خبرگزاری کار ایران

پرفروش ترین تلویزیون های 2022 و پر طرفدارترین تلویزیون 2022 را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۴۶

در سال 2022 تلویزیون های زیادی در برندهای مختلف وارد بازار شدند که طبق معمول هرساله ما در این بین به سه مدل از سه برند معروف ال جی ، سامسونگ و سونی معرفی می کنیم که قطعا طبق گذشته ی درخشان خود از خوش فروش های این سال جدید خواهند بود ، در ادامه به معرفی این سه مدل خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی C2

تلویزیون ال‌ جی C2 با کیفیت تصویری بی‌ نظیر، ویژگی‌ های فراوان و ظاهری باریک، همچنان این پتانسیل را دارد که بهترین تلویزیون گیمینگ ال جی در سال 2022 باشد. ما تلویزیون ال جی C26 اولد را مستقیماً با مدل های سال قبل آن یعنی تلویزیون ال جی C1 و CX مقایسه کرده ایم و بین این مدل ها، تا اینجا LG OLED C2 واقعاً بهتر عمل کرده است. ال جی امسال به رسم سال های گذشته نرم افزارها، پردازنده و سیستم عامل را بروزتر کرده است.

اولد 2022 ال جی با توجه به اینکه مقرون به صرفه تر از تلویزیون ال جی G2 است و کیفیت تصویر در این دو اساساً یکسان (هر دو دارای پنل Evo اند) است. LG OLED TV C2 مسیر سختی را در پیش دارد تا بتواند خود را به عنوان بهترین تلویزیون حرفه ای به اثبات برساند اما آن چیزی که حائز اهمیت است، این است که الجی هر آنچه C2 برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد را در کوله پشتی اش قرار داده است.

کیفیت تصویر تلویزیون C2

شرکت ال جی با پیشرفته کردن تلویزیون C1 یک مدل بسیار عالی با کیفیت بسیار خوب با نام C2 تولید کرده است. این تلویزیون اولد ازهر لحاظ بسیار عالی است و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. تلویزیون 55OLEDC2 ال جی دارای کیفیت تصویر 4K به همراه رزولوشن تصویر 3148×2160 پیکسل می‌باشد، با وجود این کیفیت تصویر، شما بیننده ی بهترین تصاویر شفاف و واضح خواهید بود. در تلویزیون های اولد صحنه ها به صورت دقیق و زنده با طراحی منحصر بفرد قابل پخش هستند و دلیل این کار این است که OLED میلیون ها پیکسل خودکار روشن دارد. و این قابلیت موجب کنتراست بی نهایت واضح و شفاف رنگ ها خواهد شد. بدون شک اولد بالاترین فناوری در بازار است و تصویر را بسیار با کیفیت نمایش می‌دهد. عمق رنگ در این تلویزیون ال جی بسیار عمیق تر از تلویزیون های دیگر است و می‌تواند با عمق رنگ سیاه بیشتر، فیلم های با کیفیت تری نشان دهد.

طراحی تلویزیون C2

اگر در چند سال اخیر تلویزیون‌ های OLED ال‌ جی را دیده‌ باشید، طراحی C2 به نظر شما آشنا خواهد بود. کلمه ای که میتوان در توصیف این نوع طراحی به کار برد "فوق باریک" است. ال جی امسال کمی طراحی اولدش را شبیه به سونی کرده است. (قبلاً بخش باریک نمایشگر بیشتر از پنل بود، اما امسال پنل تا نصف تلویزیون و کمی بیشتر ارتفاع دارد. این خودش باعث می شود تلویزیون ال جی سی تو برای اتصال به دیوار مناسب تر باشد).

پایه امسال برای سایزهای مختلف، متفاوت است. ال جی پایه مدل پارسال را برای سایز 85 اینچ در نظر گرفته، سایز 55 تا 77 یک پایه جدید و با عرض کوچک تر از مدل قبلی دارند، مدل های 42 و 48 اینچ هم با پایه جانبی عرضه می شوند. در کل فکر می کنم C2 با آن پایه بزرگ بیشتر جذابیت داشت ولی به هر حال باید دید واکنش های کاربران چه خواهد بود.

قابلیت هوشمند C2

تلویزیون‌ ال جی مدل 55 اینچ C2 مجهز به سیستم عامل Webos است که جز بهترین سیستم عامل های دنیا به شمار می‌رود. با کمک این سیستم عامل و همچنین وای فای شما می‌توانید به اینترنت وصل شده و وارد گوگل پلی و مرورگر وب شوید. با مرورگر وب به وبگردی بپردازید و انواع برنامه های مختلف را دانلود کنید و به تماشا بنشینید. با این سیستم عامل نسخه 7.0 در تلویزیون 2022 ال جی شما وارد شبکه های YouTube و Netflix و Disney شده و فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را دانلود کنید و به تماشا بنشینید و لذت ببرید. همچنین تلویزیون ال جی اسمارت از Apple TV ،Apple Airplay و Apple Homekit برای کنترل و مدیریت منزل پشتیبانی می‌کند.

 

تلویزیون سامسونگ BU8000

تلویزیون سامسونگ BU8000 از جمله تولیدات کریستالی برند خوش آوازه سامسونگ است که درسال جدید 2022 روانه بازار می‌شود. چنانچه که نسخه قبلی این تلویزیون یعنی؛ AU8000 پارسال مورد حمایت بسیاری از کاربران واقع شد، انتظار می‌رود که این تلویزیون کم‌نظیر نیز با استقبال چشم گیری از سوی کاربران روبه رو شود. بهره‌گیری از سبک طراحی همه پسند و به روز در بدنه این مدل به وضوح قابل رویت می‌باشد؛ به گونه‌ای که توجه افراد مشکل پسند را نیز به خود جلب خواهد کرد. بدنه فوق‌العاده باریک، در کنار نمایشگر بی حاشیه قطعا از این تلویزیون مدلی پسندیده جهت ارمغان چشم اندازی با شکوه در پذیرایی ساخته است. پشتیبانی از کیفیت تصویر وسوسه کننده منجر شده که جزئیات دقیق در رزولوشن 4K در معرض تماشا قرار گیرند.

پشتیبانی از پردازنده Crystal 4K نیز تا حد زیادی به بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ BU8000 کمک کرده است و با نمایش محتوای بصری در کیفیت بالا باعث شده که کاربران همواره با شوق و اشتیاقی خاص به سمت مشاهده محتوای دلخواه بروند. در کنار این پردازنده کارآمد شاهد استفاده از فناوری های منحصر به فرد ضمن افزایش کیفیت تصویر نیز می باشید که می‌ توان به فناوری Motion Xcelerator جهت نمایش محتوای سریع، بدون لرزش و نویز اشاره کرد. برای پخش صدای با کیفیت توان صوتی 20 وات در نظر گرفته شده است که توسط فناوری Dolby Digital Plus به صورت همه‌جانبه و شفاف پخش خواهد شد.

طراحی تلویزیون سامسونگ BU8000

تلویزیون‌های بالارده و حتی میان رده سامسونگ در چند سال گذشته از جنبه‌ی طراحی قابل تقدیر بوده‌اند. این شرکت ضمن پایبندی به دیزاین مینیمال و پیروی از اِلمان‌های زیبایی شناختی از متریال مقاوم در تولیدات خود استفاده می‌کند. سامسونگ با تفکری خارج از چارچوب از بسته‌بندی اکو در ارائه محصولات خود استفاده می‌کند. تلویزیون سامسونگ 55BU8000 بیش از هر چیز از نظر ظرافت تحسین برانگیز است.

دیزاین شیک AirSlim، تلویزیون را به مکمل کاملی برای هر خانه تبدیل کرده است. این دیزاین به بدنه فوق العاده باریک و وزن سبک آن دلالت دارد. تلویزیون با ضخامتی تنها در حدود 25.7 میلی‌متر از نمایه فوق العاده باریکی برخوردار شده است طوریکه به صورت یکپارچه با دیوار ترکیب می‌شود. برای نصب تلویزیون روی دیوار می‌توان از براکت Slim Fit که به طور جداگانه فروخته می‌شود، استفاده نمود. در اتصال تلویزیون به دیوار، حداقل فضا بین آن‌ها وجود خواهد داشت و بیرون زدگی لبه‌ها به هیچ وجه جلب توجه نمی‌کند بنابراین یک تابلوی هنری زیبا روی دیوار خواهید داشت.

کیفیت تصویر BU8000

مشاهده محتوای بصری در رزولوشن تقویت شده می‌تواند لذت واقعی را از تجربه دیداری خیره کننده به کاربر منتقل سازد، از این رو سامسونگ تلویزیون کریستالی BU8000 را نمایشگر LED روانه بازار کرده است تا محتوای خیره کننده را در کیفیت تصویر 4K مشاهده نمایید و از عمق جزئیات دقیق در رزولوشن 3840x2160 پیسکل لذت ببرید. با وجود این رزولوشن بالا شاهد نمایش تصاویری خواهید بود که به خلق لحظات دیداری نفس گیر و پر از هیجان منجر خواهد شد.

سامسونگ جهت نمایش تصاویر در کیفیت تقویت شده از پردازنده کرسیتالی سود برده است و با وجود رفرش ریت 60 هرتز شما را به تماشای محتوای با کیفیت بدون لرزش و نویز تصویر دعوت می کند. پشتیبانی از فرمت های رایج HDR مانند: HDR 10+ و HLG‌ در این تلویزیون منجر شده که از تصاویر مملو از رنگ های زنده و طبیعی لذت ببرید و شاهد کنتراست بالا جهت دیدن جزئیات دقیق و واضح باشید. پشتیبانی از این فرمت ها منجر شده که به خوبی کیفیت تصویر بهبود یابد و شاهد تقویت رنگ‌های وسوسه کننده بر روی نمایشگر تلویزیون باشید.

قابلیت هوشمند BU8000

تلویزیون‌های 2022 سامسونگ با نسخه‌ی بروز شده سیستم عامل تایزن راه‌اندازی می‌شوند. Smart Hub جدید سامسونگ، انتخاب و دسترسی به محتوا را در مرکز قرار می‌دهد بنابراین زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را صرف تماشای فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و سایر محتوای مورد علاقه‌ی خود می‌کنید. منوی جدید در تلویزیون 55BU8000 به 3 بخش رسانه، سرویس بازی و تصاویر پس زمینه تقسیم شده است که البته کاربران می‌توانند این قسمت را به دلخواه خود شخصی سازی کنند. با اتصال به اینترنت می‌توان در مرورگر وب، مطالب مختلف را جستجو کرد.

سرویس‌های نتفلیکس (Netflix)، آمازون پرایم (Amazon Prime)، دیزنی‌پلاس (Disney+)، اپل تی‌وی (Apple TV)، گوگل پلی (Google Play)، کایو (Kayo)، یوتیوب (YouTube)، فاکس تل (Foxtel)، استن (Stan)، بینگ (Binge)، ای‌بی‌اس آی‌ویو (ABC iView) و غیره به طور پیشفرض در تلویزیون نصب شده‌اند. کلیدهای میانبر سرویس‌های استریم محبوب در ریموت کنترل تلویزیون گنجانده شده است. در دسترسی به کلیه‌ی سرویس‌ها به اتصال اینترنت و عضویت نیاز است.

 پرفروش ترین تلویزیون های 2022 و پر طرفدارترین تلویزیون 2022 را بشناسید

تلویزیون سونی X90K

تلویزیون سونی X90K نمایشگر جدید سری 9 سونی در سال 2022 است که از امکانات بالارده در آن استفاده شده است. سونی امسال از چند آپدیت برای تلویزیون های خود استفاده کرده است که در ادامه به صورت تخصصی هر کدام از آن ها را بررسی خواهیم کرد، امکانات یک تلویزیون به بخش های مختلف تصویر، صدا، امکانات اسمارت، پورت های ارتباطی تقسیم می شوند و هر چه یک تلویزیون در این بخش ها امتیاز بیشتری بگیرد، کیفیت ساخت و قیمت نمایشگر بالاتر خواهد بود.

سونی در سال جدید از طراحی متفاوتی برای پایه ها استفاده کرده است که در آن بیشتر تلویزیون ها دارای 2 حالت تنظیم یا بیشتر هستند، که به وسیله آن می توان ارتفاع تلویزیون از میز و پایه را نیز تنطیم کرد. تلویزیون سونی x90k امسال باریک‌تر شده و ظرافت دیزاین بیشتری در خود دارد. پردازنده XR که در سال 2021 معرفی شد امسال آپدیت جدیدی همراه خود دارد و چند قابلیت جدید به آن اضافه شده است.

طراحی تلویزیون سونی X90K

سونی یکی از بهترین و پرآوازه ترین برندهای موجود در دنیا، برای ساخت تلویزیون می باشد که در ایران از فروش فوق العاده ای برخوردار است. تلویزیون سونی X90K علاوه بر کارایی بالا، دارای طراحی زیبا و بی نظیری است که نمای اتاق نشمین کاربران را چندین برابر مدرن می کند به گونه ای شیک بودن را به خانه های شما هدیه می دهد. سونی در این تلویزیون صفحه نمایش را به حداکثر و فریم را به حداقل رسانده است که در هنگام نگاه کردن به تلویزیون انگار واقعیت را مشاهده می کنید. طراحان با تجربه ی سونی در ساخت و تولید نمایشگر تلویزیون 85 اینچ سونی X90K دقت زیادی به خرج داده اند به گونه ای که با نگاه کردن به آن به این موضوع پی می بریم. قاب آلومینیومی باریک دور تلویزیون حواس کارشناس را به سمت خود جذب می کند که نمای زیبایی را به تلویزیون بخشیده است.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی X90K

تلویزیون X90K سونی کیفیت تصویر فورکی دارد، تا اینجای کار در برابر تلویزیون های رقیب چیز زیادی برای گفتن ندارد. اما وقتی بحث به کیفیت تصویر برند سونی برسد، قضیه فرق می کند. پردازنده XR که منحصراً در اختیار سونی است نقطه قوتی قدر در بین امکانات مخصوص تصویر است، که یک تنه می تواند رقابت بین سایر برندها را به پیش ببرد در قسمت بعدی به صورت شرح توانایی و قابلیت های این پردازنده نوین سونی می پردازیم.

پردازنده مخصوص سونی XR

سونی در سال 2021 از پردازنده جدید خود XR رونمایی کرد که در تلویزیون های سری 9 و اولد های خود از آن استفاده کرده است، که البته حسابی از آزمایش ها سربلند بیرون آمده و آزمون خود را پس داده است. این پردازنده قادر است، محتواهای مختلف تصویری را آنالیز کند و ورژن با کیفیت آن ها را ارائه دهد.با وجود اینکه پردازنده XR نقش اصلی رهبری کیفیت تصویر را برعهده دارد اما به تنهایی از پس کارها بر نمی آید و به ناچار باید فناوری های دیگر تصویری به کمکش بیایند. در سال 2022 نمایشگرهای جدید این برند چند آپدیت در خصوص این پردازنده را شامل می شوند که در ادامه می خواهیم در خصوص آن ها بیشتر صحبت کنیم.

قابلیت هوشمند تلویزیون X90K

تلویزیون های سونی با وجود داشتن سیستم عامل اندروید امکانات عالی را در نهایت سادگی به کاربران هدیه می دهند و همین باعث می شود، نمایشگرهای هوشمند این برند واقعاً جذابیت بیشتری به دست آورند. به دلیل اینکه این روزها اکثر دستگاه ها و لوازمی که استفاده می کنیم هوشمند هستند پس نیاز به خرید یک تلویزیون اسمارت نیز روز به روز بیشتر می شود. دسترسی به اینترنت یکی از شروط هوشمند بودن تلویزیون است و سونی X90K با پشتیبانی از فناوری وای فای 802.11a/b/g/n/ac اجازه می دهد در هر لحظه به صورت بی سیم به اینترنت وصل شوید و از دیدن محتوای کانال ها و شبکه های اجتماعی بهره ببرید. جهت راحتی کار شما، برند سونی سیستم عامل اندروید را در این تلویزیون سری 9 تعبیه ساخته و این یعنی سازگاری با تمام دستگاه های اندروید برای پخش محتوا و اشتراک گذاری.

Voice Search راهی مطمئن برای جستجو

دیگر روش های قدیمی جستجو را کنار بگذارید و هر آنچه که می خواهید را تنها به تلویزیون بگویید تا در کمترین زمان نتیجه بر روی نمایشگر ظاهر شود. قابلیت Voice Search در ریموت کنترل هوشمند تلویزیون اسمارت سونی X90K فعال است و شما می توانید از طریق آن صفحات اینترنتی را باز کنید و یا از دستیارهای صوتی استفاده نمایید. در این تلویزیون 2 دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) و الکسا (Alexa) قابل پشتیبانی هستند.قیمت تلویزیون 2022 در آینده نزدیک خواهند آمد.

پرفروش ترین تلویزیون های 2022 و پر طرفدارترین تلویزیون 2022 را بشناسید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز