خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از ۱۶۰۰ قربانی بین نیازمندان البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۲۶۵

در قالب پویش نذر قربانی ۱۶۰۰ رأس دام سبک و ۵ رأس دام سنگین به همت مردم خیر ذبح و از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد  بابیان اینکه اهدای نذورات با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد گفت: در عید سعید قربان و در قالب پویش نذر قربانی ۱۶۰۰ رأس دام سبک و ۵ رأس دام سنگین به همت مردم خیر ذبح و از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز هستند، اظهار کرد: در روز عید قربان ۲۰ قربانگاه و ۲۰۰۰ پایگاه شامل دفاتر ائمه جمعه، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج با مشارکت خیران و با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران ذبح شرعی و از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان موردحمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه طرح " نذر قربانی " مخصوص به عید قربان نبوده و طی سال کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردم عزیز می‌باشد گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات سفره معیشت نیازمندان کمک خیرین در این طرح می‌تواند گره‌گشای سفره بسیاری از خانواده‌های محروم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز