خبرگزاری کار ایران

از کجا 10k فالوور اینستاگرام با بهترین قیمت تهیه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۷۲

 

خرید فالوور اینستاگرام 10k با قیمت 50 هزار تومان امکان پذیر است؟ یا 100k به قیمت 500 هزار تومان ؟

با جستجو در گوگل ، میتوانید لیست 10 سایت برتر را مشاهده کنید که اقدام به فروش فالوور کرده اند. اما آیا این قیمت هایی که فالوور میفروشند ، قیمت واقعی هست یا استفاده از جایگاه گوگل است؟

قطعا باید گفت قیمتی که از 10 سایت برتر در گوگل مشاهده میکنید ، قیمت چند ده برابری فالوور میباشد !

سایت هایی وجود دارند که با 40 هزار تومان میتوانید 10k فالوور اینستاگرام خریداری کنید . پیجی که فالوور 100k داشته باشد ، قطعا به درآمد بالایی از تبلیغات دست پیدا میکند ، اما برای 100k نیاز است که هزینه میلیونی کرد ؟

قطعا سایت هایی وجود دارد که اگر قیمت خدمات آن ها را مشاهده کنید ، شوکه خواهید شد و به این فکر خواهید افتاد که نکند این فروشگاه کلاه بردار است !

اما جالب است بدانید،  سایت هایی که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند یا در نتایج گوگل ظاهر نشده اند ، اگر از آن ها خرید فالوور اینستاگرام 10k خریداری کنید ، نهایت هزینه ای که برای 10 هزار فالوور میکنید ، فقط 50 هزار تومان است !

قطعا این میزان از فالوور ممکن است فیک باشد ، اما خرید فالوور واقعی یا فیک از فروشگاه های رتبه برتر در گوگل ، به قیمت بالای 10 هزار تومان بوده و کمتر از این قیمت براشون مقرون به صرفه نمیباشد.

 

دلیل ارزانی برخی از سایت ها چیست ؟ سایت های تازه تاسیس برای اینکه بتوانند نمونه کار جذب کنند و معروف شوند ، در ابتدای کار خود بدون سود کار میکنند و فالوور های خود را بدون سود به فروش میرسانند.

توجه کنید که 10k فالوور به معنای 10 هزار فالوور است.

خرید فالوور اینستاگرام به تعداد 100k یا 10k ، نیاز به سرمایه میلیونی نخواهد داشت و با سقف هزینه 500 هزار تومانی میتوانید اقدام به خرید فالوور کنید.

به عنوان مثال ، وبسایت شیراز سوشال که در سال 1400 و کمتر از 6 ماه است که اقدام به فروش فالوور کرده است ، طبق گفته خود مدیریت سایت ، تا یکسال سودی به جهت فروش فالوور نخواهد داشت و بعد از یکسال مثل دیگر سایت ها تا 30 درصد ممکن است قیمت های خود را افزایش دهد.

 از کجا 10k فالوور اینستاگرام با بهترین قیمت تهیه کنیم؟

شوکه خواهید شد اگر بدانید : بسیاری از اینفلوئنسر ها که تعدادشون بسیار است ، بیش از 80 درصد آنها اقدام به خرید فالوور ، بازدید ، و لایک میکنند تا خود را معروف نشان دهند !

با هزینه 5 میلیون تومانی ، 1 میلیون فالوور اینستاگرام خریداری میکنند .

حال برای هر پست و محتوایی که تولید میکنند ، اقدام به خرید بازدید اینستاگرام میکنند و با هزینه  فقط 30 هزار تومانی ، حدود 100 هزار بازدید برای پست خود خریداری میکنند . بازدید اینستاگرام مانند فالوور اینستاگرام نیز به کمترین قیمت ممکن میتوانید خریداری کنید . قیمت هر هزار فالوور اینستاگرام فقط 200 تا 300 تومان است که برای صد هزار بازدید اینستاگرام فقط 30 هزار تومان هزینه میکنید !

حال برای طبیعی نشان دادن این میزان بازدید اینستاگرام ، با هزینه  14 هزار تومانی اقدام به خرید 10k لایک اینستاگرام میکنند تا نشان دهد که 100 هزار بازدید فیک نبوده و کلی لایک داشته است.

حال کامنت چطور؟ آیا یک پست کامنت ندارد؟  با هزینه 40 هزار تومانی میتوانید 2k کامنت مختلف دریافت کنید. انواع کامنت قلب ، جملات تشویقی و... که نشان دهد یک پست منتشر شده ، چقدر بازخورد و محبوبیت داشته است !

فقط با 100 هزار تومان هزینه برای هر پست ، میتوانید به درآمد میلیون تومانی از همان پست برسید ! چطور ممکن است؟

فقط پیج یک اینفلوئنسر را در نظر بگیرید که هر پست را که منتشر میکند ،  چند بازدید دریافت میکند ؟

برای هر تبلیغ استوری ، حدود 1 تا 4 میلیون دریافت میکنند و در روز بالای 5 تبلیغ دریافت میکنند.

آیا از این 5 یا حتی 1 تبلیغ ، ارزش آن را ندارد که 300 هزار تومان آن را خرج خرید بازدید و فالوور و لایک و.. کند تا پیج خود را پر بازدید نشان دهد؟

اینفلوئنسری که دها میلیون از هر پست خود درآمد دارد ، اینکه 1 میلیون تومان هزینه دریافتی را صرف خرید بازدید و لایک و.. کند ، ضرری نخواهد کرد ، مگر اینکه این هزینه را در سایت هایی خرج کند که قیمت چند برابری برای فالوور و بازدید دریافت کند.

سایتی که میتوانید تمام خدمات اینستاگرام مانند فالوور و لایک و بازدید با کمترین قیمت تهیه کنید ، شیراز سوشال نام دارد. در واقع این سایت نماد اعتماد و پرداخت نیز دریافت کرده که با خیال راحت و اعتماد بیشتر از آن خرید کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز