خبرگزاری کار ایران

مبل تخت شو از کجا بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۹۸۳

برای آن که موفق به انتخاب و تهیه مبل تختخواب شو یک نفره مدرن و شیک گردید، باید بین مدل ‌هایی جستجو کنید که دارای طراحی ویژه هستند. مدتی است که عصر مبل تخت شو منحصرا ساده و شامل همان ترکیب قدیمی گذشته و با مدل ‌های جدید مانند تختخواب‌های هوشمند، چستر و لمسه‌ دوزی شده،  ملامینه  مواجه هستیم.

آینه‌ کاری در مبل تخت شو هنوز جایگاه خود را دارد و می ‌توان مدل ‌های پارچه ‌ای را هم با طرح ‌های ویژه و خلاقانه ‌ای پیدا کرد. مبل دونفره جدید دایره ‌ای، نیم دایره، مستطیلی و با شکل‌ های هندسی نامنظم، هر یک زیبایی و جلوه مخصوص به خود را دارند. جهت انتخاب این مدل‌ ها، باید پیشتر نسبت به هماهنگی و سازگاری آن‌ ها با ساختار اتاق خواب خود، مطمئن باشید. برای نمونه شما نمی ‌توانید یک مبل دایره ‌ای را در اتاق خوابی که مساحت کمی دارد قرار دهید. در چنین فضایی استفاده از ساده مستطیلی ترجیحا باکس و بدون لبه اضافی، مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

قیمت تختخواب شو شیک و مدرن، با توجه به جنس مورد استفاده در تولید مبل تخت شو مشخص می ‌شود. همین طور مدل و طراحی ویژه و نوع کاری که روی آن انجام شده است، در نرخ نهایی به شکل مستقیم تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که می‌ خواهید انتخابی شما در رده نرخ‌ های ارزان قرار بگیرد، باید به دنبال تختخواب شو هایی با جنس چوب ارزان ‌تر و طراحی ساده ‌تر بروید. بدیهی است که اگر مبل انتخابی شما منبت‎ کاری نداشته و لمسه‌ دوزی شده یا آینه ‌کاری نباشد، قیمت ارزان ‌تری خواهد داشت.

انتخاب یک تشک خوشخواب برای تجربه خوابی آرام، سؤال همه کسانی است که برای خرید تشک خوشخواب خویش اقدام می‌نمایند در مقاله اندازه تشک نکته هایی را درباره ی ابعاد تشک خوشخواب گفتیم که پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید.

مبل تخت شو از کجا بخریم

از پرطرفدارترین مبل ‌هایی که هیچوقت از مد نیفتاده و همواره حجم بزرگی از بازار مشتریان را به خود اختصاص می ‌دهند، مبل تخت شو دو نفره جدید چوب است. این مبل ‌ها می‌ توانند از جنس چوب ‌های گرانقیمت و با مقاومت بالا ساخته شده یا با چوب ‌های معمولی‌تر، نرخی ارزان ‌تر داشته باشند.

خوشبختانه تنوع محصول فعلی، به شما ین امکان را می ‌دهد تا بهترین مدل دونفره مدرن چوب را از بین مدل ‌های امروزی و شیک انتخاب کنید. این ‌ها، با داشتن پاتختی، میز آرایش، پاف و … تکمیل شده و در صورت نیاز امکان خرید یک ست کامل را خواهید داشت.

مبل تخت شو از کجا بخریم

اگر به دنبال یک مبل مدرن با قیمت ( مدل جدید ) و کاملا استثنائی هستید، مبل های هوشمند با امکانات ویژه ای که دارند، گزینه ‌ای عالی و البته گرانقیمت برای شما خواهند بود. لازم به ذکر است که این محصولات ممتاز را نباید تنها یک مبل معمولی بدانیم، بلکه مبل تخت شو هوشمند ترکیبی از ماساژور، میز کار، یخچال و گرمکن، کتابخانه، گاو صندوق، سیستم صوتی، چراغ مطالعه، پاف و … هستند. به نظر می ‌رسد که این مبل ‌های جدید و مدرن در واقع یک خانه و سوئیت کوچک بوده و همه ی نیازهای زوج ‌ها را به گونه ای متمرکز برآورده می ‌سازند. پیشنهاد می شود درباره دکور آرامش بخش بخوانید.

مبل تخت شو از کجا بخریم

چیزی که در مبل تخت شو مدرن می‌بینیم، به غیر از مدل‌ های امروزی و متنوع، استفاده از ترکیب رنگ ‌های ویژه و متمایز است. شاید پیش از این تنها رنگ ‌های سفید، سیاه، قهوه ‌ای و مثل آن‌ها در سرویس ‌خواب چوبی اتاق خواب قرار داشتند؛ اما در طول چند سال اخیر رنگ‌ های جدید و کاملا ویژه جایگاه خود را دربین مدل ‌های مدرن زوج‌ های جوان یا بهتر است به طور کلی بگوییم، زوج‌ هایی که قرار است به زودی زندگی مشترک خود را شروع کنند، به دکوراسیون اتاق خواب اهمیت بیشتری خواهند داد. ما در مقاله ” مدل عروس ” به توضیح کاملی در باره‌ی  انواع عروس و نکاتی که موقع خرید باید بدانید پرداختیم که حتما باید بخوانید.

نکات مهمی که پیش از خرید مدل مبل تخت شو مدرن با قیمت  باید بدانیم

توصیه می‌کنیم که از خرید عجولانه دوری  کنید. تیم چی بگیر اینجاست که نکات اساسی جهت  خرید لوازم و دکوراسیون داخلی خانه را برایتان توضیح  داده و به شما در خرید آگاهانه کمک نماید. برای خرید سرویس خواب دو نفره نیز لازم و ضروری است که به موارد و نکات زیر نهایت توجه  را داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

توجه به فضای کافی برای قرار دادن

اگر در منازل خود فضای کافی نداشته و اتاق خواب شما بسیار کوچک است. پیشنهاد ما برایتان خرید مبل با مدل‌های خیلی ویژه  و کم جا در بازار است. قبل از هر کاری پیشنها د می‌کنیم که انواع ان را از لحاظ  تنوع مدل بررسی کنید. اگر کمبود فضا دارید ما به شما توصیه می کنیم از مدل های کم جا و اسپرت استفاده کنید. بعضی  از مدل ها مانند  سلطنتی و کینگ به فضای بیشتری نیاز  دارید.

 جنس کفی مبل به چه صورت است؟

بطور معمول  سرویس خواب دو نفره ای که خریداری می‌کنید مجهز به یک کفی است. این کفی درست در قسمت پایین مبل و محل قرار گرفتن تشک نصب می‌شود.جنس کفی ها معمولا یا فلزی است یا از ام دی اف ساخته شده است. به هنگام انتخاب مبلحتماً جنس کفی مبل را در نظر داشته و از استحکام   آن اطمینان حاصل  نمایید.

 پایه‌های مبل تخت شو

بعضی  از مبل شیک به صورت یکپارجه بوده و بدون  پایه هستند. در صورتی که برخی از مدل های مدرن شامل  پایه بوده و طراحی بسیار خاص و مدرنی دارند. اگر انتخاب شما سرویس خواب مجهز به پایه است، شایسته‌  است که در ابتدای کار  کیفیت و مقاومت پایه‌ها را مورد بررسی قرار دهید و به این موضوع توجه  کنید.

مبل تخت شو از کجا بخریم

جالب است بدانید که مبل تخت شو را از نظر جنس و طرحی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌کنند. از جمله لوازم منزلی است که افراد توقع دارند حداقل چندین سال متوالی از آن استفاده نمایند. لذا لازم و ضروری است که به جنس دقت کنید.  انتخاب شما حتماً باید از کیفیت چوب اطمینان حاصل فرمایید.

مبل چوبی:

اگر قصد خرید مبل چوبی را دارید بهتر است بدانید این جنس  با بیشتر دکوراسیون ها قابلیت هماهنگی را دارد.

از دیگر خصوصیت های این جنس مبل تخت شو قابلیت جابه جایی راحت و کیفیت و داوم و استحکام این مدل  مبل ها  است. 

مبل تخت شو از کجا بخریم

ها باز کرده‌اند. این چیزی است که با شما امکان می ‌دهد تا دکوراسیون‌ های متفاوتی در اتاق خواب ایجاد کرده و از رنگ‌ بندی ‌های فانتزی بهره ببرید.

نکات مورد نیاز جهت خرید مبل

در روزهای پایانی آخر سال بیشتر خانواده‌های ایرانی تمایل دارند که اسباب و اثاثیه کهنه و فرسوده خود را با کالاهای شیک و لوکس عوض کنند  و تغییرات ویژه‌ای در دکوراسیون محیط خانه خود ایجاد نمایند. خرید مبل تخت شو نیز یکی از واجبات برای هر خانه‌ای است و تاثیر زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد.

اگر تصمیم به تهیه این مدل گرفته‌اید و با توجه به تنوع انتخاب‌ها سردرگم شده‌اید، توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید. در اینجا برایتان درمورد راهنمای خرید مبل خواهیم گفت. همچنین ۱۵ مورد از بهترین سرویس خواب دو نفره را برایتان معرفی کرده و از خصوصیت های  آن‌ها خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز