خبرگزاری کار ایران

چگونه از کارمندی به درآمد میلیاردی رسیدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۸۳۷

حتما با خواندن این حرف من تعجب کردی و گمان کردی دروغ می‌گویم اما من در این مقاله نشان می دهم که چطوری توانستم با محصول ادکلن از کشاورزی به درآمد های بالا برسم و افراز زیادی را مشغول به کار کنم در زیر نمونه هایی از محصول ادکلن آورده ام تا با خواندن آن شک شما به یقین تبدیل شود.

ادکلن گرم

ادکلن طرفداران بسیار زیادی دارد که با توجه به برند آن قیمت هایشان با هم متفاوت است و در انتها قیمت ادکلن گرم در برند های مختلف را با هم بررسی می کنیم.

یکی از ادکلن های گرم ویکتور اند رولف جزو برندهای هلندی است که در دهه‌های اخیر،‌ عطرهای مقبولی مانند را روانه بازار کرده است اسپایس بمب در سال 2012 معرفی شد و در گروه عطرهای گرم مردانه و با رایحه چوبی ادویه‌ای جای گرفت.

این عطر در نت آغازین خود،‌ روایح گریپ فروت، ترنج، فلفل صورتی و لامی را در کنار یکدیگر قرار داده است تا در همان ابتدای کار، تعادل شگفت‌انگیزی را ایجاد کند. در نت میانی،‌ ما با ترکیب دلپذیر روایحی مانند دارچین، فلفل قرمز شیرین و زعفران مواجه هستیم تا گرمای دل‌نشینی را در سردترین روزهای سال از اسپایس بمب بگیریم.

درنهایت هم نت پایانی این عطر با ترکیب روایح تنباکو،‌ خس‌خس و چرم به پایان می‌رسند تا ما با یک عطر کاملا شیک و باکلاس مردانه روبرو باشیم. این عطر برای استفاده در مهمانی‌های خاص یا مراسم عاشقانه، بسیار مناسب است و می‌تواند به خوبی در هوای سرد، خودنمایی کند.

 

ادکلن شیرین

ادکلن طرفداران بسیار زیادی دارد که با توجه به برند آن قیمت هایشان با هم متفاوت است و در انتها قیمت ادکلن شیرین در برند های مختلف را با هم بررسی می کنیم.

یکی از ادکلن های شیرین بلک ارکید بسیار شیک و جذاب است اگر به بطری این عطر شیرین نگاه کنید در ابتدا متوجه پلاک طلایی رنگی که روی نام Tomford Black Orchid قرار گرفته است، خواهید شد.

دور گردن بطری یک نخ طلایی رنگ قرار دارد که روی آن نشان TF نقش بسته شده است. درپوش سیاه رنگ و کشیده ی بطری با خطوط عمودی و مواری حاکی از رشد شخصی و حرکت رو به بالا است. همین موضوع باعث افزایش زیبایی بطری عطر شیرین بلک ارکید شده است.

ادکلن شیرین بلک ارکید (Black Orchid) یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند معروف آمریکایی تام فورد (Tom Ford) می باشد که در سال ۲۰۰۶ توسط گروهی از عطارهای شرکت ژیوادان (Givaudan) طراحی و راهی بازار عطر و ادکلن شده است.

عطر بلک ارکید هم از نظر ظاهری و هم از نظر رایحه ای فوق العاده و لاکچری است و گزینه بسیار مناسبی برای خانم های شیک پوش و سخت پسند است. هنگامی که به این عطر دقت کنید چند واژه در ذهنتان تداعی می شود؛ لوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق.


چگونه از کارمندی به درآمد میلیاردی رسیدم

ادکلن مردانه

ادکلن طرفداران بسیار زیادی دارد که با توجه به برند آن قیمت هایشان با هم متفاوت است و در انتها قیمت ادکلن مردانه در برند های مختلف را با هم بررسی می کنیم.

بیشتر عطرهای مردانه در نسخه ادوتویلت به تولید می‌رسند. زیرا پخش بوی زیاد عطر اهمیت بیشتری نسبت به ماندگاری عطر در میان آقایان دارد البته این به این معنا نیست که عطرهای مردانه نسخه ادوپرفیوم و پرفیوم ندارند.

در دنیای امروز اهمیت استفاده از عطر و ادکلن بسیار افزایش یافته است. از همین رو بیشتر برندهای معتبر سرتاسر دنیا اقدام به راه اندازی لاین صنعت عطر و ادکلن خود کرده‌اند. انتخاب عطر مناسب در گرو سلیقه و شخصیت افراد می‌باشد.

همچنین باید در انتخاب بهترین عطر مردانه و زنانه به مواردی چون اصل و اورجینال بودن عطر، نوع غلظت عطر، نت و رایحه های عطر و همچنین شرایط آب و هوا دقت کافی داشت زیرا عدم توجه به یکی از موارد بالا موجب هزینه اضافی برای عطری می‌شود که به آن علاقه ندارید، یا با آن سازگار نیستید.


چگونه از کارمندی به درآمد میلیاردی رسیدم

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز