خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران مطرح کرد:

احزاب نباید تنها به دنبال شعاردادن باشند/ بحران خروج مغزها از فروش نفت و گاز خطرناک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۴۰

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه احزاب نباید تنها به دنبال شعار دادن باشند، گفت : احزاب با همکاری اتحادیه‌ها و اصناف در رفع بیکاری و حل مشکلات تولید کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پردیس، دکتر محسن علیجانی دبیر مجمع نمایندگان استان تهران روزگذشته به همراه دکتر محمدی دبیر فراکسیون امید مجلس با حضور در دفتر خانه ملت این شهرستان با نمایندگان احزاب فعال شهرستان پردیس به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

علیبخانی در این جلسه با بیان اینکه فعالیت احزاب در شرایط کنونی اهمیت فوق العاده ای در جذب نیروی جوان و ایجاد تحرک اجتماعی و فرهنگی در جامعه دارد، گفت: نیاز امروز فعالیت احزاب صرفا پرداختن به فعالیت های سیاسی نیست بلکه باید در عرصه های اجتماعی و فرهنگی نیز طرح و برنامه داشته باشند و فعالیت کنند.  

علیجانی خطاب به نمایندگان احزاب فعال این شهرستان گفت: شما اگر از نظر فرهنگی نتوانید مردم و بخصوص جوانان جامعه را  جذب کنید از نظر سیاسی هم نخواهید توانست.

وی تصریح کرد: ابتدا باید جذب فرهنگی کنید، جوانی که دلبسته فرهنگی باشد در همه عرصه‌ها حامی شما می‌شود و از موضع شما حمایت می کند‌. امروز بحران خروج مغزها از فروش نفت و گاز خطرناک‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه احزاب شهرستان با شناسایی پتانسیل منطقه با توجه به حجم بالای نیروی جوان و کار باید فعال تر باشند، اظهارداشت: احزاب می توانند با برنامه های متعدد حتی به حل مشکل جوانان، کارخانجات کمک کنند و با برگزاری همایش ها و نشست های مشترک میان مردم و مسئولان صدای مردم باشند و اینگونه محبوبیت بیشتری هم کسب کنند.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه حزب باید به درد مردم توجه کنند، گفت: الان مسکن مهر درد مردم شده؛ این مردم وقتی می‌فهمند که احزاب  دنبال حل مشکلات مردمی هستند به سمت شان آمده و حمایت‌شان می کنند.

وی در ادامه گفت: احزاب نباید فقط دنبال شعار دادن باشند. ما الان در کشور ۶ میلیون جوان بیکار داریم؛ احزاب کمک کنند گرفتاری ها و مشکلات معیشتی مردم حل شود.

به گزارش ایلنا در ادامه این جلسه این نماینده مردم در خانه ملت تصریح کرد: احزاب باید قدرت جذب دانشجویان، کارگران و تولیدکنندگان را داشته باشند و با همکاری اداره صنعت معدن شهرستان در بحث اشتغالزایی و مشارکت قشر صنعتگر فعال باشند.

وی افزود: ما در حال حاضر ۱۶ شهرستان داریم و تعاونی توسعه عمران ها را می توانیم فعال کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت برای اتمام این پروژه های نیمه تمام ۶۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که اگر ۳۰ سال و سالی ۲۰ هزار میلیارد ریال هزینه کنیم تازه پروژه های ناتمام تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هزینه ایستادگی کمتر از هزینه تسلیم است، گفت: یکی از مشکلات کشور حجم نقدینگی هابرای فروش نفت و گاز خام است و به گفته یکی از ائمه دشمنان ما از احمق ها هستند و الان ترامپ تلاش می‌کند با فشارها و تحریم ها نفت و ذخایر ارزشمند کشور فروخته نشود.حرکت احمقانه ای که به نفع ایران است و به این صورت تولید ثروت می‌کنیم ، فروش منابع قطع می‌شود و مدیریت هرینه را بالا می بریم.

علیجانی که در حمع نمایندگان احزاب فعال شهرستان پردیس سخن می‌گفت افزود: ما در کشور توسعه سیاسی خوبی داریم و جابه جایی قدرت با کمترین هزینه انجام می‌شود ونظارت و ابتدا و انتهای قدرت مشخص است.

وی با بیان اینکه قدر کشور را باید بدانیم گفت: بسیاری در تلاشند از نظر اقتصادی به ما فشار بیارند و وضعیت کشور را بهم بریزند؛ اینجا احزاب باید کمک کنند. تلاش کنید اداره کاریابی هم بشوید.

وی خطاب به نمایندگان احزاب حاضر در جمع گفت : قدر کشور نظام و انقلاب و راهی که امام شروع کرد و رهبری در مسیرش ایستاده بدانید .

وی افزود: بعنوان اصلاح طلب قدر قانون اساسی و مبانی را باید بدانیم و مراقب باشیم تفکرات مان سکولار نشود و خودمان مبلغ جدایی دین از سیاست نشویم.

وی تاکید کرد: با اتحادیه ها ارتباط بگیرید و در حل مشکلات شغلی و درد مردم بکوشید و حزبی مردمی باشید و اگر این مشکلات کنترل نشود، پیاده نظام آشوب ها می‌شود همان ۶ میلیون بیکار جامعه.

وی تصریح کرد: عیب کار اینجاست که ادارات بهم نمی پیوندند و با هم همکاری ضعیفی دارند.کسی که تولید و اشتغال ایجاد می‌کند نباید ترس داشته باشد و حمایت نشود. تعریف درست اقتصاد مقاومتی همین همبستگی و همکاری نهادها و مدیران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز