خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات البرز:

مدیران البرز را از بین افراد لایق و کاربلد بومیِ استان انتخاب کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۴۴

مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان البرز گفت: یک مدیر بومی لایق و کاردان و توانا می تواند بیشتر بر مشکلات و طریقه رفع آنان آگاهی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا عباس زاده در جمع خبرنگاران در خصوص انتصاب مشاور رسانه ای استاندار البرز اظهار داشت: سطح و جایگاه خبرنگاران استان البرز برابری می کند با خبرنگاران کشوری در این راستا ضمن احترام به انتخاب استاندار در انتصاب مشاور رسانه ای خود، قابل ذکر است که این انتصاب از اختیارات شخص استاندار است  که امیدواریم روند انتصاب ها با استفاده از نیروهای بومی این استان انجام شود.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز با بیان اینکه انتصابات اخیر استاندار که بر اساس آمار بیش از ۷۵ درصد انتصابات از بدنه استانداری و مدیران بومی بوده است ، افزود: یک مدیریت بومی لایق و کاردان و توانا می تواند بیشتر بر مشکلات و طریقه رفع آنان آگاهی داشته باشد؛ امید که در تداوم انتصابات در سطح مدیران ستادی و کل شاهد نیروهای بومی باشیم تا به سمت توسعه ساختار مدیریتی در این استان شویم.

وی از شورای شهر کرج نیز درخواست کرد در گزینه های انتخاب شهردار از شهردار بومی استفاده کنند چراکه شهرداران بومی شناخت بیشتری از شهر دارند و می‌توانند تصمیم‌گیری‌های حوزه شهری را آسان‌تر کنند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز بیان کرد :سیاست اعضای شورای شهر  استفاده از مدیران بومی باشد تا مردم احساس کنند فاصله ای میان آنها و مدیران نباشد و این اعتماد مردمی یک سرمایه محسوب میشود و باید آن را ارتقا دهیم.

تنها گزینه غیربومی تصدی شهرداری کرج امروز انصراف داد و اعضای شورا انتخاب شهردار را از بین سه مدیر بومی انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز