خبرگزاری کار ایران

خرید تتر به صورت امن از طریق صرافی والکس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۳۵

شما می‌توانید تتر (USDT) را در یک صرافی ارز دیجیتال مانند صرافی ارز دیجیتال والکس خریداری کنید. این صرافی به شما امکان خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده و کار مشابه پلتفرم‌های معاملات سهام را می‌دهند. تتر که با نام دیگر USDT شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ به نام Tether Limited تاسیس شده است. در اینجا نحوه خرید USDT آورده شده است.

نحوه خرید تتر در 4 مرحله آسان

کل این فرآیند ممکن است کمتر از 15 دقیقه طول بکشد و تنها چیزی که شما نیاز دارید یک تلفن هوشمند یا کامپیوتر، اتصال به اینترنت، شناسایی عکس و وسیله پرداخت است.

1. صرافی‌های کریپتو را مقایسه کنید

ساده‌ترین راه برای خرید تتر استفاده از صرافی ارزهای دیجیتال است. یکی را با ویژگی‌های مورد نظر خود مانند امنیت بالا، هزینه کم، سهولت استفاده یا پشتیبانی 24 ساعته مشتری پیدا کنید.

2. یک حساب کاربری ایجاد کنید

برای ایجاد یک حساب کاربری در صرافی، باید آدرس ایمیل و هویت خود را تأیید کنید. یک شناسه عکس و تلفن خود را آماده داشته باشید.

3. واریز کنید

پس از تأیید، می‌توانید با استفاده از روش پرداختی که برای شما مناسب‌تر است، پول را واریز کنید. پرداخت‌های انتقال بانکی، کارت اعتباری، کارت نقدی و انتقال بانکی به طور گسترده پذیرفته شده‌اند.

4. خرید تتر را انجام دهید

اکنون می‌توانید وجوه خود را با Tether مبادله کنید. در صرافی‌های با استفاده آسان‌تر، این کار به سادگی وارد کردن مبلغی است که می‌خواهید خرید کنید و روی خرید کلیک کنید. اگر دوست دارید، اکنون می‌توانید Tether خود را به کیف پول شخصی خود برگردانید.

خرید تتر به صورت امن از طریق صرافی والکس

چگونه می‌توانم بهترین مکان‌ها را برای خرید Tether پیدا کنم؟

صرافی‌های ارزهای دیجیتال خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند، اما از چند جهت کلیدی متفاوت هستند. عمدتاً کارمزدها، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال موجود و روش‌های پرداخت را دارند. برخی از عوامل دیگری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید عبارتند از پشتیبانی مشتری، نظرات کاربران، سهولت استفاده و اینکه آیا آن صرافی در کشور مبدا شما قانونی و معتبر است یا خیر.

برای خرید Tether به چه چیزی نیاز دارم؟

برای ایجاد یک حساب کاربری در هر صرافی ارز دیجیتال به یک آدرس ایمیل نیاز دارید. برخی از صرافی‌‎ها ممکن است شماره تلفن و شناسه عکس را نیز درخواست کنند، بنابراین بهتر است آن‌ها را آماده کنید. تعداد فزاینده‌ای از صرافی‌های ارزهای دیجیتال قبل از واریز وجه و شروع معامله با Tether از شما می‌خواهند هویت شما را تأیید کنند. این فرآیند به نام مشتری خود را بشناسید (KYC) شناخته می‌شود و معمولاً به شناسه عکس و وب‌کم یا گوشی هوشمند نیاز دارد. همچنین ممکن است لازم باشد آدرس خود را با آپلود یک کپی از صورت حساب بانکی یا قبض آب و برق اخیر ثابت کنید.

برخی از صرافی‌ها به شما اجازه می‌دهند بدون گذراندن KYC ارزهای دیجیتال را سپرده گذاری و معامله کنید، اما به شما اجازه نمی‌دهند ارز محلی را از حساب بانکی خود منتقل کنید. بنابراین اگر قصد خرید USDT را با ارز محلی خود دارید، باید KYC را بگذرانید. هنگامی که هویت خود را تأیید کردید، ایده خوبی است که قبل از واریز وجه، احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را فعال کنید. این امر امنیت حساب شما را افزایش می‌دهد و به حفظ وجوه شما کمک می‌کند.

ساده ترین راه برای خرید تتر چیست؟

ساده‌ترین راه برای خرید تتر این است که با سفارش «خرید فوری» آن را با قیمت ثابت خریداری کنید، اما همه صرافی‌های ارز دیجیتال این ویژگی را ندارند. از طرف دیگر، می‌توانید معامله‌ای را در بازار نقدی باز کنید که به شما امکان می‌دهد قیمت خود را تعیین کنید. این رایج‌ترین راه برای خرید ارز دیجیتال است. استفاده از ویژگی خرید فوری ساده است اما معمولاً گرانتر از استفاده از بازار نقدی است. قبل از خرید USDT، ممکن است بخواهید شرایط بازار را بررسی کنید. برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید است، می‌توانید نگاهی به ابزارهای تجزیه و تحلیل والکس بیندازید تا از نحوه عملکرد اخیر تتر و یا قیمت تتر مطلع شوید.

آیا تتر سرمایه گذاری خوبی است؟

اگر به خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری فکر می‌کنید، توصیه می‌شود خطرات موجود را درک کنید. اگر به فکر خرید USDT هستید، در اینجا حقایقی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  1. استیبل کوین: USDT یک استیبل کوین است. این بدان معنی است که در نظر گرفته شده است که در ارزش نوسان نداشته باشد، و در عوض از قیمت یک دارایی اساسی تبعیت می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، سرمایه گذاری در USDT برای سود از لحاظ نظری مشابه سرمایه گذاری در پول نقد (USD) است. اگر می‌خواهید یک ارز دیجیتال به امید افزایش ارزش آن بخرید، باید جایگزین‌های غیر پایدار برای USDT را در نظر بگیرید.
  2. بحث: Tether Limited، شرکتی که USDT را ایجاد کرد، ظاهراً به صرافی Bitfinex وابسته است. در حالی که تتر لیمیتد ادعا می‌کند که USDT در گردش توسط ذخایر ارز فیات پشتیبانی می‌شود، روابط خود را با حسابرسانی که قرار بود این ادعا را تأیید کنند، قطع کرد. این حادثه منجر به گمانه زنی‌ها و عدم اطمینان در مورد اینکه آیا USDT به طور ایمن توسط ذخایر دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود یا خیر، انجامیده است. به نظر می‌رسد گزارش‌هایی که مور کیمن (Moore Cayman) در سال 2021 انجام داد، از ادعای تتر مبنی بر اینکه USDT به طور کامل توسط ذخایر پشتیبانی می‌شود، حمایت می‌کند، اما ارزیابی نظرات جایگزین نیز ارزشمند است. به عنوان مثال، مطالعه‌ای توسط دانشگاه تگزاس نشان می‌دهد که هدف واقعی تتر بالا نگه داشتن قیمت بیت کوین است.
  3. رقابت: USDT تنها یکی از بسیاری از استیبل کوین‌های متصل به دلار آمریکا است. USDC و Binance USD دو جایگزین برای Tether هستند که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید.
  4. موارد استفاده: با توجه به اینکه USDT یک استیبل کوین است، دلیل سرمایه گذاری در توکن لزوماً برای سود نیست. به طور کلی، سرمایه گذاری در یک استیبل کوین راه خوبی برای جلوگیری از نوسانات بازار است و در عین حال دارایی‌های خود را در ارزهای دیجیتال نگه می‌دارید. همچنین می‌توان از آن‌ها برای شرکت در شیوه‌های DeFi مانند استیکینگ استفاده کرد، بدون اینکه نیازی به نگرانی بیش از حد در مورد بازار باشد.

بهترین صرافی برای ترید ایرانی‌ها

از آن‌جایی که ما در کشورمان با خطر تحریم مواجه هستیم، نمی‌توانیم از صرافی‌های خارجی نظیر بایننس استفاده کنیم. به همین خاطر می‌بایست از صرافی‌های امن ایرانی استفاده کنیم. صرافی ارز دیجیتال والکس با تایید هویت دومرحله‌ای و بسیاری از ویژگی‌ها ترید را برای معامله‌گران آسان کرده است. سایر ویژگی‌های این صرافی را بخوانید و در انتها برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آن‌ها مراجعه نمایید.

  1. این صرافی با احراز هویت دو مرحله‌ای امنیت را برای دارایی‌های شما فراهم می‌کند.
  2. امکانات پیشرفته برای معاملات دارد.
  3. عمق بازار و حجم معاملات بالای یکی از وجه تمایزهای آن با سایر صرافی‌های ایرانی است.
  4. سپرهای امنیتی مدرن از دارایی‌هایی شما حفاظت می‌کند.
  5. پشتیبانی حرفه‌ای و ۲۴ ساعته‌ی آنلاین و تلفنی والکس، خیال کاربران را برای پاسخ به هر سوالی آسوده می‌کند.
  6. معامله‌ی بهترین کوین‌های بازار در سه پایه بازار متفاوت و متنوع‌تر شدن سبد معاملات، یک ویژگی مهم برای کاربران حرفه‌ای است.
 
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز