خبرگزاری کار ایران

همایش شمس تبریزی 23 تا 28 مرداد در خوی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۱۵

غرب کشور با داشتن طبیعت بکر، هم‌مرزی با کشورهای خارجی، گردشگری سلامت و آثار فراوان تاریخی ثبت شده، ظرفیت فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلیل جباری امروز در جمع خبرنگاران که در سالن اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به مناسبت برگزاری دومین جشنواره ملی گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: بی‌شک برگزاری رویدادهای فرهنگی و گردشگری نقش بسیار مهمی در معرفی جاذبه‌های استان خواهد داشت و بازتاب ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی توسط رسانه‌ها نقش فراوانی در این موضوع دارد.

وی با ابراز خرسندی از ثبت ملی رویداد شمس تبریزی در خوی تصریح کرد: این همایش شمس تبریزی در دو بخش، همایش علمی بین‌المللی از ۲۳ تا ۲۸ مرداد و بخش دوم جشنواره آوا و نواها در مهر ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: غرب کشور با داشتن طبیعت بکر، هم‌مرزی با کشورهای خارجی، گردشگری سلامت و آثار فراوان تاریخی ثبت شده،ظرفیت فراوانی دارد.

جباری از حمایت سرمایه‌گذاری توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد و اظهار کرد: این حمایت از طریق صندوق توسعه ملی انجام شده و سرمایه‌گزاران وام سرمایه‌گزاری دریافت می‌کنند.

جباری گفت: همچنین در این جشنواره، گروه‌های هنری، آیینی و فرهنگی از استان‌های مختلف حضور یافته و ضمن معرفی نخستین موزه کودک استان، به گردشگری سلامت نیز توجه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گزاری در مهر امسال در ارومیه اظهار کرد: در این همایش، ۳۰ بسته سرمایه‌گزاری گردشگری به سرمایه‌گزاران برای جذب سرمایه‌ ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز