خبرگزاری کار ایران

همه چیز در رابطه با چاپ کاتالوگ و چاپ مجله

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۸۸

امروزه صنعت چاپ پیشرفت چشمگیری داشته به گونه ای که انواع چاپ مانند چاپ کاتالوگ و چاپ مجله طرفداران بسیاری در میان مردم پیدا کرده و از آن در امور تبلیغاتی مختلفی استفاده می شود. در این میان، انواع دستگاه و ماشین های بسته بندی نیز ظهور کرده تا با طراحی انواع بسته بندی و جعبه، موادی از قبیل مواد غذایی، جهت عدم خراب شدن، در آن ها نگهداری شوند. از جعبه های تولید شده توسط این ماشین آلات، می توان جعبه چسبانی لاک باتوم را نام برد.

حال که با مقدمه ای از چاپ کاتالوگ، چاپ مجله و جعبه چسبانی لاک باتوم آشنا شدید، قصد داریم در ادامه توضیحات بیشتر در رابطه با موارد ذکر شده به شما شرح دهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

نکاتی در رابطه با چاپ کاتالوگ

  • برای طراحی کاتالوگ باید از رنگ های CMYK و یا رنگ‌ های RGB استفاده نمود. همچنین به هیچ عنوان نباید از رنگ‎ ها‎ی تمپلات و نوشته‎ ها‎ی چهار رنگ استفاده کرد.
  • رزولوشن طرح باید 300 DPI باشد.
  • از موارد ضروری در چاپ کاتالوگ، رعایت فاصله 5 میلی متری برای نوشته ‌ها یا هر چیز دیگری، آن هم از چهار طرف طرح است.
  • رعایت موازین قانونی و شرعی در چاپ طرح روی کاتالوگ ضروری است.
  • چاپ متنی که به طور کلی انگلیسی باشد، به گونه‌ ای که خواننده یا بیننده را به سمت کالاها یا خدمات خارجی جلب نماید، جالب نیست.

مراحل چاپ کاتالوگ

  • طراحی
  • صفحه بندی صحیح و استاندارد
  • چاپ کاتالوگ
  • استفاده از روکش
  • صحافی

همه چیز در رابطه با چاپ کاتالوگ و چاپ مجله

 

چاپ مجله

در مطبوعات، هر زمان که انتشار و تولید نشریه ای یک مرتبه در ماه انجام می شود، آن نشریه، مجله است. چاپ مجله ارزان از دیگر خدمات ارائه شده توسط چاپخانه ها است که به دو روش چاپ دیجیتال مجله و چاپ افست مجله صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است که، معمولا ابعاد مجله کوچکتر از ابعاد روزنامه است و نیز انتخاب آن بر اساس اندازه کاغذهای استاندارد، انجام می شود. طراحی و چاپ مجله یا بولتن معمولا توسط دستگاه چاپ مجله انجام می شود. نکته ای که در این بین حائز اهمیت بوده این است که، بین محتوای مجله و ابعاد آن تناسب وجود داشته باشد.

دستگاه جعبه چسبانی لاک باتوم

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، یکی از دستگاه هایی که جهت بسته بندی محصولات در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه جعبه چسبانی لاک باتوم است. این دستگاه قادر است در هر ساعت، حدود 30 هزار جعبه محصولات بهداشتی، محصولات آرایشی، محصولات دارویی و جعبه های فانتزی را تولید کند. همچنین این ماشین برای بسته بندی هایی که سلفون و یووی قسمت لب چسب را پوشانده است و نیازی به چسب های قوی ندارد، گزینه مناسبی به شمار می رود.

در دستگاه جعبه چسبانی لاک باتوم، جعبه های مقوایی پس از آنکه مراحل چاپ و تکمیلی را گذراندند، مکانیزه طور به هم می چسبند. لازم به ذکر است که، در این ماشین دقت، سرعت و کیفیت بسیار مهم است

گفتنای است، لاک باتوم یکی از تکنیک های خاص در صنعت چاپ به شمار می رود که در چاپ جعبه از آن استفاده می شود. عملکرد جعبه هایی که به این روش تولید می شوند به این صورت است که با باز کردن در جعبه، کف آن به صورت اتوماتیک باز و بسته می ‌شود.

همه چیز در رابطه با چاپ کاتالوگ و چاپ مجله

باید بدانید که، جعبه های لاک باتوم یکی از پرکاربردترین جعبه هایی هستند که برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، دارویی و غیره در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، این جعبه ها علاوه بر دارا بودن مقاومت بالا، به دلیل طراحی عالی آن ها، برای انبار شدن، به فضای خیلی کمی نیاز دارند.

سخن نهایی

امیدواریم این مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع امور مربوط به چاپ می توانید به وب سایت اندیشه برتر https://andisheh-bartar.com/  مراجعه کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز