خبرگزاری کار ایران

استقبال کلان‌شهرها از اولین نمایشگاه «شهر پایدار»

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۴۴۶

نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با محور «دولت هوشمند»، «مدیریت شهری هوشمند»، «اقتصاد پایدار»، «انرژی‌های سبز»، «اقتصاد پایدار» و «امنیت در شهر‌های هوشمند» در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود. این اجلاس با استقبال کلانشهرهای ایران رو به رو شده است.

به گزارش ستاد خبری نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، شهرپایدار را می‌توان بستری برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار دانست که رفاه شهروندان، عدالت اجتماعی شهروندی و توسعه انسانی پایدار را به همراه دارد و همچنین بهبود کیفیت زیست‌محیطی و پراکنش بهینه خدمات و تسهیلات شهری را برای رضایت‌مندی اجتماعی ممکن می‌سازد.

نزدیک به ۲۰ شهر در ایران به عنوان کلانشهر شناسایی و معرفی شده اند که

تاکنون کلان‌شهرها مشارکت خوبی برای شرکت در اجلاس شهر پایدار داشتند و تا امروز غریب به اتفاق کلانشهر ها حضور خود را در این رویداد قطعی کرده‌اند.

این رویداد از ششم تا نهم بهمن ماه با مشارکت بیش از ۲۸۰ شرکت‌کننده شامل وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، استانداری‌ها، شهرداری تهران، کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها، مناطق آزاد، شهر‌های جدید، بانک‌ها، بیمه‌ها، صنایع سبز، خودروسازها، اپراتورها، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های زیرساخت‌ها و تجهیزات هوشمند برگزار خواهد شد.

این اجلاس نخسیت گردهمایی مشترک  ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در حوزه شهر پایدار است که نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم‌سازی شهرهای نوآور و تصمیم گیری بهتر مدیران شهری به منظور ارائه مطلوب خدمات نوین شهری دارد.

رویکرد این نمایشگاه توسعه شهر پایدار، ارتقای کیفیت زندگی در شهرها، ایجاد زمینه  مناسب در راستای تعامل موثر با نخبگان شهری، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود در حوزه خدمات شهری شهرهای موفق، استفاده موثر از تجربیات شهرهای پایدار و موفق، آشنایی با حمل‌ونقل سبز و پایدار و معرفی آخرین دستاوردهای روز دنیا است.

متقاضیان مشارکت در نمایشگاه می‌توانند درخواست اولیه خود را به همراه فرم ثبت نام جهت ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه تکمیل و حداکثر طی مدت سه روز به پست الکترونیک paydar@۴faslco.com یا شماره واتساپ ۰۹۰۵۳۵۸۳۷۶۴ و یا شماره فکس ۰۲۱۲۲۷۷۰۳۲۴ ارسال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز