خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان برای ساخت تجهیزات نفتی وارداتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۵۶

آیین امضای تفاهم نامه همکاری علمی و فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با شرکت‌های دانش بنیان برای ساخت پیگ هوشمند، نشت یاب و انشعاب یاب خطوط لوله برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، ارسلان رحیمی مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در آیین امضای تفاهم نامه با اشاره به اینکه پیگرانی هوشمند از ملزومات نگهداری و بهره برداری از خطوط لوله نفت است، گفت: در حال حاضر تولید و ساخت پیگ هوشمند در داخل کشور انجام نمی شود و امید می رود با تفاهم نامه منعقد شده، تکنولوژی ساخت پیگ هوشمند، نشت یاب و انشعاب یاب در اختیار متخصصین داخلی قرار گیرد.

رحیمی افزود: استفاده از شرکت های دانش بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ما نیز در مجموعه خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تلاش کرده ایم با بهره گیری از یک شرکت دانش بنیان متعهد و متخصص، بومی سازی پیگرانی هوشمند خطوط لوله نفت را عملیاتی سازیم.

وی یادآور شد: توانمندی و تخصص مهندسین داخلی غیر قابل انکار است و با اعتماد به دانش ایرانی میتوان کشور را از تکنولوژی های وارداتی بی نیاز کرد.

رییس پژوهش و فناوری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نیز گفت: مراحل ساخت پیگ هوشمند برای اولین بار در داخل کشور انجام می شود و با امضای این تفاهم نامه، شرکت دانش بنیان صنعت کاران الکترونیک مراغه متعهد شده تا ساخت پیگ هوشمند، نشت یاب و انشعاب یاب در سریعترین زمان ممکن به پایان برسد.

سید علیرضا حسینی نسب افزود: این تفاهم نامه، پژوهشی است و شرکت دانش بنیان یاد شده پس از بررسی و اطمینان از تخصص برای ساخت پیگ هوشمند برای امضای تفاهم نامه انتخاب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز