کد خبر: 730411 A

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد؛

شرکت مخابرات ایران شرایط جمع‌آوری، سلب امتیاز و تخلیه خط تلفن ثابت مشترکان بدهکار را برای دو نوع خطوط دارای ودیعه و دارای هزینه اتصال اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا بیدخام با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات با عنوان «دستورالعمل نحوه برخورد دارندگان پروانه با مشترکان بدهکار تلفن ثابت»، فرایند دایری و تخلیه تلفن ثابت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشترکین تلفن ثابت به دو دسته ودیعه‌‌‌دار و دارای هزینه اتصال تقسیم می‌‌شوند، اظهار داشت: مشترکان خطوط ودیعه‌‌دار (کسانی که تلفن آنها مربوط به مردادماه ۸۷ به قبل است)، در صورتی که مبلغ قبض به ۸۰ درصد مبلغ ودیعه برسد، شامل قطع یک‌طرفه می‌شوند و در مورد مشتریانی که دارای تلفن‌های هزینه اتصال هستند، چنانچه مبلغ قبض به بالای ۲۰ هزار تومان برسد، پس از گذشت ۱۵ روز از حداکثر زمان پرداخت قبض، شامل قطع یک‌طرفه می‌شوند.

بیدخام در خصوص پرداخت نشدن دو سیکل متوالی تصریح کرد: در صورت پرداخت نشدن دو سیکل متوالی با هر مبلغ بدهی، خطوط بدهکار شامل قطع دوطرفه می‌‌شوند و در صورت گذشت یکسال از تاریخ قطع دوطرفه، اگر مشترک با بی‌توجهی به اخطارهای صادرشده از طرف شرکت مخابرات اقدام به پرداخت بدهی نکند، دارنده پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت که در اینجا شرکت مخابرات ایران است، مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، ملزم به جمع‌آوری، سلب امتیاز و تخلیه خط تلفن ثابت مشترک است.

شرکت مخابرات
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر