کد خبر: 665859 A

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با هدف ارائه خدمات مالی به ناتوانان جسمی - حرکتی از جمله معلولین و سالمندان نسبت به مناسب سازی شعب خود اقدام نموده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک قرض الحسنه مهرایران با توجه به مسئولیت های اجتماعی و اقدامات راهبردی خود برای توانمندسازی نیازمندان جامعه، در گامی دیگر بهسازی و مناسب سازی شعب برای سهولت دسترسی معلولان و سالمندان را در برنامه ریزی های خود قرار داده است.

در این راستا، ایجاد رمپ معلولان، همسطح سازی دستگاه خودپرداز و پیاده رو، بهبود جانمایی شعب و استاندارد سازی ارتفاع آن با بر و کف اصلی خیابان به منظور تسهیل در عبور افراد معلول برخی از اقدامات انجام شده است که با هدف استفاده آسان از امکانات، تجهیزات و خدمات بانکی بدون نیاز به حضور همراه برای ناتوانان جسمی و حرکتی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، تا کنون بیش از ۱۲۰ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به معیارهای لازم برای استفاده معلولان، سالمندان و افراد کم توان استاندارد سازی شده است.

ایران سالمندان قرض الحسنه مناسب سازی بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر