خبرگزاری کار ایران

دلایلی که شما را به سرمایه گذاری در استرالیا علاقه‌مند می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۵۹۲

اگر چه بهترین راه مهاجرت به استرالیا با توجه به شرایط و اهداف شما مشخص می‌شود، اما در بین روش‌های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به خصوص برای کارآفرینان در دسته محبوب‌ترین‌ها قرار دارد.

علت محبوبیت تقاضا برای دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا با ثبات اقتصادی، زیرساخت‌های پایدار، موقعیت‌های شغلی فراوان و استانداردهای بالای زندگی در این کشور هستند.

طبق آخرین آمار 2022 هر ساله صدهزار نفر از سراسر دنیا به استرالیا مهاجرت می‌کنند و کشور استرالیا به قطب مهاجرپذیر در دنیا شناخته شده است. در مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به استرالیا، متقاضی اصلی به همراه خانواده بعد از گذراندن مراحل مشخصی، موفق به اخذ اقامت استرالیا می‌شوند که بسته به نوع ویزا، اقامت آن‌ها می‌تواند دائم یا موقت باشد. در ادامه قصد داریم، مزایا یا علل محبوبیت ویزای سرمایه گذاری استرالیا را برای شما بیان کنیم.

علت‌های محبوبیت ویزای سرمایه گذاری استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا در زیر گروه 188 در بین مردم سراسر جهان و به خصوص ایرانی‌ها طرفداران زیادی دارد و دلایل این محبوبیت به شرح زیر است:

  • امکان اقامت  ۵ الی ۷ سال از طریق ویزای 188 استرالیا وجود دارد.
  • ارائه مدرک زبان الزامی نیست.
  • دریافت ویزای 188 استرالیا با ارائه مدارک سوابق کسب‌وکار و سوابق مالی امکان پذیر است.
  • هیچ محدودیتی برای رفت و آمد، اشتغال، تحصیل، باز کردن حساب بانکی و غیره وجود ندارد.
  • مجبور به انتقال سرمایه قبل از دریافت ویزا نیستید.
  • محدوده پایین سرمایه گذاری پایین نسبت به سایر کشورها دارد.
  • می‌توانید وابستگان تحت تکفل (همسر و فرزندان) را همراه خود ببرید.

در ادامه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استرالیا را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استرالیا

در بین شرایط و مدارک برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا سه فاکتور مهم وجود دارد.

  1. مهمترین مدرک داشتن یک کسب‌وکار شخصی است که در دو سال گذشته فعال بوده باشد و یا 30 درصد سهام یک شرکت پویا به نام متقاضی اصلی باشد.
  2. باید گردش بیزینس متقاضی اصلی در دو سال از چهار سال گذشته حداقل 2.5 میلیارد تومان باشد.
  3. میزان دارایی یا سرمایه‌های متقاضی اصلی باید معادل 3.5 میلیارد تومان باشد.

سه مدارک اصلی را نام بردیم و بقیه مدارک مورد نیاز مربوط به مدارک هویتی متقاضی اصلی و همراهان آن می‌باشد. بهتر است قبل از ارائه مدارک با یک متخصص با تجربه در زمینه مهاجرت مشورت کنید و مدارک را برای بررسی به او بسپارید. در ادامه مطلب توضیح مختصری برای آشنایی شما با انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا می‌دهیم.

انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دلایلی که شما را به سرمایه گذاری در استرالیا علاقه‌مند می‌کند

ویزای موقت برای سرمایه گذاری زیر گروه 188

کشور استرالیا به یکی از مقاصد بزرگ سرمایه گذاری در دنیا تبدیل شده است و از دلایل مهم آن می‌توان به  موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • منابع غنی طبیعی و بکر
  • جمعیت کم و وسعت زیاد
  • ظهور شرکت‌های بین المللی متعدد
  • اقتصاد توسعه یافته و پایدار
  • سیستم آموزشی و بهداشتی پیشرفته

علاوه‌بر این دلایل متعددی وجود دارد که سرمایه گذاران و کارآفرینان را برای گسترش بازار و سرمایه به سمت استرالیا جذب کند و به طور کلی با سه نوع ویزا در زیر گروه 188 می‌توانید برای درخواست ویزای سرمایه گذاری اقدام کنید:

  • درخواست ویزا زیر گروه 188 از طریق نوآوری در کسب‌وکار
  • درخواست ویزا زیر گروه 188 از طریق سرمایه گذاری
  • درخواست ویزا زیر گروه 188 از طریق سرمایه گذاری ویژه

ویزای دائم سرمایه گذاری زیر گروه 888

ویزای دائم 888 بعد از دریافت ویزای 188 به شما اعطا می‌گردد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در کشور استرالیا به روش‌های نوآورانه در کارهای متفاوت سرمایه گذاری کنید. با ویزای 888 شما این امکان را دارید که به همراه خانواده‌تان به صورت نامحدود سفرهای خارجی و داخلی داشته باشید؛ همچنین در کشور استرالیا به کار و تحصیل بپردازید و از انواع مدیکرها بهره‌مند شوید.

جمع بندی

همیشه تلاش برای شروع یک کسب‌وکار و سرمایه گذاری در یک کشور بیگانه کار سخت و دلهره‌آوری بوده است؛ اما زمانی که نسبت به مقصد و شرایط آن اطلاعات دقیق داشته باشید در مسیری امن به سودآوری خواهید رسید.

در این مطلب انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا و مزیت‌های سرمایه گذاری در استرالیا را نام بردیم، پیشنهاد می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری با مشاوران مجرب و به‌روز دفتر مهاجرتی پاسارگاد تماس بگیرید. همچنین می‌توانید فرم ارزیابی اولیه موسسه پاسارگاد را پرکنید تا کارشناسان مهاجرتی ما با داشتن اطلاعات کافی برای راهنمایی با شما عزیزان تماس بگیرند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز