خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بهترین وکیل اداره کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۲۹۳

امنیت محیط کار یک ضرورت انکارناپذیر در محیط های کارگری و کارفرمایی است. وقتی کارفرما و کارگر به عنوان دو ستون اصلی فعالیت های اقتصادی در محیطی امن و توام با آرامش فعالیت می کنند بطور قطع بازدهی کار افزایش می یابد و این امر همان چیزی است که همه فعالین اقتصادی بدنبال آن هستند.

با این وجود بدلایل مختلف همواره شاهد بروز مشکلات حقوقی و اختلافات عدیده میان کارفرمایان و کارگران در محیط های کار هستیم.

 قوانین کار دارای ظرافت ها و پیچیدگی های خاص است و وجود فرد متخصص و آگاه به انواع مطالبات کارگری و یا کارفرمایی میتواند تضمین کننده حقوق شما باشد . این گونه دعاوی نیاز به فردی دارد که به قوانین و امور کار آشنا باشد تا بتواند با سرعت زیاد پرونده شما را به نتیجه مطلوب برساند. حال اگر شما کارگر هستید یا کارفرما و دچار مشکل شده اید ، هیچ جای نگرانی نیست چرا که شما می توانید پرونده خود را در مشاوره با وکیل دعاوی کار پیش ببرید.

 وکیل دعاوی کارشخصی است که اطلاعات کافی در خصوص قوانین کار ، بیمه تامین اجتماعی و تمامی بخشنامه های مربوط به حوزه کار دارد. وی می تواند با حضور در مراجع حل اختلاف اعم از «هیات تشخیص» و «هیات حل اختلاف» ، در مورد اختلافات فی مابین کارگر و کارفرما از حقوق موکل خود دفاع نماید.

برای تماس با وکیل اداره کار در گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری می توانید وارد سایت https://melkiedari.ir شوید و به بخش مربوط  به وکیل اداره کار مراجعه نمایید. یا با شماره 02144096954 تماس حاصل نمایید.

آشنایی با بهترین وکیل اداره کار

ویژگی های بهترین وکیل اداره کار در گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری

  • با هزینه بسیار کم در کوتاه‌ترین زمان پرونده را به نتیجه میرساند.
  • دارای سابقه کار بالایی بوده و نا کنون پرونده های بسیاری را به سرانجام رسانیده است.
  • در کار خود از تخصص و تجربه لارم برخوردار است.
  • انعطاف لازم برای همراهی با موکلین خود  دارد..

ضرورت مشاوره با وکیل اداره کار در گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری

  • آگاه شدن موکل از عاقبت و نتیجه یک دعوا.
  • پیشگیری از روش آزمون و خطا و انجام هزینه های متعدد .
  • آگاه شدن موکل از حقوق قانونی خود
  • تفسیر صحیح مفاد قرارداد
  • پیشگیری از اطاله دادرسی
  • تنظیم قرارداد کاری بین کارگر و کارفرما
  • عدم نیاز به حضور موکل در مراجع رسیدگی
  • جلوگیری از تضغیف حقوق موکل با تسلط بر قوانین ، رویه ها و بخشنامه ها.

 

الزام حضور وکیل دعاوی کار در جریان رسیدگی

دادرسی در پرونده های کار هیچ هزینه ای ندارد. اما امروزه با توجه به افزایش تعداد پرونده ها و طولانی شدن زمان دادرسی ، هرگونه خطا باعث از بین رفتن تمامی زحمات کارگر و یا کارفرما در طی روند دادرسی می شود. لذا با توجه به عدم شناخت از قوانین و مقررات بهتر است از مشاوره و وکالت وکیل دعاوی کار استفاده کرد. این امر موجب میشود بتوان در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه رسید.

آشنایی با بهترین وکیل اداره کار

برای تماس مستقیم با وکیل اداره کار گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری می توانید مستقیما با شماره 09379219890 سرکار خانم ساحل ناصری تماس حاصل نمایید.

حق الوکاله وکیل دعاوی کار

در دعاوی کار و تامین اجتماعی ، تعرفه ای برای وکیل به عنوان حق الوکاله در نظر گرفته نشده است. طبق توافق و با توجه به نوع پرونده و اقتضائات اقتصادی کارگران ، این مبلغ تعیین می گردد.

مزایای گرفتن وکیل اداره کار

وکیل دعاوی کار امروزه یکی از پر مشغله ترین وکیل ها به شمار می آید زیرا اثبات رابطه کارگری و کارفرمایی امری دشوار محسوب می گردد و به همین منظور و به علت عدم آشنایی با قوانین ، کارگران زیادی وارد پروسه شکایت شده اند اما به نتیجه مطلوب نرسیده اند ؛ به این جهت حضور یک وکیل دعاوی کار در پروسه پرونده امری لازم و ضروری تلقی می شود زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده شما را به نتیجه مطلوب می رساند.

آشنایی با بهترین وکیل اداره کار

 

نحوه شکایت در مراجع حل اختلاف

چنانچه کارگر و یا کارفرما قصد شکایت از طرف دیگر را داشته باشند ابتدا می بایست با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت احراز هویت خود را انجام دهند. سپس در سامانه جامع روابط کار عضو شوند. در ادامه از طریق نام کاربری و رمز ارسال شده به تلفن همراه خود، با ورود به سامانه ، شکایت خود را ثبت نمایند.

سه نکته مهم در زمان ثبت دادخواست

  1. هنگام ثبت دادخواست می بایست محل آخرین کارگاهی که در آن مشغول به کار بوده اید را در سامانه وارد نمایید. با توجه به اینکه در هر شهر چندین اداره کار وجود دارد ، هر کدام منطقه ای را پوشش می دهند. بنابراین با توجه به محل آخرین کارگاه ، پرونده شما در همان حوزه رسیدگی می شود.
  2. همچنین می بایست تمامی خواسته ها به تفکیک قید شوند. بنابراین بهتر است با گرفتن مشاوره از وکیل دعاوی کار ، دادخواست خود را ثبت نمایید.
  3.  در زمان تکمیل شرح خواسته از توضیحات اضافی خودداری نمایید.  زیرا توضیحات دقیق فقط در لایحه دفاعیه که توسط وکیل دعاوی کار تنظیم می گردد  نوشته می شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز