خبرگزاری کار ایران

در کرمانشاه رخ داد؛

مصدومیت 4 نفر در آتش‌سوزی چادر زلزله‌زدگان سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۳۷

رئیس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب گفت: بر اثر وقوع یک فقره آتش‌سوزی در چادر اسکان موقت زلزله‌زدگان 4 نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، شاهپور حیدری گفت: علت وقوع این آتش‌سوزی اتصال سیم برق بوده که در چادر اسکان موقت یک خانواده‌ای که در پیلوت یک واحد سه طبقه مسکونی نیمه کاره ساکن بودند، اتفاق افتاد و بلافاصله با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان آتش سوزی مهار و از سرایت آن به سقف پیلوت منزل جلوگیری شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه سه تن از اعضای خانواده و یک نفر از بستگان آنان دچار مصدومیت شدند که یکی از مصدومان پسر بچه‌ای یک ساله است که توسط بالگرد اورژانس و مصدوم دیگر دختر 21 ساله با یک دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی کرمانشاه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: 2 مصدوم دیگر در بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب تحت درمان قرار گرفتند.
 
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
 
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز