خبرگزاری کار ایران

پارک آبی "دانش کرج" کجاست؟ | ویژگی ها + موقعیت مکانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۰۳

پارک آبی دانش کرج کجاست؟

یکی از بهترین و جذاب ترین ورزش هایی که در فصل گرما, هیجان زیادی را برای افراد ایجاد می کند, شنا می باشد که اگر در فضای سرپوشیده و بدور از خطر انجام شود, لذت آب تنی را برای افراد دوچندان می کند. یکی از این پارک های آبی, استخر دانش کرج می باشد که علاوه بر مزیت های بالایی که به همراه دارد, از بهداشت حداکثری در نظافت و تصفیه بودن آب برخوردار هستند.

بسیاری از افراد برای شنا باید به دنبال یک استخر خوب باشند که این روزها در کرج به راحتی نمی توان یک استخر مناسب متناسب با قوانین بهداشتی پیدا کرد چرا که بهداشت استخر در این مناطق یکی از بزرگترین دغدغه های افراد می باشد. اگر شما نیز به دنبال یافتن یک استخر خوب در فضای سرپوشده همراه با پارک آبی هستید, بهترین پیشنهاد ما, پارک آبی دانش کرج است که خوشبختانه تاکنون توانسته رضایت حداکثری بسیاری از مراجعه کنندگان را جلب کند. توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چرا که قصد داریم ویژگی های یک پارک آبی خوب را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت اقدام به تهیه اینترنتی و خرید بلیط استخر های کرج از "وبسایت استخر بلیط" کنید.

پارک آبی دانش کرج کجاست؟ (موقعیت مکانی)

در سال 1393 مجموعه پارک آبی و استخر دانش با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی در استان کرج در زمینی به مساحت 20000 متر مربع در خیابان بهشتی, خیابان چهارصد دستگاه افتتاح و ساخته شد. امکانات منحصربفرد این مجموعه شامل دو سرسره استاندارد و هیجان انگیز، بالاترین تخته غواصی، استخر غواصی با عمق پنج متر، دریاچه موج با چهار موج مختلف، سونای خشک، بخار، جکوزی، استخر آب سرد، اتاق ماساژ، ساحل مصنوعی، حمام ترکی، استخر آب درمانی، تونل مه، پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، رختکن جداگانه و ... است که در نوع خود از با کیفیت ترین وسایل تشکیل شده اند. در مجموعه دانش علاوه بر پارک آبی، سه استخر به نام های ساحل، باران و صدف وجود دارد که با جدید ترین امکانات و کادری حرفه ای آماده خدمت رسانی به مهمانان عزیز می باشد.

استخر کودک این مجموعه با عمق کم طراحی شده تا والدین عزیز بتوانند با خیال راحت فرزندان دلبند خود را در این محوطه و مرکز تفریحی قرار دهند. این مجموعه تفریحی بزرگ برای آقایان و خانم ها باز است و چنانچه تفریحات هیجان انگیز و جذاب را دوست دارید، بهترین گزینه را انتخاب کرده اید. برای اطلاع از اکران و نحوه خرید بلیط به سایت استخر بلیط مراجعه کنید. جالب اینجاست که بلیط خریداری شده از این وبسایت نیازی به پرینت ندارد و اگر به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید، می توانید بلیط خریداری شده را در قسمت تاریخچه خرید و در قسمت پروفایل خود در سایت کنسل کنید.

بهترین استخرهای کرج کجاست؟

یکی از بهترین و مجهزترین پارک های آبی کرج، پارک آبی دانش کرج است که در خیابان شهید بهشتی, خیابان چهارصد دستگاه واقع شده است. در واقع محبوبیت پارک های آبی به زمان معرفی آن ها برمی گردد، یعنی پایان دهه 1940 در آمریکا که در این کشور تعداد زیادی از پارک های آبی ساخته شد. این پارک ها به طور کلی به دو دسته باز و بسته تقسیم می شدند و معمولا فضای روباز آن ها در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری افتتاح می شدند و فضای بسته یا سرپوشیده در مناطق شهری رایج  شدند.

ویژگی های استخر دانش کرج

یک پارک آبی خوب در شهر کرج باید ویژگی های متمایزی داشته باشد تا شامل یک محیط تفریحی مناسب و خوب تبدیل شود. برای این منظور به ویژگی های مهم یک پارک آبی خوب پرداخته ایم تا بتوانید به راحتی اقدام به خرید آنلاین بلیط استخر از سایت بیط استخر کنید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه اتوبوس و تاکسی
  • استفاده از کمدهای جادار، تمیز و بهداشتی
  • وجود تصفیه کننده های مجهز و عالی در سرتاسراستخر
  • وجود پارکینگ و محل مناسب برای پارک خودرو در نزدیکی استخر
  • پوشاندن استخر
  • ارائه تخفیف برای مشتریان وفادار
  • استفاده از کلیدهای الکترونیکی برای قفل کردن درب کمد
  • در دسترس بودن شناگران واجد شرایط و گواهی برای کمک به شناگران
  • در دسترس بودن بوفه یا کافه در استخر

توجه داشته باشید که قبل از خرید بلیط پارک آبی و استخر دانش کرج، باید بهداشت استخر انتخابی خود را بررسی کنید، زیرا استخرها یکی از بهترین مکان ها برای انتقال بیماری های عفونی و پوستی هستند و به همین دلیل باید به سلامت آب استخر انتخابی خود را توجه زیادی داشته باشید. البته این موضوع را یادآوری کنیم که پارک آبی دانش کرج نیازی به چک کردن و بررسی نیست چرا که مامور بهداشت در این مرکز به صورت جدی سرکشی کرده و کوچکترین مورد را مورد بررسی قرار می دهد. اما اگر به استخر های دیگه ای در شهر های مختلف مراجعه کردید, حتما باید مکان مورد نظر سالم باشد.

 

قوانین پارک آبی دانش کرج شامل چه مواردی است؟

هنگام رزرو بلیط استخر، پس از توجه به موارد ذکر شده، همه چیز تمام نمی شود و باید پس از رزرو به یک سری موارد دیگر نیز توجه داشته باشید. به همین دلیل در زیر مواردی را برای شما آورده ایم تا بتوانید از شنای خود نهایت لذت را ببرید. این موارد عبارتند از:

  1. قبل از ورود به استخر، پای خود را در استخر کلر قرار دهید.
  2. از تف کردن، غرغره کردن با آب، شستن و خارج کردن ترشحات بینی و غیره خودداری کنید.
  3. قبل از ورود به استخر مثانه خود را خالی کنید.
  4. هنگام شنا بلغم خود را در آب استخر قرار ندهید. اگر به بیماری پوستی مانند بیماری های قارچی مسری مبتلا هستید، به هیچ عنوان به استخر عمومی نروید.
  5. حتما بعد از شنا بدن خود را بشویید.
  6. توجه به سلامت استخر هنگام رزرو بلیط استخر تهران ضروری است.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز