خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت های آموزشی و فرهنگی کارخانه نوآوری البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۶۹۸

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: مجموعه دوره های آموزشی و فرهنگی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با همکاری نهادهای فرهنگی استان البرز آغاز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، امیر سرکندی با اعلام آغاز فعالیت های آموزشی و فرهنگی کارخانه نوآوری البرز همزمان با عید غدیر خم، اظهار داشت: افزایش ظرفیت های فرهنگی و ارائه خدمات متناسب با فعالیت های نوآورانه و فناورانه، از اولویت های کارخانه نوآوری البرز است که بر همین اساس نیز، برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی در موضوعات مرتبط با کارآفرینی، ایجاد و مدیریت استارتاپ، روش های علمی تجاری سازی و برندینگ همچنین دوره های عمومی ویژه کودکان و نوجوانان با نگاه خلاقیت و نوآفرینی انجام شده است.

وی افزود: دوره های آموزشی فریلنسرها، استارتاپ ها و شرکت های کوچک با همکاری  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  کلاس های فنی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، دوره های ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  دیگر نهادهای فرهنگی استان در حال برنامه ریزی و اجرا است.

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز  گفت: بسیاری از این دوره ها نیز با اعطای مدرک رسمی و با امکان ایجاد اشتغال در کارخانه نوآوری البرز یا بکارگیری در شرکت های دانش بنیان مستقر در کارخانه طراحی شده است. 

امیر سرکندی گفت: ظرفیت های فرهنگی کارخانه نوآوری مانند سالن های اجتماعات، فضاهای آموزشی متنوع، کافی شاپ ها، سالن ۴۰۰ نفره سرپوشیده، جاده سلامت، فضاهای بازی و محیط بکر طبیعی، ظرفیت های مناسبی برای توسعه فرهنگی استان البرز فراهم‌کرده است که برگزاری دوره های آموزشی در محورهای مرتبط با فعالیت های کارآفرینی، ایده پردازی و دیگر موضوعات مرتبط، شاهد آموزشی نسلی نخبه و کارآفرینی در این استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز