خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد:

شهدا نقش مهمی در تداوم و اقتدار انقلاب دارند

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۱۱

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: شهیدان سرمایه های اجتماعی ما هستند و نقش مهمی در تداوم و اقتدار جمهوری اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، یادواره شهدای امنیت استان قزوین با حضور سرتیپ پاسدار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و خانواده معزز شهدا در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین، در این مراسم بیان کرد: امروز برگزاری یادواره شهدای امنیت نیروی انتظامی استان قزوین  است. شهدایی که فداکاری آنها تداوم بخش نهضت عاشورایی و آزادگی در جهان است.

وی گفت: با بیش از سیزده قرن از قیام عاشورا شاهد این قیام در جهان هستیم و حضور میلیون ها مسلمان در اربعین نشان تداوم عاشوراست.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: شهدای امنیت با پیروی از نهضت عاشورا در مقابل دشمن ایستادند و جان خود را برای دفاع از امنیت مردم تقدیم کردند. امروز روز بسیار بزرگی است که بنام شهدای امنیت استان مزین شده است. شهیدانی که درس ایثا را از قران و فرهنگ ایستادگی را از امام راحل و مقام عظمای ولایت آموختند.

سردار حاجیان عنوان کرد: هیچ راهی برای جاودانگی جز ایثار و شهادت وجو ندارد. در دنیا امور خیر زیادی وجو دارد اما نمی توا آنها را با ایثار و شهادت مقایسه کرد. جز عشق به خدا و ائمه چیز دیگری نمی تواند دلیل جانفشانی شهدا باشد و باید از خانواد های ای بزرگان درس ایستادگی آموخت.  

وی افزود: برای برداشتن گام های استوار در آینده باید گذشته را به خوبی شناخت. شهدا قسمت بزرگی از تاریخ گذشته ایران هستند و پاسداشت شهدا پایان ناپذیر است چرا که موجب نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت، آمادگی برای طل.ع خورشید ولایت عظماست.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در پرتو خون شهدای امنیت، به امنیت پایدار رسیدیم. شهیدان سرمایه های اجتماعی ما هستند و نقش مهمی در تداوم و اقتدار جمهوری اسلامی دارند و امنیت مرزها را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم.

سردار حاجیان تصریح کرد: نیروی انتظامی با تقدیم سیزده هزار شهید دفاع مقدس و پس از آن در مبارزه با سوداگران مرگ و برهم زنندگان امنیت کشور، در کنار سایر نیروهای مسلح نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت کشور داشته اند.

وی گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت، قزوین شهر شهیدان بزرگی همچون شهید رجایی، بابایی، لشگری، ابوترابی هاست و شهدای ناجای قزوین نیز همین ویژگی را دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: نیروی انتظامی استان قزوین با تقدیم 142 شهید همچون شهید نقدی و حق شناس، از اولین روز دفاع تا امروز نقش مهمی در ایجاد امنیت کشور داشته است و امروز افتخار می کنیم که در مبارزه با ناامنی پیشتاز بوده تا امنیت پایدار را ایجاد نماییم.

سردار حاجیان گفت: امروز بیش از هر روز دیگری به تعامل نیاز داریم تا در سایه این تعامل و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، امنیت پایدار را در کشور ایجاد نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز