی از ویژگی های جالب و مفید سفید کننده ها خواص ضد میکروبی (ضدعفونی کننده) آن ها می باشد. طبق تحقیقات انجام شده سفید کننده ها با دناتوره کردن پروتئین های باکتریایی سبب ضدعفونی می شوند زیرا باکتری ها به هم می چسبند و بی ضرر می شوند.

با ظهور ویروس کرونا، علاقه به ضدعفونی کردن افزایش یافته است. مایع سفید کننده یک ضد عفونی کننده بسیار خوب و کاربردی می باشد. این مایع ویروس کرونا را در عرض یک دقیقه از بین می برد.

مایع سفید کننده یک کالای معمولی و خانگی است که برای تمیز کردن و ضدعفونی نمودن سطوح، تمیز کردن لباس ها و تمیز کردن پارچه استفاده می شود. سفید کننده خانگی، که بر اساس دستورالعمل های برچسب، از جمله تهویه و حفاظت توصیه شده استفاده می شود، به طور شگفت انگیزی برای انسان بی ضرر است. این مورد ممکن است منجر به رضایت خاطر شود. البته استفاده نادرست، به ویژه هنگامی که مایع سفید کننده با مواد دیگر مخلوط شود، می تواند مضر یا حتی کشنده باشد.

انواع سفید کننده:

امروزه تقریبا در هر خانه ای سفید کننده یافت می شود. مایع سفید کننده پارچه ها را سفید می کند و لکه ها را با یک واکنش شیمیایی از بین می برد. این واکنش به صورتی می باشد که آلودگی ها به ذرات کوچک تر تجزیه می شوند و به راحتی با شستشو پاک می شوند و از بین می روند. دو نوع سفید کننده خانگی عبارتند از سفید کننده کلر و سفید کننده پراکسید. این مدل سفید کننده ها اگر چه به از بین بردن لکه ها، به ویژه در دمای شستشوی بالا تر کمک می کند، اما بیشتر مواد رنگی را سفید نمی کند و پارچه ها را ضعیف نمی کند (مانند سفید کننده هیپوکلریت سدیم). سفید کننده پراکسید ضدعفونی نمی کند و معمولا به مواد شوینده لباسشویی اضافه می شود.

رایج ترین نوع سفید کننده خانگی، سفید کننده کلر است. سفید کننده کلر تقریبا ارزان است و در دمای شستشوی گرم موثر است. با این حال سفید کننده کلر دارای خواص شیمیایی قوی است که می تواند الیاف نساجی را ضعیف کند.

مواد اولیه برای تهیه سفید کننده خانگی کلر، سود سوزآور و آب است.

نحوه تولید مایع سفید کننده:

روند تولید مایع سفید کننده هیپوکلریت سدیم به چندین مرحله نیاز دارد. تمام مراحل را می توان در یک مرکز تولیدی بزرگ انجام داد یا کلر و سود سوزآور را می توان از کارخانه های مختلف به محل راکتور فرستاد. هر دو کلر و سود سوزآور مواد شیمیایی خطرناکی هستند و طبق مقررات سختگیرانه حمل می شوند.

هنگامی که آب محلول سود سوزآور قوی را رقیق می کنند گرما ایجاد می شود. سود سوزآور رقیق شده قبل از واکنش سرد می شود. کلر و محلول سود سوزآور برای تشکیل سفید کننده هیپوکلریت سدیم واکنش نشان می دهند. واکنش کلر و سود سوزآور اساسا آنی است. سپس محلول سفید کننده را خنک می کنند تا از تجزیه آن جلوگیری شود. اغلب این سفید کننده خنک شده ته نشین می شود؛ سپس محلول فیلتر می شود تا ناخالصی هایی را که می توانند سبب تغییر رنگ سفید کننده یا تجزیه آن شوند را کاتالیز کنند و از بین ببرند.

در تاسیسات تولید مایع سفید کننده، محلول نهایی هیپوکلریت سدیم از طریق یک سری فیلتر، چندین بار فیلتر می شوند تا ناخالصی های باقی مانده از بین بروند. همچنین برای اطمینان از اینکه دقیقا حاوی 5.25٪ هیپوکلریت سدیم است آزمایش می شود.

چگونه از قیمت مایع سفید کننده اطلاع پیدا کنیم

کاربرد مایع سفید کننده

قیمت مایع سفید کننده 4لیتری:

ستیا صنعت از بزرگ ترین مراکز فروش عمده انواع محصولات شوینده و ضدعفونی کننده در کشور می باشد. ستیا صنعت توانسته از لحاظ کیفیت، قیمت و خدمات در بین رقبا بهترین باشد. این شرکت علاوه بر فروش داخلی توانسته صادرات در حجم های بالا به کشورهای همسایه را داشته باشد.

در حال حاضر مایع سفید کننده در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف در بازار وجود دارد. اگر به دنبال قیمت مایع سفید کننده 4لیتری هستید می توانید به قسمت محصولات سایت ستیا صنعت مراجعه کنید. سایت ستیا این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا خرید عمده مایع ظرفشویی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

امروزه محلول ضدعفونی کننده جز پر مصرف ترین مواد ضدعفونی کننده می باشد. مایع سفید کننده در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. خرید محلول ضدعفونی کننده توسط سایت ستیا به یک امر راحت تبدیل شده است. شما می توانید این محصول را در حجم های مختلفی خریداری کنید.

مایع شیشه شور یکی دیگر از محصولاتی است که توسط سایت الینا عرضه می شود. شما می توانید به آسانی و در کمترین زمان ممکن از قیمت مایع شیشه شور آگاهی پیدا کنید.

چگونه از قیمت مایع سفید کننده اطلاع پیدا کنیم

مایع سفید کننده 4لیتری

فروش آنلاین مایع سفید کننده:

ستیا صنعت با هدف مشتری مداری سعی می کند امکان خرید محصولات شوینده و ضدعفونی کننده را آسان کند. فروشگاه آنلاین یکی از مواردی است که ستیا صنعت برای راحتی مشتریان خود تدارک دیده است. این فروشگاه آنلاین به خریداران این امکان را می دهد که در هر ساعت از شبانه روز بتوانند از قیمت انواع شوینده ها در کمترین زمان ممکن اطلاع پیدا کنند.

  • راحتی بزرگترین مزیت است. امکان خرید در تمامی ساعات شبانه روز وجود دارد. برای خرید هیچگونه ازدحامی وجود ندارد.
  • سریع بودن فرایند خرید.
  •  معاملات ارزان ‌تر و قیمت ‌های بهتر به ‌صورت آنلاین در دسترس هستند، زیرا محصولات مستقیما از تولید کننده یا فروشنده بدون دخالت واسطه‌ها به دست شما می ‌رسند. به علاوه، مقایسه قیمت‌ ها و یافتن معامله بهتر، آسان ‌تر است.
  • فروشگاه های آنلاین در فصول مختلفی برای جلب رضایت مشتریان خود بر روی محصولات تخفیف قرار می دهند.
  • خرید آنلاین باعث صرفه جویی در زمان می شود.
  • شما می توانید حجم زیادی از محصولات شوینده را درکمترین زمان از ستیا صنعت خریداری کنید.
  • تنوع محصولات بسیار زیاد می باشد.
  • هزینه های اضافی نظیر هزینه حمل و نقل حذف می شود.
  • امکان خرید جزئی و عمده برای تمامی خریداران فراهم می باشد.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز