خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون استان آذربایجان غربی:

انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۵۰۶

کارگاه یک روزه سرود، ویژه مربیان مراکز کانون استان همزمان با افتتاح انجمن سرود کانون استان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این کارگاه، شکل گیری انجمن‌ها را در انسجام و به روز کردن فعالیت‌های کانون مؤثر دانست و حصول خرد جمعی را از دیگر ویژگی‌های بارز فعالیت‌های گروهی عنوان کرد.

زاهدی افزود:پرداختن به مقوله سرود و فعالیت‌های گروهی گامی مؤثر در غنای شاخصه‌های فرهنگی و احیای نغمه‌های فولکلور فراموش شده هر منطقه است.

سهیل مطیعا، مدرس کارگاه نیز در ابتدای این دوره با تشریح اصول و مبانی موسیقی و گروه سرود به آموزش الفبای موسیقی، خط حامل و انواع نُت، نحوه انتخاب اعضا، چگونگی چینش گروه، انتخاب و طراحی لباس، نور، صحنه، دکور و لوازم صوتی به صورت  کاربردی  پرداخت.

لازم به ذکر است که انجمن سرود یکی از انجمن‌های ۱۰ گانه تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بر اساس سیاست‌های فرهنگی کانون و به منظور تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان، تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر در اجتماع تاسیس شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز