خبرگزاری کار ایران

نجات کشتی کانتینری در لنگرگاه عسلویه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۱۶۷

مدیر اداره بندر و دریانوردی عسلویه از نجات کشتی حامل ۴۷ کانتینر مسیر بندر عباس-خرمشهر در آب های عسلویه خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، عمران مرادپور مدیر اداره بندر و دریانوردی عسلویه در تشریح نجات کشتی حامل ۴۷ کانتینر مسیر بندر عباس-خرمشهر در آب های عسلویه، اظهار کرد: کشتی کانتینربر در ساعت ۱۲ روز گذشته در لنگرگاه عسلویه لنگر کرده بود که در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه فرمانده واحد اعلام کرد به دلیل شرایط بد جوی لنگر کشتی بریده شده و لنگر دوم هم ندارند.

وی بیان کرد: با قرار گرفتن این شناور در شرایط اضطراری و همچنین وجود نقص فنی در موتور کشتی تصمیم بر این شد تا کشتی مضطر هر چه سریع تر  به محل امن و حوضچه انتقال داده شود.

مدیر اداره بندر و دریانوردی عسلویه ادامه داد: پس از  هماهنگی صورت گرفته با معاون عملیات دریایی پایانه ها و مخازن پتروشیمی، قرار شد که شناور یاد شده با اسکورت ۲ یدک کش جهت پهلوگیری به سمت حوضچه دوم در حال احداث پتروشیمی منتقل شود.

مرادپور ادامه داد: در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه کشتی به سمت موقعیت در نظر گرفته شده حرکت داده شد و در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه نیز یدک کش های عسلویه ۲ و نیمروز  جهت همکاری با این واحد از اسکله جدا شدند.

وی یادآور شد: در ادامه نیز جهت پهلودهی واحد مضطر به یدک کش فتح المبین اعلام شد که جهت همکاری جدا شود که این شناور یدک کش در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه از اسکله جدا شد.

به گزارش اداره کبل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مرادپور ادامه داد: در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه کشتی یاد شده با کمک یدک کش های عسلویه ۲ و نیمروز در اسکله پهلو گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز