خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به وضعیت آبرسانی روستاهای سیل زده توسط آبفای البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۲۹

مدیرعامل آبفای البرز گفت: به دنبال بروز سیل در ۶ روستای استان، بلافاصله وضعیت تاسیسات آبرسانی این روستاها پایش و اقدامات لازم برای تامین و توزیع آب شرب توسط آبفای البرز صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از البرز، ذوالفقار مهدیزاده با اشاره به آبرسانی به روستاهای سیل زده، اظهار داشت: بر اثر بارش های جوی که در روز پنجشنبه در روستای آتشگاه کرج منجربه قطع برق و آب شده بود، بلافاصله تانکر آبرسانی در محل مستقر شد و حدود ساعت۱۲ ظهر جمعه هم آب روستا مجددا برقرار شد. همچنین وقوع سیل در روستای هرنج و نویز طالقان موجب آسیب به خط انتقال شد که در این روستاها هم تانکر آبرسانی مستقر شده است و چند شکستگی و مشکل کدورت آب شبکه مرتفع شد.

وی افزود: در روستاهای سیلزده کرکبود و مرجان طالقان هم که خط انتقال از مدار خارج شده مخزن ذخیره را به صورت متناوب تغذیه کرده و ساعاتی از شبانه روز در اختیار مردم قرار می گیرد.

مهدیزاده ادامه داد: در روستای ناریان طالقان، وقوع سیلاب موجب آسیب به خط توزیع  از مخزن به شبکه شد که در این روستا هم تانکر آبرسانی مستقر شد و لوله آسیب دیده توزیع اصلی و دو شکستگی برطرف و ترمیم سه انفصال در شبکه صورت گرفت و آب شبکه توزیع روستا نیز از ساعت ۱۱ صبح جمعه برقرار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز