خبرگزاری کار ایران

روش‌های افزایش بازدید اینستاگرام / افزایش ویو اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۷۴

بالا بودن تعداد بازدید یک پست نشان از با ارزش بودن ومعتبر بودن پست شما دارد و نشان دهنده ی این است که این پست به دید عده زیادی از کاربران رسیده و توسط عده زیادی اشتراک گذاری شده و همگی این موارد باعث پیشروی شما نسبت به رقیبانتان می شود.

روش های افزایش بازدید اینستاگرام

در اپلیکیشن اینستاگرام پست های قابل اشتراک گذاری به صورت عکس و ویدیو می باشد که پست های ویدیویی علاوه بر نمایش دادن تعداد لایک ، تعداد بازدید را نیز نمایش می دهند که همان ویو اینستاگرام می باشد و ما می توانیم با اطلاع داشتن از روش های افزایش بازدید اینستاگرام ، تعداد ویو پست و در ادامه ارزش آن پست را نیز بالا ببریم. اهمیت پست های ویدیویی نسبت به پست هایی که در قالب عکس هستند بیشتر است زیرا که ویدیو حق مطلب و بیان را بهتر و بیشتر از عکس بیان می کند و همچنین بسیاری از مطالب در قالب عکس نمی گنجد و لازم است به صورت ویدیو آپلود شود مانند بسیاری از ویدیو های آموزشی که در قالب ویدیو لطف دیگری دارند. لذا شما باید نکاتی را رعایت کنید که بتوانید بازدید پست های خود را بالا ببرید:

  • ویدیو جدید آپلود کنید؛ ویدیو هایی که در فضای اینستاگرام اشتراک گذاری می کنید نباید تکراری و کپی شده از کارهای دیگر بلاگر ها باشد ، زیرا حس بی اعتمادی دیگر کاربران را نسبت به شما ایجاد می کند ، از این رو اگر مجبور به کاور کردن پست های دیگران هستید برای جذب اعتماد نام صاحب اثر را در کپشن ذکرکنید تا سایرین با رقبت پست شما را تماشا کنند و تاثیر مثبت در بازدید پست شما داشته باشد.
  • تولید محتوای آموزشی؛ از مناسب ترین موضوعات ویدیویی برای جذب مخاطب و افزایش بازدید اینستاگرام تولید محتوای آموزشی در گروه های سنی متفاوت با توجه به طیف سنی فالوور های شماست. همواره این نکته را در نظر داشته باشید که اگر محتوای ویدیو های شما آموزش آشپزی است پس قطعا پسر 13 ساله مخاطب مناسبی برای ویدیو های شما نیست و از این گروه سنی انتظار هیچ گونه بازدید و لایک نمی توان داشت ، امروزه ویدیو های آموزشی بازخورد خوبی در افزایش بازدید داشته اند محتوای آموزشی می تواند : آموزش زبان انگلیسی ، فرانسه ، روسی ، ترکی ، آموزش آشپزی ، بافتنی ، بازی های کامپیوتری ، آموزش حرکات ورزشی ، آموزش کار با برنامه ها و سایت های اینترنتی و...
  • ذخیره سازی هرچه بیشتر پست ویدیویی (در قسمت ذخیره های اینستاگرام) و اشتراک گذاری آن برای سایرین از طریق دایرکت؛ ویدیو آپلود شده را برای بیشتر دیده شدن برای سایر کاربران ارسال کنید واز آنان بخواهید که ویدیو را ذخیره کرده و آنها نیز برای دوستان خود اشتراک گذاری کنند ، الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که اگر پستی تعداد اشتراک گذاری و ذخیره سازی بالایی داشته باشد وارد اکسپلور شده و به دید افراد بیشتری می رسد و همین امر باعث افزایش بازدید پست شما می شود.
  • تولید محتوای طنز؛مخاطب های محتویات طنز شما میتواند هر گروه سنی باشد و فکر نمی کنیم کسی وجود داشته باشد که از خنده بیزار و فراری باشد. ویدیو های شما می تواند کاور از سایر اینفلوئنسر ها و یا دوربین مخفی وویدیو هایی که در تیک تاک اخیرا به چشم می خورد باشد لذا از پست های شما با بازدید بالایی استقبال می شود.

روش‌های افزایش بازدید اینستاگرام / افزایش ویو اینستاگرام

خرید ویو اینستاگرام

یکی از روش های مهم و کارآمد افزایش بازدید اینستاگرام خرید ویو اینستاگرام می باشد ، شایان ذکر است که از مزایای خرید ویو اینستاگرام تنها این نیست ... شما باید همواره این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن تعداد فالوور بالا این انتظار را در بقیه افراد ایجاد می کند که ویو و لایک پست های شما نیز بالا باشد ، اشتراک گذاری پست های ویدیویی و تولید محتوا کاری زمان بر و دشوار است و همچنین تضمینی در بالا رفتن بازدید پست های شما وجود ندارد. بنابراین خرید ویو اینستاگرام یکی از راه هایی است که بدون صرف زمان و هزینه های هنگفت تولید محتوا تنها با چند کلیک ساده پست شما را به تعداد ویو دلخواهتان می رساند.

بالا بودن تعداد بازدید یک پست نشان از با ارزش بودن ومعتبر بودن پست شما دارد و نشان دهنده ی این است که این پست به دید عده زیادی از کاربران رسیده و توسط عده زیادی اشتراک گذاری شده و همگی این موارد باعث پیشروی شما نسبت به رقیبانتان می شود.وقتی یک کاربر پست ویدیویی شما را با تعداد لایک بالا میبیند و متوجه بالا بودن تعداد بازدید پست شما می شود متوجه می شود که باید مطلب مهم و جالبی باشد که به تعداد بازدید بالایی رسیده پس ترغیب به دیدن ویدیو می شود ، لذا بازدید واقعی پست نیز بالا می رود و با بالا رفتن ویو واقعی پست احتمال افزایش لایک واقعی پست ویدیویی نیز بالا و بالا ترمی رود که باعث افزایش هرچه بیشتر اعتبار پست می شود.

الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که اگر پست ویدیویی در ساعات اولیه آپلود شدن به تعداد ویو بالا دست پیدا کند به راحتی وارد اکسپلور شده و در معرض دید عده زیادی در سراسر دنیا قرار می گیرد بدون نیاز به ارسال این پست برای کسی،  که این امر باعث بالا رفتن هرچه بیشتر بازدید پست شما می شود.

هنگامی که کاربران اینستاگرام به یک پست با تعداد بازدید بالا بر می خورند متوجه مورد تایید واقع شدن یک پست می شوند و تشویق می شوند از پیجی که این ویدیو را به نمایش گذاشته دیدن کنند و همین امرباعث فالو شدن پیج شما توسط بینندگان پست شما می شود لذا اگر در متن بیو پیج خود آدرس وبسایت تجاری تان را گذاشته باشید می توانید از این طریق بازدید سایت خود را نیز افزایش دهید که برای کسب و کارتان قدمی مثبت می باشد و همچنین می توانید در متن بیو آی دی خود در سایر صفحات اجتماعی را نیز قرار دهید که از این راه فالوور های آن ها را نیز افزایش دهید.

افزایش بازدید اینستاگرام تنها به افزایش آمار پیج شما کمک نمیکند بلکه در اولین قدم سبب افزایش فالوور های شما میگردد چرا که کاربران زیادی به واسطه دیدن پست های شما وارد پیج شما شده و جذب پیج شما میگردند. ناگفته نماند که بزرگترین هدف یک پیج میتواند جذب فالوور های واقعی و اورگانیک باشد.

روش‌های افزایش بازدید اینستاگرام / افزایش ویو اینستاگرام

بهترین سایت خرید ویو اینستاگرام

از رمز و راز های موفقیت در اینستاگرام خرید مطمئن و انتخاب بهترین سایت خدمات مجازی می باشد. حال آنکه هدف شما خرید ویو باشد الزامیست که بهترین سایت خرید ویو اینستاگرام را پیدا کنید. در خرید فالوور ، ویو اینستاگرام (بازدید اینستاگرام) ، خرید لایک ، خرید کامنت و ... فاکتور های مهمی حائز اهمیت هستند که عبارتند از : کیفیت ، سرعت و هزینه. کیفیت ویو هایی که برای پست های ویدیویی خود انتخاب می کنید نقش چشمگیری در ورود شما به قسمت اکسپلور دارند لذا همواره سعیتان بر این باشد که در سرویس های قابل ارائه در سایت بهترین سرور را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین بازخورد را دریافت کنید. سرعت ارائه نیز مهم است زیرا شما باید در ساعات اولیه انتشار پست خود آن را به تعداد ویو مورد نظر برسانید تا در ورود ویدیوتان به اکسپلور اطمینان پیدا کنید در غیر این صورت ورود پست شما به اکسپلور مشروط به شرایط دیگری می شود که ممکن است برای شما سخت و غیر قابل انجام باشد لذا زمان برای خرید بازدید بسیار فاکتور مهمی است.

همچنین در خرید ویو حواستان به هزینه ای که می پردازید باشد ، شما نباید برای دریافت بازدید اینستاگرام هزینه های هنگفتی بپردازید ، این روش قرار است برای شما کسب درآمد باشد نه راهی برای خالی کردن جیب شما.  همواره سعیتان بر این باشد که سایتی را انتخاب کنید که ارتباط با اپراتور ها و ادمین های سایت راحت باشد . داشتن ارتباط آسان از مزیت های یک سایت خدمانی می باشد و همچنین به وجود نماد الکترونیکی در سایت نیز دقت نمایید.

لذا پیشنهاد ما برای خرید امن و مطمئن سایت خرید ویو می باشد که آماده ارائه خدمات صفحات مجازی در راستای پیشرفت در اینستاگرام می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز