خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید سردخانه جسد (بیمارستانی) از سازندگان معتبر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۰۹

سردخانه جسد همان گونه که از نامش پیداست نوعی سردخانه صنعتی بوده که از ان برای نگه داری اجساد انسانی استفاده می کنند . این دستگاه جسد را به طور موقت یا کوتاه یا به طور بلند مدت یا طولانی نگه داری می کند .

سردخانه جسد 

سردخانه جسد یکی از تجهیزات بسیار کارآمد و ضروری در هر بیمارستان ، ارامستان ها و پزشکی قانونی ها می باشد، زیرا بدن انسان پس از مرگ به دلیل رخ دادن فرایند های شیمیایی به سرعت شروع به تجزیه شدن می کند و در اثرهمین فرایند بوی بسیار نامطبوعی به خود گرفته و دچار ورم می شود . در نتیجه میت را پس از مرگ در دستگاهی به نام سرد خانه جسد قرار می دهند . سردخانه میت به دلیل دارا بودن سیستم سرما زایی فرایند تجزیه را کند می کند و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

در سردخانه جسد می توان میت را تا چندین ماه و یا حتی چند روز نگه داری کرد زیرا این گازه های خنک کننده به درون موتوری تحت عنوان موتور سرما ساز جریان یافته و سبب کاهش دمای این دستگاه تا منفی 20 درجه سانتی گراد می شود در نتیجه می تواند جنازه را از چند روز تا چند ماه نگه دارد . سردخانه هایی با تعداد کشوی 9 الی 12 استفاده می شود. 

عملکرد سردخانه جسد 

راهنمای خرید سردخانه جسد (بیمارستانی) از سازندگان معتبر

سردخانه جسد که با نام سردخانه بیمارستانی نیز شناخته می شود دارای عملکردی کاملا مشابه به یخچال ها است . زیرا سردخانه جسد نیز مانند سایر یخچال ها و فریزرها دارای کندانسور، اواپراتور، موتور، فن و... می باشد موتور کندانسور سردخانه درمانگاه مانند یخچال ها از نوع موتور هرمتیک می باشد زیرا این موتور دارای قدرت بسیار بالایی برای سردسازی فضای داخل محفظه ی سردخانه بوده، یکی از اجزای بسیار مهم این سردخانه صنعتی فن است که در داخل کابین سردخانه تعبیه شده است .

 سردخانه جسد دارای دو فن می باشد که این دو فن سبب جریان یافتن و گردش یکنواخت هوای سرد در تمام محفظه سردخانه می شود . ترموستات سردخانه میت دیجیتال بوده و به کمک آن کاربر می تواند دمای داخل کابین سرخانه بیمارستانی را کنترل و تنظیم کند و تا زیر صفر درجه کاهش داده یا دما را افزایش دهد . ترموستات سردخانه جسد کمک بسیار زیادی در صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و علاوه برآن عملکرد موتور را بهبود بخشیده و راندمان آن را افزایش می دهد.

جسد تا چه زمانی در سردخانه نگهداری می شود؟

با توجه به این که از سردخانه های میت برای نگه داری میت ها تا مدت زمان مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل سردخانه های جسد معمولاً در دو مدل کوتاه مدت و طولانی مدت تولید و به بازار عرضه می شوند. دمای قابل تنظیم برای سردخانه های کوتاه مدت بین منفی پنج تا مثبت پنج درجه ی سانتی گراد و تا 48 ساعت می توانند اجساد را در خود نگه داری و از ایجاد بوی نامطبوع در جسد جلوگیری کنند، و در سردخانه های جنازه بلند مدت دما تا منفی بیست درجه سانتی گراد باید قابلیت سرد شدن را داشته باشند، و می توانند اجساد را می توانند به صورت طولانی مدت مثلاً چند هفته و یا حتی چندین ماه در خود نگه داری کنند.

اجزای سردخانه های جسد

راهنمای خرید سردخانه جسد (بیمارستانی) از سازندگان معتبر

  • بدنه ی سردخانه جسد

جنس ورق های به کار رفته در بدنه ی سردخانه ی بیمارستانی بنا بر سفارش مشتری می توانند از دو نوع استیل و یا گالوانیزه می باشد، که معمولاً از لحاظ قیمت ورق های استیل گران تر از گالوانیزه می باشد، به دلیل استفاده از پوشش رنگ پودری کوره ای در ورق های گالوانیزه می توانند در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها مقاومت زیادی را از خود نشان دهند.

  • موتور سرما ساز

در سردخانه های جسد نیز هم مانند همه ی وسایل سرمایشی باید از موتور سرما ساز، اواپراتور، کندانسور و سایر متعلقات سرماسازی استفاده کنیم. موتور به کار رفته در تولید این سردخانه ها نیز می تواند از نوع  کالترون، دانفوس و یا تکامسه خواهد بود، که با توجه به سفارش مشتری می توان از هر کدام از این موتورها می توان استفاده کرد.

  • پنل کنترل دما

برای این که بتوانیم دمای داخل کابین و مطلع شدن از میزان دما پنلی بر روی سردخانه نصب می شود، کنترل کنیم، تا تمام این اطلاعات مربوطه را در اختیار کاربران آن ها قرار می گیرند، تا آن ها بتوانند دمای مد نظر خود را تعیین کنند. این پنل می تواند لمسی یا دکمه ای باشد. 

  • برانکارد قابل جداسازی

برای قرار دادن اجساد در داخل کابین سردخانه از برانکارد استفاده می کنند، که با توجه به سفارش مشتری جنس بدنه ی برانکارد از نوع استیل یا ورق گالوانیزه ضد زنگ می باشد. برخی از برانکاردها نیز دارای قابلیت جداسازی را نیز دارند، و به راحتی می توان جسد را تا خودرو حمل کرد، بدون اینکه نیاز به انتقال آن به یک برانکارد دیگر باشد.

مشخصات فنی سردخانه ی جسد

جنس بدنه ی کابین های سردخانه ی بیمارستانی از دو نوع استیل خالص نگیر و یا گالوانیزه گرم و ضدزنگ می باشد، که با توجه به سفارش مشتری یکی از این دو مدل را انتخاب می کنند، هم چنین جنس کشوهای درب های آن ها از نوع کرم نیکل خالص و نگیر می باشد، تا این سردخانه ها بتوانند دارای عمر طولانی تر باشند. در بین لایه های بدنه ی داخلی دستگاه عایق کاری شده اند، تا بتوانیم از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری کنیم.

سردخانه جسد صنایع برودتی اورست 

احداث و تولید انواع سردخانه صنعتی با کاربری های متفاوت در صنایع برودتی اورست به صورت زیر صفر و بالای صفر، متحرک، ثابت و انواع سردخانه جسد تولید شده با بهترین متریال، تمامی سرد خانه ها در صنایع برودتی اورست دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و نحوه کارکرد این دستگاه با شماره کارشناس مربوطه تماس بگیرید.

سردخانه میت صنایع برودتی آرامیس مارکت

صنایع برودتی آرامیس مارکت با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال و فریزر های صنعتی فروشگاهی و انواع یخچال های پرده هوا و ساخت و احداث انواع سردخانه صنعتی و سردخانه میت از ۲۵ سال پیش آغاز نموده است. دستگاه های تولید شده در مجموعه آرامیس مارکت که شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید.

سردخانه بیمارستانی صنایع برودتی ریما سرما 

صنایع برودتی ریما سرما با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید محصولات سرمایشی همواره در خدمت شما عزیزان است تا با به کارگیری نیروهای مجرب در زمینه تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه، محصول با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان عرضه کند.تمامی محصولات فوق دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش از زمان تحویل کالا می باشند.

سردخانه جسد صنایع برودتی دونار سرما

سردخانه جسد تولید شده در صنایع برودتی دنار سرما مجهز بوده و قطعات استفاده شده در آن بسیار مرغوب می باشند . این محصول کاربرد بسیار زیادی در بیمارستان ها ، اورژانس ، پزشکی قانونی و.... دارد. تمامی محصولات صنایع دونار سرما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش دونار سرما تماس حاصل فرمایید.

سردخانه میت صنایع برودتی کولست

صنایع برودتی کولست با بیش از 25 سال سابقه در زمینه تولید محصولات سرمایشی همواره در خدمت شما عزیزان است تا با به کار گیری نیرو های مجرب و متبحر در زمینه تولید و متریال استفاده شده در تمامی دستگاه های برند کولست، از شرکت های معتبر جهان وارد می شوند،صنایع برودتی کولست مفتخر است محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان عرضه کند.

سردخانه بیمارستانی پرنس سرما

پرنس سرما تولید کننده انواع یخچال های صنعتی می باشد که توانسته در چند سال اخیر رضایت مشتریان خود را جلب نماید. محصولات پرنس سرما ( یخچال ایستاده در عرض های ۶۰،۷۰ ، ۱۲۰، ، فریزر صندوقی، فریزر خانگی ۲۶۰ لیتری،فریزر ایستاده، پرده هوا، انواع سردخانه و....)می باشد.تمامی محصولات پرنس سرما دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

فروش انواع سردخانه جسد از یخچال مارکت

یخچال مارکت یکی از تولید کنندگان سردخانه های صنعتی می باشد که توانایی تولید سردخانه در متراژ بالا و قابلیت نصب کمپر سور های متفاوت را دارد.این مجموعه علاوه بر تولید محصولات خود، نمایندگی محصولات شرکت های معتبر را نیز، دارا می باشیم همچنین به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که تمامی تجهیزات برودتی و تجهیزات کافی شاپی این کمپانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد ویک خرید عالی را برای شما به ارمغان می آورد.

سردخانه جسد نارنیا سرما

صنایع برودتی نارنیا، با ۲۰سال سابقه در زمینه ی تولید یخچال های صنعتی، شیر سرد کن، پاتیل، تاپینگ،پرده هوا، وارد کننده بستنی سازهای ایرانی و خارجی مفتخر است محصولات خود را با بهترین کیفیت و متریال با ۱۸ ماه گارانتی و ۵سال خدمات پس از فروش و امکان خرید از طریق درب کارخانه (حضوری) و ارسال به سراسر کشور با بهترین باربری ها، ارائه دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز