خبرگزاری کار ایران

هزینه کاشت ابرو در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸۰۷

از قدیم اولین درمان مردم برای ابروهای نازک و کم‌پشت محصولات آرایشی و تکیه‌بر اونها برای پرکردن جای خالی تارهای ابرو بوده. با این حال در سال‌های اخیر مردم کم‌کم متوجه شدن که برای درمان این عضو زیبای صورت باید راه‌حل دائمی پیدا کنن و این درمان‌های موقتی فایده نداره. اون درمان چیزی نیست جز کاشت ابرو!

کاشت ابرو در تهران توسط جراح و با انتقال موهای سر شخص شما انجام میشه. در حالی‌که این جراحی ساده به نظر می‌رسه، اما جزییات ریز کوچیکی داره که باید حتما قبل از عمل در مورد اونا اطلاع داشته باشین. از هزینه جراحی گرفته تا خطرات احتمالی و.... با ما در ادامه مطلب همراه باشین تا شما رو از تمام این موارد آگاه کنیم.

کاشت ابرو چی هست؟

کاشت ابرو یه عمل زیبایی هست که در اون گرافت‌های مو به ناحیه ابروی شما منتقل میشه. با این عمل موهای جدید در قسمت ابروهاتون رشد می‌کنه و ظاهر ابروها پر و متراکم‌تر میشه. ساختار کاشت ابرو خیلی شبیه به کاشت مو هست و این دو جراحی فقط در جزییات باهم تفاوت دارن.

 

روش کاشت ابرو در تهران

گرافت مو برای کاشته شدن در منطقه ابرو از موهای بالای گوش شما برداشته میشه. جراح نه‌تنها موهای شما بلکه فولیکول‌های مو رو هم برداشت میکنه. به همین دلیل هست که پس از ریختن اولیه موهای جدیدتون بعد از عمل اون موها دوره رشد طی می‌کنن و به چرخه‌شون برمی‌گردن.

بعد از بی‌حسی موضعی که برای شما توسط تیم پزشکی حاضر در کلینیک ایجاد میشه جراح توسط برش‌های خیلی ریزی که در محل اهدا و همچنین محل دریافت فولیکول‌ها زده اقدام به در آوردن و انتقال گرافت‌ها می‌کنه. جراحی چیزی بین 2 تا 3 ساعت طول می‌کشه. مثل کاشت مو تکنیک‌های زیادی است که جراح بتونه در حین عمل ازشون استفاده کنه و شما باید قبل از جراحی با مشورت پزشک بر اساس نیاز و شرایطی که دارین تکنیکی که قراره در طول عمل استفاده بشه رو تعیین کنین.

مزایا و معایب کاشت ابرو در تهران

از مزایای کاشت ابرو اینه که بعد از جراحی موهای ابروی شما کاملا طبیعی به نظر می‌رسه و احساس می‌کنید که معجزه شده و ابروهای شما دوباره به تراکم سابقشون برگشتن. مزیت دیگه این جراحی اینه که شما خیلی کمتر نیاز به استفاده از محصولات آرایشی در این قسمت دارین. با ذکر این نکته متوجه میشین که هزینه کاشت ابرو در بلند مدت کاملا صرفه اقتصادی داره و از خریدن لوازم آرایش متعدد جلوگیری می‌کنه.

از معایب کاشت ابرو باید این رو ذکر کنیم که نسبت به روش‌های موقت هزینه بالاتری داره، اما خب در نهایت ارزشش رو داره و شما درمان رو یکبار برای همیشه انجام دادین. عیب دیگه کاشت ابرو اینه که چندین ماه زمان می‌بره تا شما به نتیجه دلخواهتون برسین و آنی و فوری تأثیرگذار نیست.

 

 

 

دوران نقاهت بعد از کاشت ابرو در تهران

طول دوره نقاهت بعد از جراحی خیلی کمه و به‌سرعت سپری میشه. ممکنه در چند روز اول دور ابروهاتون پوسته پوسته بشه. این مهمه که شما به اونا دست نزنین تا به‌صورت طبیعی بریزن و پوستتون دچار التهاب نشه.

ممکنه پزشک از شما بخواد تا 3 هفته بعد از جراحی ورزش‌های شدید انجام ندین. همچنین در صورت دیدن خون‌ریزی، عفونت کردن محل یا تورم زیاد اون ناحیه به پزشکتون مراجعه کنین تا علت رو کشف کنه و از بین ببره. چند هفته بعد از کاشت ابرو موهای جدید منتقل‌شده می‌ریزه و چندین روز بعد دوباره از نو در رشد می‌کنن. لازمه که موهای کاشته شده رو تا اندازه موهای طبیعی ابروهای خودتون کوتاه کنین.

عوارض جانبی جراحی کاشت ابرو در تهران

یکی از خطرات جراحی اینه که فولیکول‌های منتقل‌شده جذب نشن و ممکنه مجبور باشین بعدا دوباره اون قسمت رو ترمیم کنین و این خیلی ناراحت‌کننده هست. البته رشد نکردن 15 درصد از گرافت‌های کاشته شده طبیعیه و جزوی از روند کاشت ابرو محسوب میشه.

یه سری عوارض ساده دیگه هم در مورد خود جراحی وجود داره که باید با پزشکتون در موردش صحبت کنین از جمله:

  • خونریزی
  • آسیب رسیدن به عصب‌های ناحیه اهدا یا انتقال
  • ورم
  • کبودی
  • عفونت
  • جای زخم

قبل از انجام کاشت ابرو جراح در مورد سوابق پزشکی شما و داروهایی که مصرف می‌کنین پرس و جو می‌کنه. خیلی ضروریه که بیماری‌های زمینه‌ای و مصرف هر نوع دارویی رو به پزشک قبل از جراحی اعلام کنین. اگه شرایط زیر رو داشته باشین، شما کاندید مناسبی برای کاشت ابرو نیستین.

  • آلوپسی آره تا
  • تریکوتیلومانیا
  • اختلالات خون‌ریزی مثل هموفیلی
  • داشتن سابقه عوارض بعد از جراحی‌های زیبایی

هزینه کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو در تهران چقدر هزینه داره؟

کاشت ابرو یه جراحی زیباییه؛ به همین علت بیمه‌ها در ایران و اکثر کشورها هزینه این عمل رو تقبل نمی‌کنن. مثل تمام عمل‌های زیبایی دیگه شما خودتون مسئول پرداخت صد درصدی هزینه کاشت ابرو هستین. عوامل زیادی در تعیین هزینه کاشتن ابرو موثره که در ادامه به بررسی اون عوامل می‌پردازیم. اگه ریزش ابروهای شما به ‌دلیل تصادف یا بیماری‌های زمینه‌ای باشه، ممکنه بعضی از بیمه‌ها قسمتی از هزینه کاشت ابرو رو تقبل کنن.

هزینه این جراحی مثل هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی داره که به اختصار به‌بیان اونها می‌پردازیم.

 

ناحیه کاشت و الگو ریزش

ابرو هر فردی از سه قسمت تاج، بدنه و دم تشکیل‌ شده. هر کدوم از این قسمت‌ها جهت رویش رشد موهاشون با هم متفاوته و به همین دلیله که ابروها فرم می‌گیرن و زیبا میشن. برخلاف موهای سر که همه در یه جهت و به‌صورت عمودی رشد میکنن. موهای ابرو به حالت افقی و در جهت مخصوص خودشون رشد می‌کنن.

به همین علت الگو ریزش مو ابروها و اینکه کدوم منطقه نیاز به کاشت بیشتری داره اهمیت پیدا میکنه و ممکنه کار جراح رو ساده یا سخت کنه. هرچقدر عمل ساده‌تر و کوتاه‌تر انجام شه، شما هزینه کمتری رو متقبل میشین؛ و برعکس!

تعداد گرافت‌های مو

به‌صورت معمول افراد برای متراکم کردن موهای ابرو نیاز به 400 گرافت مو دارن. اما خب ممکنه یه سری افراد گرافت‌های بیشتر یا کمتری برای تکمیل ابروهاشون نیاز داشته باشن. اما خب طبیعیه که هرچی شما نیاز بیشتری به گرافت داشته باشین، هزینه کاشت ابرو بیشتره و برعکس اگه تعداد کمتری گرافت نیاز داشته باشین، نیازی به پرداخت هزینه بالا نیست.

وضعیت بانک مو

 جراح برای انجام کاشت ابرو نیاز به برداشت تعدادی فولیکول مو از ناحیه اهدا داره. هرچقدر موهای ناحیه اهدا که معمولا از پشت گوش‌های شما انتخاب میشه موهای تک شاخه‌ای بیشتر و قوی‌تری داشته باشه کار جراح راحت‌تره و زمان انتخاب کمتری رو بابت تک‌تک تار موها ازش می‌گیره. داشتن بانک مو نامناسب هزینه کاشت ابرو رو بالا می‌بره و جراح باید زحمت و تلاش بیشتری برای پیدا کردن موهای مناسب قابل‌انتقال بکشه. دلیل استفاده از موهای پشت گوش و نه از پشت‌سر اینه که در این ناحیه موها ظریف‌تر و تک شاخه‌ای‌تر هستن و بیشترین شباهت رو به موهای ابرو دارن. به همین علت بعد از جراحی موهای جدید ابرو کاملا طبیعی به نظر میرسن.

روش کاشت ابرو

 استفاده از تکنولوژی جدید و روش‌های کاشت نوین باعث میشه که جراحی سریع‌تر پیش بره، به بانک مو و فولیکول‌های بیمار آسیب نرسه و جراحی با نقاهت خیلی کمتر و بدون عارضه به اتمام برسه. جراح می‌تونه روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو شما به کار بگیره که هر کدوم از روش‌ها در این زمینه هزینه متفاوتی رو ایجاد می‌کنن. 

معمولا استفاده از روش‌های تمام‌اتوماتیک برای کاشت ابرو امکان‌پذیر نیست و روش‌هایی مناسبه که درآوردن فولیکول‌ها به عهده دستگاه هست. ولی در نهایت کاشت ابرو توسط جراح انجام میشه چون نیاز به‌دقت و تمرکز بالا برای اجرا کردن صحیح طراحی داره.

جراح کاشت ابرو در تهران

مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل تعیین هزینه کاشت ابرو در تهران خود جراح هست! برخلاف کاشت مو کاشت ابرو اصلا ساده نیست. جراح در جلسات مشاوره با شما باید ابرو ایده‌آلتون رو بر اساس سلیقه خودتون و فرم صورت و چهره طراحی کنه و مطمئن بشه که در نهایت شما به فرم دلخواهتون رسیدین.

همچنین جراح باید در طول عمل تک‌تک فولیکول‌های موهای ابرو رو بر اساس جهت رشد و به‌اصطلاح عامیانه خواب اون ناحیه از ابرو قرار بده و این خودش به تمرکز و دقت خیلی زیادی نیاز داره. از نکات دیگه اینه که موهای ابرو برخلاف موهای سر افقی رشد می‌کنن و عمودی نیستن. به همین دلیل جراح باید موها رو با زاویه مناسب قرار بده تا زاویه رشدشون شبیه بقیه موهای ابرو بشه. این‌کار هم دقت و ظرافت خیلی زیادی رو می‌طلبه.

با تمام این تفاسیر هرچه جراح شما باتجربه‌تر باشه و در کاشت ابرو تبحر داشته باشه، گزینه مناسب‌تری برای شماست و قطعا هزینه بیشتری هم براتون به‌همراه داره. ممکنه آگهی‌های با قیمت‌های عجیب در مورد کاشت ابرو دیده باشین. باید بدونین که افراد تازه‌کار و بدون مهارت و تجربه لازم اقدام به جراحی‌های زیبایی با هزینه‌های پایین می‌کنن اما معمولا هیچکدوم عاقبت نداره!

کلینیک vip تهران به‌وسیله همکاری با حرفه‌ای‌ترین و باسابقه ترین پزشکان متخصص کاشت مو آماده خدمت و هدیه کردن جوونی و نشاط از دست رفته چهره شماست.

هزینه کاشت ابرو در تهران

کلینیک کاشت ابرو

 انتخاب کلینیک یکی از عوامل موثر در هزینه کاشت ابرو در تهران هست. انتخاب کلینیکی که با دریافت هزینه‌های معقول بتونه بهترین خدمات، تجهیزات مدرن روز دنیا و حرفه‌ای‌ترین تیم جراحی رو در اختیارتون بده شاید سخت و یا غیرممکن به نظر برسه. اما ما کلینیک vip در تهران رو داریم تا شما بتونین به‌غیرممکن‌ها و معجزات دست پیدا کنین. از جمله معجزه رشد مجدد و فوق‌العاده ابروهاتون!

در نهایت هزینه کاشت ابرو در تهران چقدره؟

با یه حساب سرانگشتی و پرس و جو از کلینیک‌های مختلف متوجه میشین که برای افراد نرمال و با شرایط عادی کاشت ابرو در سال 1401 بین 8 تا 10 میلیون هزینه داره. اما باز هم بسته به شرایط ممکنه نیاز باشه شما هزینه بیشتر یا کمتری بپردازین. ضمنا همه هزینه‌ها به اتمام جراحی ختم نمیشه. بعد از جراحی شما باید چندین‌بار توسط پزشکتون معاینه و ویزیت شین، داروهای ضدالتهاب و آنتی بیوتیک مصرف کنین و به‌صورت کلی انتظار یک‌سری هزینه‌های جانبی رو داشته باشین.

 

شماره تماس: ۴۴۱۵۸۰۱۱-021

مشاوره مجازی و رایگان: ۰۹۱۲۰۹۹۸۷۱۵

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 

 

حرف آخر

اگه از ظاهر ابروهاتون راضی نیستین و می‌خواین به هر دلیلی اونارو تغییر بدین کاشت ابرو یه روش دائمی و مناسب برای شماست. بااین‌حال با انتخاب نادرست متخصص در این زمینه ممکنه به نتیجه دلخواهتون نرسین و ابروهاتون از فرم طبیعی بودن خارج شه. به همین دلیل کلینیک vip در تهران موفقیت جراحی شما رو بابت هزینه کاشت ابروهاتون تضمین می‌کنه.

شما می‌تونین دغدغه انتخاب پزشک و کلینیک رو با خیال راحت کنار بذارید و با تکیه‌بر تیم حرفه‌ای کلینیک vip در تهران زیبایی خودتون رو چندین برابر کنین. پس هزینه کاشت ابرو هاتون رو کنار بذارید و با کلینیک ما تماس بگیرید. اگه هر سوال در مورد شرایط کاشت ابرو و یا هزینه کاشت ابرو دارین می‌تونین از قسمت کامنت‌ها از ما بپرسین. ما همیشه پاسخگوی شما خواهیم بود!

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز