خبرگزاری کار ایران

هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1401 چقدر می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۹۸

 یکی از مشکلات رایجی که اغلب افراد به آن دچار هستند، مشکل پای پرانتزی شکل می باشد. درمان پای پرانتزی شکل یکی از مهم ترین آیتم هایی است که باید به آن توجه نمود. بنابراین  از آنجایی که یکی از روش های درمانی، عمل جراحی زانو پرانتزی می باشد، بهتر است که راجع به هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1401 اطلاع کسب کنید.

پای پرانتزی  

یکی از پدیده های رایج در افراد تازه متولد شده، پای پرانتزی شکل است که اغلب تا قبل از 2 سالگی ادامه دارد و باید تا بعد از آن از بهبود پیدا کند. با این وجود گاهی این بیماری ادامه دار شده و نیازمند درمان است. عدم پیگیری درمان، می تواند منجر به کاهش بهبود کیفیت زندگی افراد شود که بعدها با درد و التهاب در پاها همراه است.

در این بیماری هنگامی که فرد ایستاده است و زانوهای خود را در کنار یکدیگر قرار می دهد، فاصله بین آن ها از حالت طبیعی بیشتر است. به این بیماری در علم پزشکی ژنوواروم نیز گفته می شود که گاهی میزان انحراف در آن بیش از 7 درجه می شود. در صورت تداوم این بیماری، تنها راه حلی که باعث می شود کیفیت زندگی خود را افزایش دهید، مراجعه به بهترین متخصص زانو در تهران در کلینیک خانه درد است.

جراحی پای پرانتزی برای چه کسانی مناسب است؟

هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1401 چقدر می شود؟

زمانی که فردی برای درمان پای پرانتزی به کلینیک مراجعه می کند، تصور می کند که قرار است حتما تحت جراحی قرار بگیرد. در صورتی که اینطور نیست و درمان در هر فرد با توجه به وضعیت بیمار متفاوت است. بنابراین بهتر است بدانید که این جراحی به بیمارانی توصیه می شود که کاندیدهای این جراحی هستند

  • افرادی که جوان و فعال می باشند و سن آن‌ ها زیر 50 سال است
  • افرادی که به چاقی و اضافه وزن دچار نیستند
  • افرادی که وضعیت عروقی مناسبی دارند
  • افرادی که به راحتی می توانند وضعیت بعد از جراحی را تحمل کنند و از نظر روحی و جسمی توانایی کافی برای تحمل درد را دارند.
  • افرادی که زانوی پرانتزی آنها دچار درد شده است و قادر به انجام فعالیت های روزانه خود نیستند و در راه رفتن و ایستادن ناتوان هستند.
  • افرادی که تنها یک زانوی آن ها در اثر پرانتزی‌ بودن دچار آسیب شده است.

با توجه به هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1401 که توسط کلینیک خانه درد تعیین می شود، می توانید با خیال آسوده و بدون نگرانی برای درمان خود به این کلینیک مراجعه کنید. حتی می توانید برای کاهش نگرانی خود با پزشکان متخصص ارتوپد مشورت کنید.

 

هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1400

زمانی که بیماران برای عمل جراحی پای پرانتزی به کلینیک خانه درد مراجعه می کنند، اولین سوالی که می پرسند این است که هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1400 به چه صورت است. از آنجایی که شما در این کلینیک تنها با یک پزشک مواجه نمی شوید و با یک تیم درمانی حرفه ای رو به رو هستید، بهترین هزینه برای این عمل برای شما در نظر گرفته می شود.

هزینه عمل زانوی پرانتزی به نظر پزشک و وضعیت بیمار وابسته است. به این صورت در افرادی که وضعیت قوس پاهایشان وخیم تر می باشد،  قطعا هزینه  بالاتر خواهد بود. اما در بعضی دیگر، که دارای وضعیت بهتری هستند و زودتر برای درمان نزد بهترین متخصص ارتوپدی در تهران مراجعه کرده اند، قطعا با قیمت پایین تری عمل جراحی انجام می شود.

به این ترتیب برای اطلاع از هزینه جراحی اصلاح پای پرانتزی می توانید در هر روزی که صلاح می دانید، با شماره های درج شده در سایت painhouse.ir تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید. به این صورت همکاران ما در اسرع وقت مشاوره لازم را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

چه عواملی می توانند در هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1401 تاثیرگذار باشند؟

در رابطه با هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1401 در کلینیک خانه درد، بهتر است بدانید که این هزینه در تمام بیماران یکسان نیست و به پارامترهای مهمی وابسته است. به این ترتیب از جمله مهم ترین عواملی که می توانند در تعیین هزینه عمل جراحی زانو پرانتزی، تاثیرگذار است، می توان به پزشک متخصص در حیطه ارتوپد، نوع بیمارستانی که به آن مراجعه می کنید، وضعیت بیمار و بیمه می باشد. بیمارانی که دارای بیمه باشند، می توانند هزینه کمتری را پرداخت کنند و در مقابل خدمات ایده آلی را دریافت کنند.

خانه درد یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین کلینیک هایی است که در حیطه خدمات فوق تخصصی در زمینه ارتوپد، درمان پای پرانتزی، درمان زانو درد و ستون فقرات از سال 1400 فعالیت چشم گیری را آغاز کرده است. پزشکان این مجموعه از بهترین و مجرب ترین جراحان فوق تخصصی در این زمینه تشکیل شده اند که به عنوان بهترین متخصص زانو در تهران به بیماران داخل و خارج از کشور رسیدگی می کنند.

جراحی پای پرانتزی توسط متخصص ارتوپد در تهران

هزینه عمل زانوی پرانتزی در سال 1401 چقدر می شود؟

جراحی پای پرانتزی یا HTO روش درمانی است که توسط کیلینیک خانه درد به بیمارانی که دارای پای پرانتزی با انحراف شدید هستند، توصیه می شود. پای پرانتزی نوع غیر طبیعی در حالت پاها است که فاصله ی ایجاد شده بین دو زانو، باعث کاهش کیفیت زندگی فرد می شود.

بنابراین به دلیل این اتفاق، فرد باید در بهترین زمان ممکن برای درمان خود مراجعه کند. جراحی زانو پرانتزی، در اصل به روش های برش استخوان درشت نی و حذف ساختار گووه ای و برش استخوان درشت نی و باز کردن ساختار گووه ای صورت می گیرد.

با توجه به اینکه این جراحی توسط متخصص ارتوپد در این کلینیک انجام می شود، بیمار می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد و فعالیت های روزانه خود را بدون خستگی انجام دهد. به این ترتیب مراجعه به این کلینیک مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

چرا کلینیک خانه درد؟

شاید بپرسید که چرا کلینیک خانه درد؟ این کلینیک همانطور که از نام آن مشخص است، از پزشکان فوق تخصصی تشکیل شده است، که تا حدالامکان سعی می کنند به وسیله روش های پیشرفته و به روز، درد بیمار را کاهش دهند.

به صورتی که آن ها بتوانند هر چه بیشتر به توانایی های پیشین خود در زندگی روزمره بازگشته و شرایط زندگی راحت تری داشته باشند. همچنین این کلینیک به ارائه خدمات با استفاده از جدیدترین روش های تشخیصی و درمانی می پردازد.

همچنین خانه درد در خدمات خود از بهترین تجهیزات پزشکی به روز بهره می برد که در سطح استانداردهای بین الملی با مراکز مشهور و معتبر آمریکایی و اروپایی می باشند. متخصصین ارتوپد این کلینیک در حیطه های مختلفی فعالیت می کنند و علم و مهارت آن ها تنها به روی درمان خاصی نمی باشد.

کلام آخر

اگر به دنبال یک درمان موفقیت آمیز برای جراحی اصلاحی پای پرانتزی هستید، خانه درد با روش های پیشرفته و نوین، و به کمک متخصصین ارتوپد در این حیطه، بهترین خدمات را ارائه می دهد. می توانید با مراجعه به سایت painhouse.ir با کارشناسان خانه درد مشورت کنید تا نگرانی شما از بابت درمان از بین برود. پزشکان مجرب مجموعه ما در کوتاه ترین زمان به تمام سوالات شما راجع به نحوه درمان و هزینه ای که قرار است پرداخت کنید پاسخ خواهند داد و می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز