کد خبر: 775335 A

دست پروری مطرح کرد؛

در آستانه ایام دهه کرامت رضوی شورای اجرایی مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی در نشست‌هایی جداگانه با مدیران رسانه‌های خبری دیدار کردند و با محوریت پوشش هر چه بهتر اخبار و تقویت همکاریها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن دست‌پروری مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی در این جلسات ضمن بیان گزارشی کوتاه از اقدامات و فعالیت‌های رسانه‌ای این نهاد، همفکری و تعامل حداکثری با رسانه‌های مختلف را راهبرد مدیریت متبوع خود دانست و ابراز کرد: ما در تعامل با رسانه‌های رسمی کشور هیچ ممیزی برای خود قائل نیستیم چرا که عشق و ارادت نسبت به حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) طیف‌ گسترده‎ای از انسان‌ها با گرایشات و نظرات مختلف را دربرمی‌گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت و ضرورت توسعه همکاری رسانه‌ای برای پوشش هرچه بهتر برنامه‌های این دهه، خاطرنشان کرد: افزایش سطح تعاملات با رسانه‌ها یکی از راهبردهای جدی ماست و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود، رویکرد ما بازگشایی درب‌های آستان قدس به سوی رسانه‌هاست.

دست پروری یکی از اهداف اصلی آستان قدس رضوی را نشر شایسته انوار اهل بیت(ع) بویژه امام رضا(ع) دانست و عنوان کرد: اعتقاد داریم برای تحقق این مهم رسانه بهترین و قوی‌ترین ابزار است، لذا رسانه‌ها را بازوان توانمندی برای تحقق اهداف خود می‌دانیم و به دنبال تعامل و همکاری حداکثری با آن‌ها هستیم.

دست پروری تسهیل مصاحبه اهالی رسانه با مدیران بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی، برگزاری جلسات مستمر با رسانه‌ها به منظور سوژه‌یابی و رفع مشکلات پیش رو در تولید اخبار، تسهیل شرایط حضور رسانه‌ها در حرم مطهر و استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف با گرایش‌های گوناگون برای نشر معارف رضوی را از جمله برنامه‌های مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی خواند.

 

 

 

آستان قدس رضوی اهل بیت پوشش رسانه مشکلات
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر