خبرگزاری کار ایران

لوله بازکنی با اسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۵۱۵

زمانی که بخشی از منزل و یا محل کار شما درگیر مشکلات فاضلابی می شود بسیاری از فعالیت های انسان در این بخش ها دچار اختلال خواهد شد همانطور که می دانید فاضلاب منبع اصلی آلودگی در تمامی مکان ها شناخته می‌شود. چنانچه این آلودگی‌ها به محیط بیرونی که در آن فعالیت انسان ادامه دارد راه پیدا کند بیماری‌های زیادی ایجاد می‌شود. اگرچه شما هیچ تماسی با این آلودگی‌ها نداشته باشید اما بخارات و گازهای منتشر شده از فاضلاب وارد هوای تنفسی شما شده و امکان بروز بیماری ها وجود خواهد داشت. بسیاری از افراد در حین بروز این مشکلات ترجیح می دهند تا ان ها را با صرف هزینه های کمتر رفع کنند در این شرایط استفاده از برخی محصولات پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود برای مثال یکی از بهترین راه حل ها برای رفع گرفتگی های ایجاد شده در انواع چاه و لوله استفاده از اسیدهای لوله بازکن می باشد.

اسید لوله بازکن چیست؟

این ماده یک محلول لوله بازکنی قوی می باشد همانطور که از نام آن پیداست خاصیت اسیدی بالای این محلول باعث رفع کلیه گرفتگی ها و رسوبات ایجاد شده در انواع چاه و لوله خواهد شد.  زمانی که شما از اسیدهای لوله بازکن برای باز کردن چاه و لوله مورد نظر خود استفاده می کنید این محلول کلیه مواد رسوب شده را در خود حل می کند. اسیدهای لوله بازکن خاصیت خورندگی بالایی دارند و در اکثر مواقع سبب رفع گرفتگی ها می شود اما استفاده مکرر از آن‌ها آسیب رسان خواهد بود می دانید که مواد اسیدی قابلیت خورندگی انواع مواد و متریال ها را دارند با توجه به این موضوع زمانی که شما به صورت مکرر این محلول ها را در لوله خود بریزید بخشی از لوله شما دچار خوردگی و در نهایت شکستگی خواهد شد با توجه به این موضوع توصیه می‌شود تا این محلول ها را به صورت مکرر استفاده نکنید.

در حال حاضر این اسیدهای لوله بازکن در قدرت ها و حجم های مختلف در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیازمندی خود یک نمونه مناسب از این محصولات را تهیه کنید. برای مثال نمونه هایی از اسیدهای لوله بازکن خاصیت اسیدی کمتری دارند با توجه به این موضوع زمانی که گرفتگی های سطحی و ساده ای برای لوله های شما ایجاد می شود استفاده از این محلول های اسیدی ضعیف پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود علاوه بر خرید یک محلول اسیدی مناسب برای این فرآیند چگونگی استفاده از آن نیز حائز اهمیت است. همچنین می توانید از لوله بازکنی در شیان کمک بگیرید.

 

نحوه استفاده از اسید لوله بازکن

پس از خریداری یک محلول مناسب باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید توجه داشته باشید در صورتی که لوله شما توسط اشیای گوناگون دچار گرفتگی شده باشد امکان از بین بردن این گرفتگی با استفاده از اسیدهای لوله بازکن وجود نخواهد داشت و شما باید شی گیر کرده را خارج کنید با توجه به موارد گفته شده قبل از خریداری محلول های اسیدی ابتدا اگاه شوید که دلیل گرفتگی لوله شما چیست.  در هنگام ریختن اسید فاصله خود با لوله را حفظ کنید توجه داشته باشید که یکباره محلول اسیدی را نریزید و کم کم ان را در لوله خالی کنید. پس از ریختن اسید های لوله باز کن و گذشت زمان گفته شده می توانید لوله خود را مورد بررسی قرار دهید به طور حتم با استفاده از این ترکیب کلیه گرفتگی های ایجاد شده همانند رسوبات از بین رفته است.

لوله بازکنی با اسید

نکات مهم در خصوص استفاده از اسید لوله بازکن

1- ابتدا ماسک و دستکش خود را پوشیده

2- در صورت وجود در و پنجره‌های محل مورد نظر را باز بگذارید

3- توجه داشته باشید که این محلول ها هیچ تماسی با پوست بدن شما نداشته باشد. در صورت برخورد با مقدار زیادی آب محل مورد نظر را شستشو دهید.

4- مواد اسیدی را دور از دسترس اطفال و کودکان قرار دهید

5- از آنجایی که این محلول ها خاصیت اسیدی بالایی دارند بهتر است از ترکیب کردن آن ها با سایر مواد خودداری کنید

6-  برای نتیجه گیری بهتر آب محل مورد نظر را بعد از ریختن اسید تا حدود ۱ الی ۲ ساعت باز نکنید

7- به کارگیری اسیدهای لوله بازکن برای رفع گرفتگی در برخی از شرکت ها و کارخانه های تولیدی که در آن محصولات شیمیایی و یا دارویی تولید می شود گزینه مناسبی نخواهد بود زیرا احتمال به خطر افتادن جان انسان ها نیز وجود خواهد داشت.

خریداری اسیدهای لوله بازکن

برای خریداری اسیدهای لوله بازکن می توانید به تمامی فروشگاه های فعال در محل زندگی خود مراجعه کنید در صورتی که قصد خریداری محلول های اسیدی خارجی را دارید می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین نیز این محصولات را خریداری کنید در حال حاضر بسیاری از اپلیکیشن‌ها، فروش انواع محصولات را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. در این اپلیکیشن شما می توانید انواع مختلفی از محلول های لوله بازکن را مشاهده کرده و با توجه به نیازمندی خود نمونه مناسبی از آن را خریداری کنید. حجم خریداری شده از این اسیدهای لوله بازکن با توجه به نیازمندی شما و محل استفاده از این محصولات متفاوت خواهد بود برای مثال زمانی که گرفتگی ها در چاه توالت شما ایجاد شده باشد بهتر است از میزان بیشتری اسید لوله بازکن استفاده کنید با توجه به این موضوع نمونه بزرگتری از آن را خریداری کنید.

لوله بازکنی با اسید

سایر محصولات برای رفع گرفتگی لوله ها

علاوه بر اسیدهای لوله بازکن در حال حاضر محصولات دیگری نیز برای رفع گرفتگی در لوله ها وجود دارد برای مثال اگر به دنبال یک لوله باز کن بی خطر و کم هزینه تر می باشید استفاده از جامدات لوله باز کن پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود این جامدات هیچ آسیبی به ساختار لوله کشی منزل شما وارد نخواهد کرد همچنین می توانید از آن ها در هر زمان و هر مکانی استفاده کنید برخی از این جامدات لوله بازکن رایحه خوشایندی نیز دارند که استفاده از آن ها سبب از بین رفتن بوی بد فاضلاب خواهد شد همچنین این جامدات لوله بازکن قیمت کمتری نسبت به سایر محصولات لوله بازکنی دارند نحوه استفاده از آن ها نیز بسیار راحت می باشد تنها کافیست تا مقداری از آن را در لوله مورد نظر بریزید و بعد از گذشت دو الی سه ساعت آب را باز کنید.

چنانچه گرفتگی های ایجاد شده بسیار شدید تر می باشد استفاده از فنر های لوله بازکنی نیز پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود این فنر های دستی قیمت کمتری نسبت به فنر های پیشرفته دارند همچنین نحوه استفاده از آن ها نیز بسیار راحت می باشد شما می توانید فیلم ها و ویدیوهای آموزشی زیادی در رابطه با استفاده از فنرهای لوله بازکن دستی مشاهده کنید. اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌های بیشتر گرفتگی‌های ایجاد شده را با کیفیت بالاتری رفع کنید خریداری دستگاه های پمپ تراکم هوای دستی پیشنهاد بهتری برای شما خواهد بود این دستگاه، هوای متراکم شده را با قدرت زیادی به درون لوله پمپاژ خواهد کرد به همین دلیل کلیه مواد رسوب شده به خارج از لوله هدایت می شود توجه داشته باشید در صورت وقوع اختلالات فاضلابی شدید تر بهتر است از خدمات پیشرفته ای در این زمینه استفاده کنید امروزه اکثر شرکت های لوله بازکنی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز