خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

کشاورزان برای حفظ برکت مالشان، زکات بدهند/ با کار و تلاش باید فقر را ریشه‌کن کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۹۵۰

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی از راه کار و تلاش و کشاورزی میسر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امروز در سی و سومین مراسم معرفی و انتخاب نمونه‌های ملی کشاورزی تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: سلامتی، عزت و نشاط مردم از طریق کشاورزی رقم می‌خورد و حاکمیت موظف است به معیشت مردم برسد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تلاش‌ها و اقدامات خوبی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است، تصریح کرد: کشت‌های گلخانه‌ای، پرورش ماهی در قفس، آبیاری علمی، گیاهان دارویی و کشت فراسرزمینی و اصلاح نژاد دام از جمله اقدامات موثر و مهمی است که به آن توجه شده است.

تقوی افزود: این وزارتخانه با مجموع سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ارزشمند آینده خوبی را در تامین غذای مردم نوید می‌دهد.

وی اذعان داشت: این نشست‌ها و همایش‌ها بهانه‌ای است تا یک ارزش متعالی را در ذهن بنشانیم و اگر روح  قدردانی و شکرگزاری تقویت شود در واقع روح فداکاری و عزت‌خواهی را تقویت کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر استقلال و خودکفایی تاکید کرده و گفت: باید با تلاش و کار و علم و دانش فقر را از کشور بزداییم. کشاورزان باید زکات محصولات کشاورزی خودرا بپردازند تا برکت از مال آنها نرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز