خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال یاغی قسمت 13 سیزدهم | دانلود قسمت 4 چهارم سریال آفتاب پرست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۴۸

دانلود سریال یاغی قسمت 13 سیزدهم، دانلود قسمت 13 سریال یاغی کامل، دانلود قسمت 4 چهارم سریال آفتاب پرست، دانلود سریال آفتاب پرست قسمت چهارم 4 با امکان تماشای کامل، دانلود سریال یاغی قسمت سیزدهم و دانلود سریال افتاب پرست قسمت 4 را در ادامه مطلب به صورت قانونی می توانید دانلود و تماشا نمایید.

قسمت جدید سریال یاغی و آفتاب پرست با بالاترین کیفیت‌های موجود و نیم بهاء برای علاقمندان به محصولات نمایش خانگی در دسترس قرار گرفت.

دانلود قسمت سیزدهم سریال یاغی

سریال یاغی اولین مجموعه اثر محمد کارت کارگردان تازه‌نفس اما پرستاره است که بعد از فیلم سینمایی شنای پروانه بر سر زبان‌ها افتاد. کارت در اولین سریال خود به سراغ سوژه‌ای داغ از کف جامعه رفته است که گریبان‌گیر قشر محروم است. نقش اول یاغی را محمد کارت برعهده علی شادمان یک بازیگر تازه نفس گذاشته که در مجموعه میخواهم زنده بمانم نیز ایفای نقش کرده بود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. پارسا پیروزفر برای اولین مرتبه در نمایش خانگی با سریال محمد کارت به میدان آمد و طناز طباطبایی نیز پس از مجموعه شاهگوش برای دومین بار در نمایش خانگی هنرنمایی خواهد کرد.

برای دانلود و تماشای قسمت 13 سریال یاغی روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود سریال یاغی قسمت 13 سیزدهم با لینک مستقیم

داستان یاغی درباره جاوید با بازی علی شادمان نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا با بازی الیکا ناصری که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند. آنها دربه در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانوادهٔ پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند راضی کند.

دانلود سریال یاغی قسمت 13 سیزدهم | دانلود قسمت 4 چهارم سریال آفتاب پرست

دانلود قسمت بیست و چهارم سریال جیران

جیران تازه‌ترین مجموعه به کارگردانی حسن فتحی با پخش چند قسمت ابتدایی در بین مخاطبان ژانر تاریخی توانست جای ثابت خود را پیدا کند و به یکی از سریالهای محبوب تاریخی اما عاشقانه تبدیل شود. فتحی بعد از ساخت مجموعه شهرزاد در سه فصل به محبوبیت شگفت انگیزی رسید و در جیران با اندکی تاخیر موفق شد بعد مدتها یک سریال موفق دیگر بسازد. پریناز ایزدیار در این سریال که نقش اصلی جیران را برعهده دارد به خوبی از عهده کارش برآمد و بهرام رادان نیز در کنار امیرحسین فتحی توانست ترکیب جذابی را رقم بزند. مریلا زارعی بازیگر خوش نقش اینروزای سینما و نمایش خانگی در این مجموعه به خوبی در نقش مادر ناصرالدین شاه ظاهر شده و امیر جعفری نیز که بازیگر محبوب حسن فتحی است، در نقش آقامحمدخان توانسته استعداد درخشان خود را به نمایش بگذارد.

جهت دانلود و تماشای قسمت 24 سریال جیران روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال جیران قسمت 24 بیست و چهارم

این مجموعه در ابتدای کارش با استقبال چندان مطلوبی مواجه نشد، اما کم کم با پیشروی قصه موفق به جذب مخاطب شد که البته در نیمه نهایی پخش اتفاق افتاد. مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود. داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام جیران را بر او نسبت داد.

دانلود قسمت چهارم سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد محصول جدید نمایش خانگی است که بعد از سریال راز بقا در شبکه خانگی پخش شد. آفتاب پرست در ابتدا یک فیلم سینمایی بود که بعدها در زمان تولید به یک سریال تبدیل شد و از نام قبلی (جواد پورشه) به (آفتاب پرست) تغییر پیدا کرد. برزو نیک نژاد در سریال خود به سراغ سوژه‌ای متفاوت رفته است که نقش اول آن را پژمان جمشیدی برعهده دارد که بعد مدتها در یک مجموعه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است. باران کوثری برای سومین مرتبه در نمایش خانگی با سریال آفتاب پرست به میدان آمد.

مخاطبان میتوانند برای دانلود قسمت چهارم سریال آفتاب پرست به لینک زیر مراجعه کنند و نسخه قانونی این سریال را تماشا کنند.

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 4 چهارم

بازیگران سریال آفتاب پرست شامل پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان،‌ حسن زارعی، پیام احمدی نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، با هنرمندی:گوهر خیر اندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی، با حضور: سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد خواجوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، با حضور افتخاری:سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث است.

دانلود قسمت دوازدهم سریال جادوگر

مسعود اطیابی جدیدترین سریال خود را به نام جادوگر به صورت ناگهانی وارد نمایش خانگی کرد و فارق از هرگونه بستری وارد پخش شد. اطیابی اینروزا در ژانر کمدی با دو فیلم دینامیت و انفرادی به گیشه خوبی دست پیدا کرد و اینگونه شد که تصمیم گرفت با سریالی کمدی نیز این موفقیت را در نمایش خانگی تکرار کند. احمد مهران فر در این مجموعه به همراه جواد رضویان به صورت مشترک ایفای نقش اصلی را برعهده دارند و مریم مومن و نادر سلیمانی نیز دیگر بازیگران این هستند.

دانلود سریال جادوگر قسمت 12 دوازدهم

جادوگر قصه دو جاعل مدرک را روایت میکند که کارشون کلاهبرداری است و از پلیس فرار میکنند تا در جایی دیگر به اعمال خود ادامه دهند. قدرت با بازی احمد مهران فر به جزیره ای فرار میکند و به عنوان یک رمال پیشگو زندگی جدیدی آغاز میکند و جهان با سوء استفاده از خانم های مسن تلاش می کند ثروتی برای خود فراهم کند که ماجرایی پیچیده سرنوشت انان را دگرگون خواهد کرد.

دانلود قسمت دوم سریال خون سرد

خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و نویسندگی احسان فرشادمهر و تهیه کنندگی بهمن کامیار محصول سال 1400 است. داستان سریال خون سرد موضوع اجتماعی دارد که داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که درگیر اتفاقاتی می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. بازیگران سریال خون سرد امیرحسین ترابی از هنرمندان برجسته ازجمله امیر آقایی و شهرام حقیقت دوست و پریوش نظریه تشکیل شده که البته نظریه اخیرا در «دانلود سریال پدر گواردیولا » نیز حضور داشت. زمان پخش سریال خون سرد در شبکه نمایش خانگی از مردادماه اعلام شده که در سایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود سریال خون سرد قسمت 2 دوم

بازیگران سریال خون سرد عبارتند از امیر آقایی, لیندا کیانی, شهرام حقیقت دوست, سارا بهرامی, علیرضا ثانی‌فر, پریوش نظریه, پیام احمدی‌نیا و سارا رسول زاده از جمله بازیگران سریال خون سرد هستند.

دانلود سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی با حضور جمعی از ستارگان سینما و تلویزیون که فیلمبرداری آن در روزهای اخیر به پایان رسید. سعید نعمت اله که تجربه ساخت سریال های موفقی همچون برادر جان، عقیق، زیر پای مادر، پشت بام تهران، میکائیل و مدینه راه در کارنامه خود دارد در اولین سریال نمایش خانگی خود داستانی اجتماعی را به تصویر کشیده است. آرش عدل پرور خواننده مطرح موسیقی پاپ که تجربه بازی در فیلم حکم تجدیدنظر را دارد در این سریال نیز نقش آفرینی کرده است.

دانلود سریال پدر گواردیولا قسمت 2 دوم

عوامل سریال عبارتند از حمید فرخ‌نژاد، مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، امیر مهدی ژوله، نرگس محمدی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، امیر علی فرزانه، مسعود شریف، سهیل قاصدی، وحید فعال، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت اله به هنرمندی پرداخته اند.

سریال پوست شیر

پوست شیر به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی در حالی در مرحله تولید قرار دارد که چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون در این سریال به چشم می‌خورند. شهاب حسینی که دومین حضور خود را بعد از سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی، در سریال «پوست شیر» به عنوان بازیگر نقش اول مرد یک سریال شبکه نمایش خانگی تجربه می‌کند، نام برد که چهره‌های دیگری در بین بازیگران و عوامل پشت صحنه به چشم می‌خورد.

دانلود سریال پوست شیر قسمت 1 اول

پردیس احمدیه، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و بابک کریمی دیگر بازیگرانی هستند که در کنار شهاب حسینی در سریال «پوست شیر» نقش آفرینی می‌کنند. هادی حجازی‌فر که با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید و حالا با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به عنوان کارگردان و بازیگر روی پرده سینما است و سریال تلویزیونی «عاشورا» را هم در دست تولید دارد. حجازی‌فر در کارنامه بازیگری خود بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» را ثبت کرده است.

علاقمندان برای دانلود سریال و جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی می‌توانید با لینک مستقیم به صورت قانونی و بالاترین کیفیت ممکن از سایت (فیلم تو ایرانی) دانلود و تماشا کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز