خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا:

قیمت سکه تمام از مرز ۱۷ میلیون تومان عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۲۰۲

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: امروز قیمت هر سکه تمام طرح جدید 17 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت هر گرم طلا یک میلیون و 544 هزار تومان است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره دلایل ادامه افزایش نرخ طلا در بازار اظهار داشت: مهم‌ترین عامل افزایش نرخ ارز بوده که از روز گذشته تا به امروز قیمت دلار 250 تومان گران‌تر شد و هر قطعه سکه هم در حال حاضر حدود 500 دلار است که افزایش 250 تومان در هر 500 دلار، در افزایش قیمت سکه هم اثرگذار است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت طلا و سکه در همان ادامه افزایش قیمت دلار است، گفت: البته از روز گذشته تا به امروز قیمت انس جهانی از 1756 دلار به 1760 دلار رسیده و این موضوع هم در افزایش قیمت طلا و سکه بی تاثیر نیست.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت امروز طلا و سکه ادامه داد: امروز قیمت هر سکه تمام طرح جدید 17 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت هر گرم طلا یک میلیون و 544 هزار تومان است.

کشتی‌آرای درباره اثرگذاری موضوعاتی مانند اوراق سکه در افزایش قیمت ها با توجه به اعلام قیمت های آتی اظهار داشت: بحث اوراق سکه هم در وضعیت بازار طلا و سکه بی‌تاثیر نیست اما باید توجه داشته باشیم واگذاری اوراق سکه محدود بوده است. به هر حال هر کاهش و افزایش قیمتی دلیل اقتصادی دارد و متاثر از شاخص‌های اقتصادی هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز