خبرگزاری کار ایران

استاندار چهار محال و بختیاری مطرح کرد:

تنها 5 درصد روستائیان "چنار محمودی"دارای HIV هستند/ قصد توهین نداشتیم/ از مردم عذرخواهی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۴۷

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 95 درصد از مردم روستای چنارمحمودی لردگان سالم اند، گفت: ما قصد توهین به مردم را نداشته و نداریم و اگر سوء تفاهمی پیش آمده از اهالی روستا عدرخواهی می کنیم.

به گزارش ایلنا، اقبال عباسی در جمع مردم روستای چنار محمودی گفت: آزمایش مورد نیاز برای حدود یکهزار و 400 نفر از اهالی روستا انجام شده است و حدود ۹۵ درصد مردم سالم هستند.

وی افزود: ما اینجا حضور یافتیم تا مردم روستا را از نزدیک ببینیم و مشکلات آنان را بشنویم و در کنار هم برای پیدا کردن راهکار و حل مشکل تلاش کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به مردم روستای چنارمحمودی گفت: ما قصد توهین به مردم را نداشته و نداریم و اگر خدای نکرده سوء تفاهمی پیش آمده عذر خواهی می کنیم.

امروز علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی استان، مجید شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جمع اهالی روستای چنار محمودی حضور یافتند.

چهارشنبه گذشته در پی انتشار اخباری مبنی بر ابتلا جمعی از اهالی روستای "چنار محمودی" شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری به HIV مردم در مقابل فرمانداری و مرکز بهداشت این شهرستان دست به تجمع اعتراضی زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز