خبرگزاری کار ایران

فرصت های استثنایی برای ایجاد کسب و کار موفق

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۵۴

ایجاد یک کسب و کار مستقل بیشتر از هر چیز می تواند شما را به اهداف اقتصادی‌تان نزدیک کند. اگر قصد دارید در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه در مسیر درآمدزایی و موفقیت شغلی قرار بگیرید، لازم است تصمیم های درست و سنجیده ای بگیرید. این مقاله به شما کمک می کند یکی از مطمئن ترین راه ها برای کسب و کار را در پیش بگیرید.

شاید در ذهن بسیاری از ما این پرسش مطرح باشد که زمینه‌های شغلی مهارت‌های هنری چیست و چگونه می‌توان از طریق این مهارت‌ها یک کسب و کار ایجاد کرد. واقعیت این است که یکی از اصلی‌ترین زمینه‌های شغلی در این زمینه، آموزش‌های هنری است که هنرمندان در سطوح مختلف و متنوعی از آن بهره می‌برند. از تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گرفته تا مدارس و آموزشگاه‌ها، هنرمندان بسیاری هستند که با کسب مهارت‌ها و دانش لازم از این ظرفیت بزرگ برای درآمدزایی استفاده می‌کنند.

هنرهای تجسمی به دلیل دارا بودن تنوع زیاد در شاخه‌ها و مهارت‌ها شاید از این جهت بیشترین امکان‌ها و ظرفیت‌ها را در خود دارد. از طراحی و نقاشی و تصویرسازی گرفته تا حجم سازی و گرافیک و نگارگری، رشته‌های مختلفی در این هنرها وجود دارد که هر کدام یک زمینۀ مهارتی و شغلی مستقل را تشکیل می‌دهد و فعالان هر یک از این رشته‌ها قادر هستند با کسب دانش و مهارت‌های مرتبط با آن‌ها، فعالیت شغلی خود را در هر یک از این رشته‌ها دنبال کنند.  

به جز اینکه آموزش هنرهای تجسمی یکی از ظرفیت‌های بزرگ شغلی در عرصۀ دانشگاه‌ها، مدارس و مجتمع‌های آموزشی محسوب می‌شود، تدریس خصوصی رشته‌های هنری هم سهم بزرگی از این ظرفیت‌ها را به خود اختصاص داده است. امروزه هزاران نفر از هنرآموختگان و فعالان عرصۀ هنرهای تجسمی علاوه بر تدریس به صورت رسمی، از طریق تدریس خصوصی در این رشته‌ها به درآمدزایی مشغول هستند و اغلب از درآمدهای بیشتری نسبت به تدریس در مراکز رسمی آموزش هنر برخوردارند.

فرصت های استثنایی برای ایجاد کسب و کار موفق

طراحی، نقاشی، مجسمه‌سازی، عکاسی، گرافیک، کارتون و کاریکاتور تنها چند نمونه از شاخه‌های متعدد هنرهای تجسمی است و به عنوان نمونه هنرهای دیگری چون تصویرسازی و چاپ دستی هم امروزه در ردیف هنرهای تجسمی قرار می‌گیرند. همچنین در طبقه‌های امروزی هنرها، هنرهای کاربردی مانند طراحی صنعتی، طراحی مد ، طراحی داخلی و هنر تزئینی هم در ردۀ هنرهای تجسمی گنجانده شده است. اما هنرهای تجسمی محدود به این شاخه‌ها نیست و با پیشرفت فن‌آوری‌های نوین، هنرهایی چون نقاشی دیجیتال، نِت آرت و ویدئو آرت هم به دامنۀ هنرهای تجسمی افزوده شده است.

با توجه به گستردگی شاخه‌های هنرهای تجسمی متوجه می‌شویم که با وجود مراکز آموزشی متعدد، از دانشکده‌های هنری گرفته تا آموزشگاه‌های آزاد هنری، هنوز این تعداد از مراکز آموزشی جواب‌گوی جمعیت بزرگ علاقه‌مندان به یادگیری این هنرها نیست. با رشد روزافزون جمعیت علاقه مند به یادگیری هنرهای تجسمی زمینۀ مناسبی وجود دارد که مدرسان و مربیان هنرهای تجسمی بیشتری نیز آموزش هنرجویان نوپای این عرصه را بر عهده بگیرند و به این ترتیب کسب و کار موفقی را برای خود شکل دهند.    

ممکن است شما هم از علاقه‌مندان ورود به این کسب و کار جذاب و پردرآمد باشید، اما تا حالا موفق نشده‌ باشید این علاقه‌مندی خودتان را دنبال کنید. ممکن است رسیدن به نقطه ای که خود را در جایگاه مربی هنرهای تجسمی بدانید برایتان دور از دسترس به نظر بیاید یا اینکه مسیر روشن و مشخصی در این ارتباط پیش رویتان قرار نگرفته باشد. اما حالا می‌توانید مطمئن باشید که یک راه حل بسیار کاربردی برای رسیدن به این رؤیا در اختیار شما قرار گرفته است. آموزش‌های ویژه ای که می‌تواند شما را در نزدیک شدن به جایگاه مربی و مدرس هنرهای تجسمی کمک کند، اکنون بیشتر از همیشه در دسترس شماست و مسیر رسیدن شما به این مرحله امروز بیشتر از همیشه برایتان مهیا شده است.  این دوره‌ها بهترین فرصت را برای علاقه مندان فراهم کرده تا فارغ از دشواری‌های حضور فیزیکی در مراکز آموزشی، امکان کسب مهارت‌های تدریس هنرهای تجسمی را در زمان دلخواه و صرف کمترین هزینه دنبال کنند.

فرصت های استثنایی برای ایجاد کسب و کار موفق

«آرت پالِت» به عنوان اولین مرجع آموزش مجازی هنرهای تجسمی، برای اولین بار دوره‌های «تعلیم مربی هنرهای تجسمی» را با متد و روشی کاربردی و همه‌فهم برای تمامی علاقه‌مندان در سراسر کشور تدارک دیده است. این دوره ها در چهار بخش «دورۀ تعلیم مربی طراحی»، «دورۀ تعلیم مربی نقاشی»،«دورۀ تعلیم مربی تصویرسازی» و «دورۀ تعلیم مربی حجم‌سازی» تدارک دیده شده است. علاقه‌مندان به ورود به کسب و کار تدریس هنرهای تجسمی می‌توانند با انتخاب یک یا چند رشتۀ هنرهای تجسمی در دوره‌های مربی گری این مرکز شرکت نموده و پس از کسب دانش ومهارت های لازم، گواهی معتبر پایان دوره را به همراه دریافت کارت مربی‌گری رشتۀ مربوطه را دریافت نمایند. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با دریافت این مدارک با اطمینان و آمادگی، شروع به تدریس این رشته‌ها در آموزشگاه‌ها نموده یا فعالیت مستقل خود را در این زمینه‌ها آغاز کنند. این دوره ها به ویژه برای آن دسته از علاقه‌مندان تدارک دیده شده که قصد دارند با کسب دانش و مهارت‌های هنرهای تجسمی یک زمینۀ شغلی پایدار و دائمی برای آیندۀ خود بسازند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ این دوره‌ها می‌توانید به وبسایت «آرت پالت» به نشانی www.artpalet.ir مراجعه کرده و اطلاعات موردنظر خود را از این طریق به دست بیاورید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز