خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

شورای شهر کرج بهای خدمات آموزشی فرهنگسراها و اماکن ورزشی شهرداری را تصویب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۲۹

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بهای خدمات آموزشی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش‌ ایلنا از البرز، عمار ایزدیار در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج به لایحه شهرداری با موضوع  تصویب بهای خدمات آموزشی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اشاره کرد و  اظهار داشت: در راستای آموزش هنرهای مختلف و خدمات مطلوب به شهروندان کرج بخصوص اقشار کم برخوردار از طریق مربیان مربوط متقاضی آموزش، شهرداری کرج بهای خدمات آموزشی توسط مربیان را در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: طی جدول پیوست و لوح فشرده برای استحضار و طرح موضوع به قید دوفوریت در  این کمیسیون تصویب و ابلاغ آن انجام شد.

ایزدیار بیان کرد: برابر جدول بهای خدمات آموزشی پیشنهادی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی ، شهرداری اقدام کند.

عضو شورای شهر کرج عنوان کرد: ابتدا لایحه دوفوریتی با حضور اعضا کمیسیون تصویب و سپس اصل لایحه شهرداری با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز