خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری کرج مطرح کرد؛

ضرورت مدیریت فضای درآمدی شهرداری/ سرپرست اداره کل حوزه شهردار معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸۱۲

سرپرست شهرداری کرج گفت:در این دوره از مدیریت شهری بنا است امور با آرامش خاطر و تمرکز و به دور از هرگونه حاشیه و دغدغه‌ای پیش رود بنابراین همه مدیران باید عزم خود را برای تحقق این سیاست جزم کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، منوچهر غفاری در جلسه کمیته درآمدی شهرداری کرج که همزمان با مراسم تودیع و تکریم مدیرکل سابق حوزه شهردار و معارفه سرپرست جدید این حوزه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده در این دوره از مدیریت شهری  امور با آرامش خاطر و تمرکز و به دور از هرگونه حاشیه و دغدغه‌ای پیش رود بنابراین همه مدیران باید عزم خود را برای تحقق این سیاست جزم کنند.

این مسئول در ادامه از نگرانی‌های حوزه درآمدی کل کشور با توجه به شرایط سخت اقتصادی خبر داد و گفت: به‌منظور جلوگیری از رکود اقتصادی همه خانواده مدیریت شهری باید جهت مدیریت فضای درآمدی تلاش کنند.

سرپرست شهرداری کرج بخش دیگری از صحبت‌های خود را به موضوع تودیع و تکریم “علی فیروز بخت”، مدیر کل سابق حوزه شهردار و معرفی “افراسیاب شجاعی” به‌عنوان سرپرست جدید این حوزه اختصاص داد و افزود: همه ما می‌دانیم علی فیروز بخت چقدر صادقانه و پرتلاش کارکرد.

غفاری ادامه داد: از طرفی افراسیاب شجاعی هم سال‌ها در حوزه‌های مختلف منشأ خیر بوده که در حال حاضر با حفظ پست و جایگاه فعلی (قائم مقام معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج)، قبول مسئولیت کرد در این صندلی نیز خدمت‌رسانی کند.

وی افزود: به‌منظور پیشروی کار و جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل، ضروری است تا همکاران نهایت همکاری را با سرپرست جدید اداره کل حوزه شهردار داشته باشند.

سرپرست شهردار کرج ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل سابق حوزه دفتر شهردار از سرپرست جدید این حوزه به‌منظور قبول مسئولیت تشکر کرد و با آرزوی موفقیت و توفیق برای هر دو همکار، گفت: به‌جز جلسه کمیته درآمدی که پس از مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه  شهردار آغاز می‌شود، ظرف هفته آینده نیز جلساتی را برای مطرح کردن مشکلات مناطق خواهیم داشت.

با تلاش همکاران به سمت تحقق سیاست‌های مدیریت شهری گام برمی‌داریم

در ادامه جلسه، عباس میری، قائم‌مقام شهردار کرج نیز به ایراد سخن پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل سابق حوزه شهردار و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید این حوزه، به موضوعات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: امید است با تلاش همکاران در معاونت‌ها به‌ویژه معاونت مالی و اقتصادی، بر اساس بودجه مصوب امسال، به بهترین شکل به سمت سیاست‌گذاری‌های تعیین‌شده حرکت کنیم و با تعامل با یکدیگر از مشکلات کنونی گذر کنیم.

علی فیروز بخت، مدیرکل سابق حوزه شهردار نیز از همکاری همه پرسنل در زمان تصدی‌اش همچنین از سرپرست شهرداری به‌منظور برپایی جلسه تکریم، قدردانی کرد و افزود: اگر موفقیتی در آن زمان حاصل شد به‌واسطه زحمات و تعامل همه همکاران بوده است.

وی اضافه کرد: من به‌عنوان کارمند این مجموعه در انجام وظایف محوله خود کوتاهی نخواهم کرد و تلاش می‌کنم تمامی دستورات صادره را به نحو احسن انجام دهم.

در ادامه جلسه نیز افراسیاب شجاعی، قائم مقام معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج و سرپرست جدید اداره کل حوزه شهردار از زحمات فیروزبخت قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با همکاری و تعامل همه پرسنل بتوانیم خدمت گذار خوبی برای مردم شهرمان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز