خبرگزاری کار ایران

تاثیر فوق العاده نرده چوبی و پله چوبی بر دکوراسیون منازل!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۰۵

پله چوبی و نرده چوبی از اجرای زیبای هر دکوراسیون داخلی محسوب می شوند و می توانند فضای خانه را به کلی تغییر دهند

به نقل از گروه مهندسی آژمان استفاده از پله چوبی و نرده چوبی، مربوط به سالیان اخیر نبوده و از قدیم الایام مورد استفاده قرار می گرفتند اما در چند سال اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی، و وجود طرح ها و ایده های نوآورانه، این اجزای دکوراسیون بسیار همه گیر شده اند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند با ما همراه باشید تا با این دو عنصر دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شویم

ابتدا با پله چوبی آغاز می کنیم

انواع پله چوبی

پله چوبی گرد راه حلی است بسیار خلاقانه برای ایجاد فضایی برای دسترسی به طبقات، زیبایی هر آنچه بیشتر دکوراسیون منزل و در عین حال استفاده بهینه از فضای موجود.

راه پله های گرد یا مارپیچ که به سمت چپ یا راست می چرخند برای فضاهای کوچک بسیار عالی بوده و علاوه بر کاربردی بودن بسیار زیبا نیز هستند بطوری که بسیاری از صاحبان خانه های بزرگ نیز ترجیح می دهند از این نوع راه پله ها استفاده کنند. این پله ها تک مسیره بوده و فاقد پاگرد می باشند.

نمونه اجرا شده توسط گروه مهندسی آژمان

تاثیر فوق العاده نرده چوبی و پله چوبی بر دکوراسیون منازل!

پله چوبی مستقیم

راه پله مستقیم یا پله چوبی ساده را می توان از ساده ترین انواع راه پله نام برد.

اجرای این راه پله ها دردسر کم تری دارد و برای یک دکوراسیون شیک و ساده گزینه ای عالی هستند.

حتما این جمله را شنیده اید که زیبایی در سادگی است، این جمله در مورد پله چوبی ساده نیز صدق می کند و با ترکیب رنگی فکر شده و اجرای اصولی، راه پله مستقیم می تواند دکوراسیون شما را دگرگون کند.

پله چوبی U شکل

راه پله های U شکل همانطور که از نامشان پیداست شبیه حرف U انگلیسی هستند و معمولا دارای یک پاگرد می باشند که مسیر راه پله را به دو قسمت تقسیم کرده است.

پله چوبی U شکل نسبت به دو راه پله قبلی فضای بیشتری نیاز دارد اما طراحی جالب و زیبایی بصری آن ارزش این فضا را دارد.

راه پله S شکل

پله S شکل نیز مانند حرف S یک قوس و گردش کمی به سمت چپ یا راست دارد.

این راه پله های ساخته شده از چوب، تک مسیره هستند و پاگردی میان راه ندارد. گردش این نوع از پله ها کمتر از پله های گرد و مارپیچ است و ستونی در میان ن ها قرار نمیگیرد.

اگر بخواهیم به صورت جزئی انواع پله چوبی را برای شما بازگو کنیم موارد بسیار هستند مانند راه پله های ربع پیچ، دو مسیره، سه مسیره و پله چوبی دوبلکس و... .

خاصیت انعطاف پذیری چوب باعث شده تا پله و نرده های چوبی را در طرح ها و ابعاد مختلفی اجرا کرد.

نمونه اجرا شده توسط گروه مهندسی آژمان

تاثیر فوق العاده نرده چوبی و پله چوبی بر دکوراسیون منازل!

نرده چوبی و کاربرد آن

استفاده از نرده چوبی می تواند با ترکیب با یک راه پله چوبی فضایی خارق العاده را به وجود بیاورد.

نرده های چوبی به دلیل رنگ گرم و خاص خود از طرفداران زیادی برخوردار هستند. همچنین دوام بالا و ماندگاری طولانی مدت باعث محبوبیت این نوع از نرده های راه پله شده است.

نرده چوبی راه پله علاوه بر مقاصد ایمنی و کاربردی از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است و می توان از آن به عنوان بخشی مهم از دکوراسیون نام برد زیرا که می تواند با ظاهر زیبای خود راه پله و خانه شما را متحول کند

از ویژگی های نرده چوبی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • قابلیت انطباق با اکثر دکوراسیون ها
  • امکان اجرای طیف رنگ های گسترده
  • قیمت مناسب نسبت به سایر نرده ها
  • کاربرد همزمان ایمنی و زیبایی
  • تعمیر آسان تر در هنگام آسیب دیدگی
  • و...

استفاده از ابعاد استاندار برای نرده چوبی بسیار حائز اهمیت می باشد. این نرده ها باید با فواصلی از هم قرار بگیرند که سر کودکان و خردسالان از آن عبور نکند عموما باید فاصله بین نرده ها کمتر از 11 سانتیمتر باشد.

حداقل ارتفاع نرده چوبی راه پله 80 سانتینمتر است که البته این اعداد و ابعاد در شرایط مختلفی مانند مکان های تجاری، اداری، و خانه های مسکونی قابل تغییر هستند.

 البته استفاده از نرده چوبی صرفا محدود به راه پله نمی شود و میتوان از آن در تراس، باغچه، پشت بام و... استفاده کرد و همانطور که پیش تر عرض شد با اکثر دکوراسیون ها و مکان ها قابل انطباق می باشد.

نمونه اجرا شده توسط گروه مهندسی آژمان

تاثیر فوق العاده نرده چوبی و پله چوبی بر دکوراسیون منازل!

چرا از پله چوبی و نرده چوبی استفاده کنیم؟

در کل استفاده از چوب در خانه و در هر بخشی از آن باعث آرامش و احساس نزدیکی انسان به طبیعت می شود.

رنگ گرم چوب باعث احساس گرما و صمیمیت در خانه می شود و این امر در دنیای سرد و مجازی امروز امر مهمی می باشد.

چوب هایی که برای اجرای نرده چوبی و پله چوبی به کار می روند وارداتی هستند و در مزرعه های درخت پرورش پیدا می کنند. از این رو برای محیط زیست نیز تحدیدی وجود ندارد.

دوام و ماندگاری چوب های فرآوری شده را دست کم نگیری!

عموما نرده و پله های که از چوب ساخته می شوند با یک بار نصب تا سالیان سال بدون دردسر و فرسایش به کار خود ادامه می دهند.

اجرای پله چوبی در خانه باعث بالا رفتن ارزش ملک می شود و از این رو نوعی سرمایه گذاری دو سر سود است که هم از مقاصد کاربردی و زیبایی ظاهری این پله ها استفاده می کنیم و هم ارزش ملک خود را افزایش می دهیم.

امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد.

برای سفارش انواع پله چوبی گرد، پله چوبی دوبلکس و ساده و انواع نرده چوبی راه پله، تراس، پشت بام و مشاوره رایگان و اطلاع از آخرین قیمت پله چوبی و قیمت نرده چوبی می توانید با کارشناس گروه مهندسی اژمان با شماره 09127393629 تماس بگیرید و برای دیدن کالکشن نمونه کار ها و سایر خدمات نیز به وب سایت گروه مهندسی اژمان مراجعه کنید.

azhman-group.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز