خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

صادرات تخم مرغ صفر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۸۵

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان اظهار داشت: صادرات تخم مرغ که سابقا هم زیاد نبوده اکنون به صفر رسیده و از آن جلوگیری می‌شود.

ناصر نبی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ اظهار داشت: در بازار امروز میانگین هر کیلو تخم مرغ کیلویی 40 هزار تومان است و میانگین تقاضا به نسبت هفته‌های گذشته به واسطه اینکه تخم مرغ یک کالای حیاتی بوده، کاهش یا افزایش نیافته است.

وی در پاسخ به وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: صادرات تخم مرغ که سابقا هم زیاد نبوده اکنون به صفر رسیده و از آن جلوگیری می‌شود. تولیدی‌ها هم با توجه به افزایش قیمت مرغ تخم‌گذار کماکان به کار خود و به روند تولید هر ساله خود ادامه می‌دهند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در مورد مشکل نقدینگی واحدها افزود: پس از اجرای طرح آزادسازی یارانه‌های تولید و توزیع تخم مرغ، نقدینگی واحدها از سوی دولت تامین نشد و تسهیلاتی حدود 6 هزار میلیارد تومان به واحدها داده شد که نتوانست کمک چندانی به واحدها بکند. البته قرار بود بعد از اجرای طرح آزادسازی، ضرر و زیان واحدها و تعیین قیمت تا روز 31 شهریور انجام شود اما تا امروز جلسه‌ای در این باره صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز