خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان مطرح کرد:

شهرک صنعتی نگین میمه قطب صنعت سنگ کشور می شود/ گام های بزرگ تولید در شهرک صنعتی نگین میمه

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۷۲۱

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان شهرک صنعتی نگین میمه را یکی از قطب های تخصصی فرآوری سنگ استان و کشور اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد جواد بگی  شهرک صنعتی نگین میمه را یکی از 70 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و فعال استان دانست و اظهار داشت: این شهرک در حد فاصل شهرهای وزوان و میمه قرار دارد که در حال حاضر از امکانات کامل زیر بنایی برق، آب، گاز ، تلفن و معابر و فضای سبز برخوردار است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های این شرکت و حمایت صنعتگران ، نماینده مردم شریف شهرستان‌های شاهین شهر ، میمه و برخوار در مجلس شوای اسلامی و همچنین مدیران استانی و شهرستان،گام های ارزشمندی در جهت ارتقاء امکانات شهرک و تسهیل فضای کسب وکار این شهرک برداشته شده است تا بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه فراهم شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، شناخته شدن این شهرک بعنوان شهرک تخصصی فرآوری سنگ را یکی از مزیت های بی نظیر این شهرک عنوان و تصریح کرد:  با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر استان اصفهان و این منطقه در تولید و فرآوری سنگ، این شهرک می تواند به یکی از قطب های بزرگ تولید، فرآوری ، فروش و صادرات سنگ استان و کشور تبدیل شود.

وی ساماندهی وروری و خروجی شهرک صنعتی نگین میمه را یکی از پروژه های مهم عمرانی این شرکت دانست و افزود: تاکنون بخش عمده این پروژه اجرایی شده و در هفته دولت شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود که ایمنی تردد حمل بار و کارگران و کارآفرینان عزیز را تامین خواهد نمود.  

 بگی جدول گذاری و اصلاح معابر را از دیگر برنامه های عمرانی این شرکت برای رونق بخشی و تسهیل فعالیت های شهرک صنعتی نگین میمه عنوان کرد که با اعتباری بالغ بر  8 میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان تامین آب مورد نیاز شهرک و احداث ساختمان اداری و ایستگاه آتش نشانی و همچنین ساختمان نگهبانی را از دیگر برنامه ها و پروژه های عمرانی این شرکت برای شهرک صنعتی نگین میمه دانست و اظهار داشت: بهره برداری از اولین ایستگاه تولید برق CHP  در این شهرک در سال گذشته نیز گام مهمی در مسیر تامین پایدار برق این شهرک صنعتی بوده است.

وی خلع ید از اراضی فاقد پیشرفت شهرک و واگذاری این زمین ها به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که آماده سرمایه گذاری مناسب جهت ایجاد تولید و اشتغال در منطقه هستند را از دیگر اقدامات این شرکت در سالهای اخیر عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون برای زمین هایی که قبل از سال 90 واگذار شده و هنوز به بهره برداری نرسیده است تعیین تکلیف شده است و اقدامات حقوقی لازم برای واگذاری زمین های این شهرک به سرمایه گذاران واقعی در حال  انجام است.  

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان احداث ساختمان اداری، ایستگاه آتش نشانی و همچنین ساختمان نگهبانی و تامین آب این شهرک را به همراه توسعه فضای سبز از دیگر برنامه های این شرکت به منظور تقویت امکانات شهرک صنعتی نگین میمه و گام مهمی در تحقق رونق تولید در سال جاری عنوان کرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز