خبرگزاری کار ایران

در هفته گذشته انجام شد؛

اطفای ۸۹ مورد حریق و انجام ۱۱۸ نجات در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۴۱

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۸۹ مورد حریق و انجام ۱۱۸ نجات طی هفته گذشته، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد یساولی با اشاره به ماموریت ‌های هفته گذشته سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، اظهار داشت: طی هفته گذشته، باحضور ۷۸۰ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقردر ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۳۸ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۲۷۳ دستگاه خودروی عملیاتی به ۸۹ مورد حریق و ۱۱۸ مورد نجات رسیدگی کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در هفته ای  که گذشت ۸۲ مورد نجات یافته ، ۵ مصدوم و ۲ فوتی در حادثه هایی که رقم خورد داشته ایم.

یساولی با عنوان اینکه ۲۶ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۴ با ۵ حریق و ۴ حادثه ایستگاه ۱۰۴ با ۴ حریق و ۳ حادثه ایستگاه ۱۰۲ با ۲ حریق و ۵ حادثه، صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۲۱ مورد صدور جواز و  ۴۶ مورد تأییدیه ایمنی باحضور ۲۶۸ نفر کارشناس صادر گردید.

یساولی اشاره کرد: صدور ۵ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۵ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۲۵ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۲۷ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر،ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۲۱ مورد و تعداد ۲ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۹۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز