خبرگزاری کار ایران

بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۵۳۴

شیرآلات توکار یکی از انواع شیرآلات ساختمانی هستند که روزبه‌روز به دلیل امکانات و مزایای ویژه در حال گسترش هستند. خیلی از افراد برای خانه‌های نوساز یا حتی برای تعویض شیرهای بهداشتی قدیمی به دنبال خرید شیرآلات توکار هستند اما تنوع بالا باعث سختی انتخاب شده است. به همین جهت یافتن اطلاعات کافی درباره سازندگان مطرح و معتمد در این زمینه بهترین راه است. در نتیجه به بررسی مزایای مختلف این محصولات و بهترین برندهای ایرانی آن خواهیم پرداخت تا با کسب آگاهی کامل نسبت به انتخاب اقدام نمایید. 

شیرآلات توکار

بهتر است که در ابتدا درباره اینکه اصلاً شیرآلات توکار چیست یک اطلاع کلی به دست آورید. در این خصوص باید گفت که شیرآلات توکار با دیگر شیرهای بهداشتی در نحوه نصب متفاوت است. تمام اتصالات و قطعات از جمله لوله‌های این شیرآلات در درون دیوار تعبیه می‌شوند و تنها قسمت اصلی سر شیر و اهرم بیرون قرار می‌گیرند. این ساختار خاص باعث شده تا نسبت به مدل‌های قبلی امکانات خاصی در اختیار کاربران قرار دهند و در نهایت رضایت آن‌ها را به دست آورند. همچنین انواع شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام از نوع توکار تولید و وارد بازار شده‌اند.

مزایای استفاده از شیرآلات توکار

بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران

ویژگی های شیرآلات توکار به‌خوبی ثابت می‌کنند که چرا خرید و استفاده از آن‌ها می‌تواند یک گزینه عالی برای تمام افراد محسوب شود. مهمترین مزایای استفاده از شیرآلات توکار به این شرح هستند:

  • اشغال فضای کمتر: اولین و اصلی‌ترین خصوصیت این شیرآلات در نحوه نصب آن‌ها است که به اشغال فضای بسیار کمتری منجر می‌شود. با کوچکتر شدن فضای خانه‌های امروزی و به‌طبع محدودیت بیشتر برای قرار دادن لوازم، شیرآلات توکار یک ایده عالی هستند. برای مثال به عنوان شیر حمام لوله و اتصالات بسیاری فضای موجود را اشغال نمی‌کنند و تنها اهرم و علم شیر در دسترس خواهند بود.
  • ماندگاری بیشتر: نوع نصب و قرارگیری شیرآلات توکار به‌گونه‌ای می‌باشد که از جوانب مختلف موجب افزایش ماندگاری آن‌ها نسبت به شیرآلات روکار شده است. این شیرها به میزان کمتری در برابر آسیب‌های محیطی مثل رطوبت قرار می‌گیرند و به‌طبع در مرور زمان به‌آسانی دچار پوسیدگی یا زنگ‌زدگی نخواهند شد. به عنوان مثال رطوبت و بخار فراوان باعث آسیب سریع به شیر حمام می‌شود اما در مدل‌های توکار بیشتر قطعات در داخل دیوار هستند و در معرض این مشکلات قرار نمی‌گیرند.

همچنین از جانبی دیگر، شیرآلاتی که در درون دیوار کار می‌شوند، در برابر احتمالات و مشکلاتی مثل ضربه خوردن در امان هستند. پس از این لحاظ هم ماندگاری بالایی کسب می‌کنند.

  • نظافت آسان و سریع: از آنجایی که با استفاده یا خرید شیرآلات توکار لوازم و قطعات زیادی مثل لوله‌های بزرگ برای نظافت وجود ندارد، این کار سریع و راحت انجام می‌شود. پس با به‌کارگیری ترفندهای ساده تمیز کردن شیرآلات، هر روز به‌راحتی می‌توانید از شیرهای براق و درخشنده استفاده کنید.
  • جلوه‌ای لوکس و شیک: شاید یکی از اصلی‌ترین دلایلی که خریداران و مصرف‌کنندگان بسیاری را به شیرآلات توکار جذب می‌کند، زیبایی خاص آن‌ها نسبت به مدل‌های قدیمی باشد. در دنیای امروزی ظاهر شیک یک اصل مهم و اساسی شمرده می‌شود که همه موضوعات را تحت تأثیر قرار داده و شیرآلات منزل هم از این قاعده مستثنی نیستند. در نتیجه این محصولات محبوب می‌توانند برای تغییر فضای قدیمی و به وجود آوردن جلوه‌ای منحصر به فرد انتخاب کم‌نظیری باشند. البته تنوع بالای طرح و مدل آن‌ها به کمک این خصوصیت آمده و هر شخص می‌تواند به‌راحتی محصول مورد نظر را انتخاب نماید.
  • بهداشت بالا: از جانبی نظافت آسان‌تر و بهتر به نحوی باعث افزایش بهداشت می‌شود و از جانبی دیگر سایر ویژگی‌ها به یاری این مزیت می‌آیند. برای مثال به دلیل عدم قرارگیری اکثر قطعات در معرض آلودگی و رسوب، بهداشت شیرآلات توکار به نسبت بیشتر خواهد بود.

مزیت های فراوان شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات روکار سبب محبوبیت بالای این نوع شیرآلات شده است. البته اگر قصد دارید به صورت تخصصی تر با شیرآلات توکار آشنا شوید، بهتر است مقاله شیرآلات روکار بهتر است یا توکار را مطالعه نمایید.

البته در کنار توجه به نکات مطرح‌شده درباره مشخصات پرطرفدار این شیرهای ساختمانی، باید به وجود فضای کافی در دیوار توجه کرد. عده‌ای از افراد با وجود علاقه به خرید شیر توکار، امکان نصب و استفاده از آن را ندارند. البته انتخاب بهترین برندها که دارای محصولاتی باکیفیت و استاندارد هستند، تا حدودی زیادی به امکان نصب آسان می‌افزاید. در نتیجه آشنایی با این سازندگان یک امر ضروری است.

بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران

بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران

به طور کلی روزانه کالاهای فراوانی به‌آسانی وارد بازار می‌شوند و در نتیجه تشخیص کیفیت خوب یا بد آن‌ها بدون داشتن تجربه و تخصص کمی سخت است. پس آشنا شدن با بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران ساده‌ترین راه برای پیدا کردن مدل‌های باکیفیت است. این تولیدکنندگان برتر با در نظر گرفتن تمام موارد لازم برای یک کالای مرغوب، به این ترتیب هستند:

برند KWC

زمانی که بحث انواع شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب می‌شود، برند KWC اولین موردی است که به ذهن می‌رسد. مزایای شیرآلات این برند دارای تنوع بالایی هستند که بعضی از آن‌ها را می‌توان در این موارد مشاهده کرد:

  • شیرآلات توکار کی دبلیو سی همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.
  • جنس بدنه این شیرها آلیاژ برنج استاندارد است و به عنوان بهترین جنس شناخته می‌شود.
  • اغلب شیرآلات کی دبلیو سی از پرلاتور بهره‌مند هستند که بدون کاهش فشار آب، باعث صرفه‌جویی آب خواهد شد.
  • تنوع رنگ و طرح از دیگر مزایا است و به انتخاب افراد سهولت خواهد بخشید.
  • کارتریج سرامیکی و باکیفیت موجود در شیرآلات توکار KWC موجب افزایش کارایی مفید و دوام آن‌ها می‌شود.
  • قیمت محصولات متنوع این برند با در نظر گرفتن مرغوبیت آن‌ها، بسیار به صرفه است.
  • آبکاری رنگی، آبکاری PVD و آبکاری نیکل-کروم این برند بهترین روش‌ها برای ایجاد روکش شیر هستند.

برند شودر

برند شودر در رده دومین برند برتر شیرآلات توکار ایرانی قرار می‌گیرد و با بهره‌گیری از تجربه چندین ساله توانسته محصولاتی با این ویژگی‌ها را تولید کند:

  • شیرهای توکار شودر دارای کارتریج سرامیکی باکیفیت هستند.
  • تولیدات این برند همراه با گارانتی ارائه می‌شوند.
  • اکثر این محصولات از ۳ رنگ کروم، طلایی و طلایی مات برخوردار هستند.  
  • بعضی از شیرآلات شودر در مقایسه با سایر محصولات مشابه قیمت بالاتری دارند.
  • تنوع تولیدات شودر در این زمینه به میزان مناسبی است.

برند راسان

یکی دیگر از برندهای برتر ایرانی، برند راسان است که با استفاده از تجهیزات و دانش تخصصی انواع شیرآلات توکار با این مشخصات را تولید می‌کند:

  • تولیدات این سازنده از جنس آلیاژ برنج باکیفیت هستند.
  • شیرآلات توکار راسان همراه با گارانتی عرضه می‌شوند.
  • این محصولات دارای تنوع رنگی چشمگیری هستند.
  • استفاده از مغزی شیر یا کارتریج اروپایی باکیفیت از دیگر مزایای قابل‌توجه است.

خرید شیرآلات توکار

از آنجایی که شیرهای KWC در صدر جدول بهترین‌ها قرار می‌گیرند، می‌توانید با اطمینان کامل آن‌ها را برای خرید انتخاب نمایید. البته حتما به این مورد توجه نمایید که برای خرید شیرآلات توکار KWC، شودر، راسان و حتی برندهای دیگر، به نمایندگی های رسمی و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا کیفیت و اصالت کالا مورد تایید باشد

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز