خبرگزاری کار ایران

آروا نکات مهمی برای تعمیر و نگهداری از دریل بتن کن بیان کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳۹۹

 

دریل بتن کن ها یکی از محصولاتی هستند که در بازار ابزار آلات به فروش می ‌رسند و مانند سایر ابزارهایی که ما برای رفع نیازهایمان از آنها استفاده می کنیم ممکن است به دلایل گوناگون دچار خرابی هایی شوند. بیان برخی نکات مهم برای تعمیر و نگهداری از دریل بتن کن ها موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود و شما با آگاهی از این نکات می توانید دریل بتن کن ها را از آسیب ‌های مختلف در امان نگه دارید. به نقل از سایت معتبر آروا در این مقاله توضیحاتی راجع به دریل بتن کن ها و نکات نگه داری و تعمیر این ابزار کاربردی داده می شود.

آشنایی با دریل بتن کن

دریل بتن کن دستگاهی است که از آن جهت تخریب اجسام سبک و دریل کاری روی انواع بتن، آجر، سنگ و... استفاده می شود. زمانی که دریل بتن کن را با محصولی همچون چکش تخریب مقایسه می‌ کنیم شباهت هایی وجود دارد اما بین آن ها تفاوت هایی هم مشاهده می شود.

تفاوت بتن کن و چکش تخریب آن است که دریل بتن کن را می توان برای انجام عملیات سوراخ کاری مورد استفاده قرار داد در حالی که چکش تخریب را برای این منظور نمی ‌توان به کار گرفت. دریل بتن کن ها در ظرفیت ‌های مختلفی تولید و استفاده می گردند که دریل بتن کن های چهار شیار و دریل بتن کن های پنج شیار از جمله انواع این محصول محسوب می شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی انواع دریل بتن کن را مطالعه کنید.

باید توجه داشت استفاده از دستگاه دریل بتن کن کار هر شخصی نبوده و کاربر برای کار با آن باید مهارت کافی داشته باشد. هنگام استفاده از این ابزار نباید فشار زیادی به آن وارد کرد زیرا این کار موجب می‌ شود دستگاه صدمه دیده و طول عمرش کم شود. علاوه بر این موجب می‌ شود سر مته در دستگاه بتن کن کند شود. در بخش‌ های بعدی این مقاله می توانید با نکات مهم برای تعمیر و نگهداری از دریل بتن کن آشنا شوید.

آروا نکات مهمی برای تعمیر و نگهداری از دریل بتن کن بیان کرد!

چرا نگهداری از دریل بتن کن مهم است؟

ممکن است شما نیز مانند بسیاری از افراد از خود بپرسید به چه دلیل نگهداری از انواع دریل بتن کن اهمیت دارد؟ واقعیت آن است که نگهداری از ابزارآلات گوناگون از جمله انواع دریل بتن کن اهمیت ویژه ‌ای دارد. با ذکر دو مورد می توان دلیل اهمیت نگهداری از دریل بتن کن را برای مخاطبان معلوم ساخت.

دقت کنید که چنانچه دریل بتن کن به نحو مطلوبی نگهداری شود دیگر نیازی نیست که کاربر به تعمیر دستگاه مورد استفاده خود بپردازد. به همین دلیل در هزینه های مربوط به تعمیر دریل بتن کن صرفه جویی به عمل می آید. از سوی دیگر در صورتی که کاربر از نکات مربوط به نگه داری از دریل بتن کن آگاهی کافی داشته باشد از خرید مجدد دستگاه بی نیاز می شود.

با رعایت چند نکته می ‌توان کاری کرد که دستگاه دریل بتن کن شما به خوبی نگهداری شده و قادر باشد انواع نیازهایتان را به نحوی رضایت بخش پاسخ دهد. در این بخش از مقاله نکات مهم برای تعمیر و نگهداری از دریل بتن کن که به نقل از شرکت آروا آمده است را بیان می کنیم که شامل موارد زیر می شود:

  • دریل بتن کن ها غالبا برای سوراخ کاری می باشند اما شما با استفاده از چنین دستگاه هایی این امکان را به دست می آورید که تخریب های سبک را نیز انجام دهید.
  • در صورتی که شما صرفا احتیاج به استفاده از یک ابزار تخریب کننده داشته باشید بهتر است چکش تخریب را به جای دستگاه دریل بتن کن مورد استفاده قرار دهید.
  • برای کار با دریل بتن کن بسیار مهم است که به سایز مته توجه داشته باشید. در واقع سایز مته ای که برای کار انتخاب می کنید می بایست تناسب لازم را با کارتان داشته باشد.
  • فراموش نکنید که هنگام کار کردن با بتن کن باید به این دستگاه ها استراحت داد. به این منظور می بایست زمانی که با دریل بتن کن کار می ‌کنید به ازای هر ۱۰ دقیقه کار با دستگاه ۳ الی ۴ دقیقه به آن استراحت دهید.
  • دقت کنید که نباید گریس یا روغن به دریل بتن کن اضافه نمود.
  • سرویس کردن و تعمیر دستگاه را به افرادی که از تخصص کافی در این زمینه برخوردارند واگذار کنید. زمان سرویس دریل بتن کن مابین ۱۰۰ الی ۱۲۰ ساعت کار با این دستگاه می باشد و لازم است در این بازه جهت سرویس کردن دریل بتن کن اقدام کنید.

خدمات تعمیر بتن کن

در صورتی که دستگاه بتن کن شما نیاز به تعمیر پیدا کند باید به مرکز معتبری که تعمیر انواع ابزار آلات برقی مانند دریل شارژی و برقی، چکش برقی، سنگ فرز و... را با کیفیت بالا انجام می دهد؛ رجوع کنید. شما می توانید تعمیر دستگاه خود را با خیال آسوده به نمایندگی های خدمات و کارگاه تعمیرات آروا سپرده و پس از رفع عیب آن مجددا از آن استفاده کنید.

سفارش مدل های مختلف دریل بتن کن آروا

آروا نکات مهمی برای تعمیر و نگهداری از دریل بتن کن بیان کرد!

آروا که برندی ایرانی است در زمینه تولید و عرضه انواع ابزار آلات در حال فعالیت بوده و محصولات متنوعی را در پاسخ به تقاضای کاربران به بازار ارائه کرده است. دریل بتن کن یکی از محصولاتی است که آروا در مدل های گوناگون روانه بازار مصرف کرده و درصدد است تا با کیفیت خوب در دسترس خریداران قرار دهد. لازم به ذکر است شرکت آروا از جمله بزرگ ترین مراکز تولیدکننده ابزار آلات در داخل کشور محسوب می‌ شود.

اگر شما هم در این فکر هستید که ابزار آلات مورد نیاز خود را به روشی آسان و سریع تهیه کنید پیشنهاد می کنیم به سایت آروا مراجعه کنید و متناسب با نیاز تان اقدام به خرید محصول مورد نظر خود از نمایندگی های معتبر این شرکت در سراسر ایران کنید. همچنین می توانید از مشاوره های فوق العاده ای که متخصصان آروا به شما می دهند؛ استفاده نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز