خبرگزاری کار ایران

برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت عید غدیر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۳۴۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز برنامه های جشن عید غدیر را در استان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، امروز در نشست خبری که با موضوع عید غدیر، برگزار شد، اظهار کرد: به این مناسبت، اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز ۱۵ برنامه استانی طراحی شده که با همراهی کانون‌ها، هیئات، مساجد و نهادهای همسو به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به بخشی از این برنامه‌ها تصریح کرد:  اطعام علوی یکی از مهترین این برنامه‌ها است که حدود ۵۰۰ هزار پرس غذا توزیع می شود.

این مدیر استانی با اشاره به لزوم فضاسازی معنوی شهر توسط نهادها و ارگانهای مختلف، اظهار داشت: پویش هر خانه یک پرچم و تبلیغات محله ای تحت عنوان جشنواره نگین ولایت و تزئین معابر و چراغانی خیابان‌ها از جمله اقدامات مناسبتی عید غدیر است.

حجت الاسلام ولایی‌برحق با بیان اینکه دیگر برنامه مد نظر جشن نگین ولایت است با اشاره به برنامه های دیگر این روز، اظهار داشت: مواسات علوی با حرکت جهادی در زمان شیوع کرونا به اشکال مختلف در تکریم نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی توسط گروه‌های جهادی اقدام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به محتویات تولیدی در قالب پادکست، توضیح داد: از جمله این مجموعه، نغمه‌های علوی است که به صورت تولیدات رسانه‌ای توسط مجموعه رسانه ای سازمان و کانون های تبلیغاتی انجام شد. 

وی یادآور شد: حدود ۵۰۰ موکب در البرز برپا می شود که اقدام به پخش نواهای علوی، پذیرایی فرهنگی و اطعام می‌کند.

حجت الاسلام ولایی‌برحق گفت: علاوه بر دیدار با سادات، تجمعاتی در قالب جشن در شب و روز عید غدیر برگزار می شود که ۱۰۰ تجمع سادات به صورت منطقه‌ای و ۱۰ تجمع بزرگ سادات در مراکز شهرستان‌ها از جمله این برنامه هاست.

وی با عنوان اینکه جریان غدیر در ایجاد اخوت و همیاری مردم قابل ارتقاء است، گفت: با بیان اینکه سه تجمع در کرج برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر ظرفیت شناساندن غدیر رونق خوبی پیدا کرده است و این فرصت را غنیمت دانسته و اهمیت این عید شیعه در آستانه رسیدن ماه محرم و برگزاری ایام سوگواری مورد اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز