خبرگزاری کار ایران

جشنواره فروش لباس و اکسسوری بیکو

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۲۸۱

اینطور که مشخص است جشنواره فروش آنلاین biko plus سورپرایزهای شگفت انگیزی برای مشتریان در نظر گرفته است. در این جشنواره می توانیم شاهد انواع لباس مردانه برند با تخفیف های ویژه، انواع اکسسوری و مدل های متنوع لباس زنانه باشیم. درست است که بیکوپلاس شاید همیشه برنامه  تازه ای برای غافلگیر کردن مشتریان داشته باشد، اما این فرصت را بهتر است از دست ندهیم! برای آشنایی بیشتر با جشنواره فروش bikoplus.com با همراه باشید.

 

انواع لباس بیکو

مهمترین محصولی که فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس در جشنواره فروش ارائه می دهد انواع لباس مردانه و زنانه است. در این جشنواره می توانید هر لباسی که دنبالش بودید را با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان خریداری کنید. آفر تخفیف هایی که برای محصولات این جشنواره در نظر گرفته شدند گاهی تا 50% یا بیشتر هم می رسند. چند نمونه از محصولات بیکوپلاس عبارت اند از:

پوشاک مردانه

بهترین مدل های لباس مردانه را در زیر مشاهده می کنیم:

جشنواره فروش لباس و اکسسوری بیکو

لباس گرم

اگر دنبال خرید لباس پاییزه و زمستانی با کیفیت فوق العاده و قیمت ارزان هستید حالا بهترین فرصت است تا محصولات فروشگاه بیکوپلاس را امتحان کنید. در این فروشگاه تنوع زیادی را در کالاها مشاهده خواهید کرد؛ مدل های زیبای کاپشن مانند پافر، جین، مخمل کبریتی و... یا ژاکت و پلیور بافتنی مردانه با تخفیف های 30 تا 50 درصد به فروش می رسند که این میزان رقمی فوق العاده برای خرید مقرون به صرفه به شمار می آید.

تیشرت و پیراهن

همه موقع خرید تیشرت برندهای معتبری مانند نایک، آدیداس و گوچی مدنظرشان است؛ خب به راحتی می توانید هر مارکی را می خواهید در فروشگاه بیکوپلاس پیدا کنید. تیشرت های جشنواره فروش biko plus با تخفیف های طلایی 40 تا 50 فروخته می شوند و می توانید برای پوشیدن زیر ژاکت و پلیور پاییزی آن ها را خریداری کنید. جدا از تیشرت یک آقای خوش تیپ به پیراهن دکمه دار هم برای پوشیدن در موقعیت های مختلف نیاز دارد که با جنس عالی و قیمت ارزان در فروشگاه بیکوپلاس موجود است.

شلوار

جشنواره biko plus پر از انواع شلوار مردانه با رنگ های کلاسیک و پاستلی است که با تخفیف های عالی می توانید بخرید و با لباس هایتان ست کنید. علاوه بر لباس هایی که تا الان بیان شدند biko plus انواع ست ورزشی مردانه و ست های دونفره عاشقانه را هم عرضه می کند که تخفیف های آن ها گاهی به 60% هم می رسد. پیشنهاد می کنیم انواع «لباس مردانه» و کلاه را در جشنواره بیکوپلاس را اولویت قرار دهید و و برای پرداخت هزینه کمتر در عین حال تهیه محصول باکیفیت، خرید از این فروشگاه را امتحان کنید.

لباس زنانه

 

جشنواره biko plus فرصت خوبی برای خانم های شیک و خوش پوش هم محسوب می شود و می توانید با دیدن ویترین لباس زنانه هرچه دنبالش بودید را با تخفیف عالی خریداری کنید. یکی از انواع «لباس زنانه» که برای خانم ها جذابیت بالایی دارد ست ورزشی است؛ ست نیم تنه و شلوار برند Puma یکی از محصولات برگزیده جشنواره بیکوپلاس است که ایده ای عالی برای خرید آسان و ارزان به شمار می آید. جدا از این بیکوپلاس زیباترین مدل های روسری و جوراب زنانه را هم عرضه می کند؛ پیشنهاد می دهیم اگر دوست دارید خریدی شیرین و رضایتبخش داشته باشید و پول کمتری هزینه کنید بیکوپلاس را از یاد نبرید.

انواع اکسسوری بیکو

جشنواره فروش لباس و اکسسوری بیکو

کم پیش می آید کسی به اکسسوری علاقه نداشته باشد؛ اکسسوری یا همان لوازم جانبی بخشی از استایل محسوب می شود و آن را کامل می کند. جشنواره biko plus فکر این را هم کرده و زیباترین لوازم جانبی شیک و برند را برای مشتریان در نظر گرفته است؛ برای مثال انواع کیف، ساعت مچی، عینک، زیورآلات و ادکلن برند با تخفیف های چشمگیر در این فروشگاه عرضه می شوند.

حرف آخر

جشنواره فروش بیکوپلاس هرآنچه یک خانم و آقا می خواهد را در اختیارش می گذارد و با تخفیفی عالی می فروشد. البته بیکوپلاس همیشه سعی در غافلگیر کردن مشتریان دارد و برنامه ای جدید برای خوشحال کردنشان در نظر می گیرد اما توصیه می کنیم این فرصت باورنکردنی را از دست ندهید. انواع مدل های لباس مردانه و لباس زنانه با قیمتی ارزان ارائه می شوند و هر اکسسوری که بخواهید با استایلتان ست کنید در بیکوپلاس می بینید.

 با توجه به این توضیحات، تصمیم دارید کدام لباس را از فروشگاه bikoplus.com خریداری کنید؟

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز