خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

آماده باش شهرداری تایباد برای مقابله با سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۱۱

شهردار تایباد گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و سیل آسا در چند روز آینده در این شهر این شهرداری به حالت آماده باش درآمد.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، گفت: با توجه به تداوم بارندگی در این شهر و احتمال آب گرفتگی معابر همه مدیران، کارکنان شهرداری، واحدهای آتش ‌نشانی، خدمات شهری، ترافیکی و بخش خصوصی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر در سطح شهر تایباد هزار و 500 کیسه شنی آماده شده و در اختیار نیروهای امدادرسان در مناطق مختلف قرارگرفته است.

شهردار تایباد با تاکید بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص بارش های رگباری و پرحجم همراه با کاهش دمای هوا، گفت: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 فروردین ماه در همه مناطق این استان پیش بینی بارش های شدید شده است.

وی اظهار داشت: با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تایباد برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر و معابر عمومی تمهیدات لازم انجام شده است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، درباره احتمال آبگرفتگی معابر، جریان روان آب و در نواحی مستعد بروز سیلاب هشدار داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز