خبرگزاری کار ایران

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در حاشیه بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی تأکید کرد:

کاهش ۸۰ درصدی فلرینگ در برنامه ششم توسعه

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۸۹

موضوع کاهش فلرینگ در منطقه پارس جنوبی بسیار اهمیت دارد و باید به عنوان یکی از برنامه های تمام واحدهای صنعتی فعال در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در حاشیه بازدید دیروز وزیر اطلاعات از مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور مدیران ارشد استان بوشهر و مدیران ستادی و پالایشگاه های گاز پارس جنوبی صورت گرفت، گفت: در شرایط حساس کشور در این برهه از تاریخ با توجه به تحریم های ناجوانمردانه همه دست اندرکاران و دلسوزان نظام باید دست در دست هم دهند، تا با همدلی مشکلات را پست سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم، اظهار داشت: تأمین امنیت منطقه صنعتی عسلویه و کنگان امری بسیار مهم بوده که در حال حاضر به خوبی در حال انجام است.

الماسی با اشاره به حضور مردم با فرهنگ های متفاوت از نقاط مختلف کشور در این منطقه اظهار داشت: همکاری این عزیزان باعث رشد و شکوفایی پارس جنوبی شده است.

وی در ادامه تلاش های مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی را در سالیان اخیر بسیار مثبت عنوان کرد و گفت: در سیل اخیر نیز پیش بینی های مناسبی برای جلوگیری از ایجاد مخاطرات احتمالی صورت گرفت.

وی یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین را توجه به مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی در این منطقه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مجتمع گاز نیز در این خصوص فعالیت های مناسبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه مطابق برنامه ششم توسعه باید در طول 5 سال 80 درصد کل فلرینگ در کشور کاهش یابد، اظهار داشت: موضوع کاهش فلرینگ در منطقه پارس جنوبی بسیار اهمیت دارد و باید به عنوان یکی از برنامه های تمام واحدهای صنعتی فعال در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به فعالیت های مناسب صورت گرفته در مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه محیط زیست خواستار افزایش سرعت پروژه های کاهش فلرینگ در پارس جنوبی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز