خبرگزاری کار ایران

رفع مشکل ۱۰ ساله شبکه گازرسانی واحد‌های تولیدی ساوجبلاغی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۳۵۴

با پیگیری فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، مشکل گازرسانی به واحد‌های تولیدی خیابان چینه که ۱۰ سال رها شده بود حل شد و این واحدها بزودی گازدار می شوند.

به گزارش ایلنا از البرز، جلسه کارشناسی کارگروه حمایت از صنعت و سرمایه‌ گذاری به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با موضوع بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و به منظور رفع موانع تولید، حفظ و افزایش اشتغال برگزار شد.

در این جلسه که با حضور صاحبان ۱۰ شرکت آریا پلاستیک ایرانیان، چابک چاپ، شرکت یونولیت و سردخانه سردخانه(نماینده واحد‌های خیابان چینه)، پرورش مرغ تخم گذار، واحد پرورش گوسفند داشتی، مجتمع دامداری هرجاب، شرکت چند منظوره زرین کشت و کشاورزی فلاحت پیشه برگزارشد، مسائل و مشکلات این شرکتها مطرح و در خصوص موضوعات مربوط به شهرداری و ادارات گاز، برق، جهادکشاورزی، مخابرات، راه و شهرسازی، آب منطقه ای و صنعت معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار شهرستان ساوجبلاغ دستورات لازم را برای حل و پیگیری درخواست‌های مطرح شده توسط صاحبان صنایع تولیدی به ادارات مربوطه ارائه کرد.

البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با اعلام حمایت از صنایع تولیدی شهرستان گفت: ما باید حامی تولیدکنندگان باشیم و در این راستا از تمامی ظرفیت های قانونی ادارات برای تسهیل امور استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: کمک می کنیم تا تولیدکنندگان فقط به امر تولید پرداخته و غیر از این دغدغه ای نداشته باشند.

البرزی تصریح کرد: در این جلسه مشکل گازرسانی به واحد‌های تولیدی خیابان چینه که ۱۰ سال رها شده بود، در ۲ جلسه حل شد و این واحدها بزودی گازدار می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز