خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

ابلاغ بخشنامه‌ تسعیر ارز به ‌شرکت‌های هواپیمایی‌

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۹۷

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بخشنامه تسعیر ارز به شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا جعفرزاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصویب هیات وزیران و سیاست‌های ارزی بانک مرکزی و به روزرسانی نرخ تسعیر ارز، سازمان هواپیمایی کشوری بخشنامه مذکور را به شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرد.

وی افزود: در این بخشنامه از ‌شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده است، نسبت به رعایت نمایش بهای کل بلیت‌های صادره و به فروش رسیده در کشور براساس واحد رسمی پول کشور دقت لازم به عمل آید.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: همچنین ‌بهای به بلیت فروش رسیده قبل از تاریخ فوق الذکر معتبر برای پرواز و یا استرداد براساس نرخ تسعیر ارز مندرج در بلیت بوده و مشمول این بخشنامه نمی‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: در صورت هرگونه تغییر داوطلبانه توسط مسافر چنانچه موجب تغییر کلاس نرخی براساس قوانین و مقررات نرخ زمان صدور بلیت نشود، مسافر صرفا مشمول پرداخت هزینه تغییرات براساس نرخ جدید ارز (BSR) است و چنانچه موجب تغییر کلاس نرخی (RBD) شود مشمول محاسبه بهای کل بلیت براساس نرخ جدید ارز در زمان اعمال تغییرات می‌‌‌‌‌‌‌شود.

وی با اینکه اجرای بخشنامه مذکور الزامی است، اظهار داشت: در صورت استفاده اولین کوپن پروازی هرگونه تغییر نرخ تسعیر ارز مشمول بلیت صادره نمی‌‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز